Cubensis skrev:
fe_faget skrev:
conspiracynuts
Hvad er så modsætningen? Ignorant?
Total åndsvagt label at sætte på en seriøs film med et seriøst budskab.. Verden ER ikke pisse rosenrød, magthavere står overfor fristelser af større kalibre end samtlige guns fra US-Army! Magthavere har fucket grundigt flere gange i historiens løb, det står skrevet sort på hvidt, hvorfor skulle de så ikke være kyniske nu? Er folk da blevet mere humane.. For hvis de er så har det altså forbigået min næse!

Man kan selvfølgelig ikke stille det op på den måde, men overdrivelse fremmer forståelse, jeg undskylder hvis det ikke var klart nok i min post at det var sådan det skulle forstås.
Men den med at det var regeringen der lavede 9/11 (her snakker jeg kun om de to højeste) synes jeg stadig er for langt ude, mest fordi at alt hvad der ikke kan modbevises jeg heller ikke kan bevises. Jeg har tænkt meget over det og jeg har endda snakket med èn ude fra DTU om hvordan det kunne være at bygningerne braste sammen istedet for at de væltede.
Det der med "conspiracynuts", da jeg skrev det huskede jeg det som om at efter det afsnit om religion kom der bare en masse om 9/11, fik lige "bladret" filmen igennem en gang senere, så "conspiracynuts" blev i min tidligere post altså kun ment om teorien om at regeringen selv forårsagede 9/11 (altså stadig kun de to højeste).
Håber det gav mening, i må undskylde hvis mine 2 indlæg har været lidt forvirrende

Men jeg er for træt til det her nu, jeg vender tilbage imorgen med en uddybning om hvad ham fyren fra DTU sagde.
Nat nat

( Vi bliver sgu nødt til at holde lidt igen med den smiley, den dukker efterhånden frem over alt!)
EDIT: Nå, nu døede tråden sgu :/