Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 01:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Århus folk
Junior medlem
Brugeravatar

Hej

Kan godt være det er en lidt lame tråd det her, men jeg kan ikke lade være med at spørge jer herinde:
Er Århus ikke lidt kedelig mht natteliv?
Jeg er ved at blive ret træt af at gå i byen i århus, og så spørger jeg mig selv; kommer jeg de rigtige steder? har i det på samme måde eller kan i anbefale mig et sted og tage hen?

Mvh

Titel:
Annoying attention wh0re!
Brugeravatar

Geografisk sted: In the chopaaaaaaaa.
Det er bare dig, som er kedelig :P Social Club gør det fint for mig, og i de sene og desperate timer, kan man rykke videre på Sams :D

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Jamen syntes bare det bliver lidt trivielt, syntes ikke udbudet af gode steder er så stort, syntes ikke så godt om social club men måske bare mig der har været der hvor stemningen var dårlig..

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Det ku' osse være at byen bare ikke the thing for dig, jeg er personligt ik' så vild med det kødmarkede det ka' være.. Er mere til bodegaer/værtshuse eller bare mere chilleren steder hvor man ikke skal ryste med kødlapperne, drikke dandy drinks og se forfærdelig hip ud.

Bor ikke i Aahus så ka' ikke hjælpe dig - Bare en lille indskydelse :P

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Maryland State Senate
Der er DnB rave på Huset i morgen(fredag) og på Lørdag er der mere electronisk helvede på Musikcafeen, så i denne weekend er der da lidt at lave. Men jo, Århus er måske ikke lige den by der rykker mest, hvis er til det lidt mere spændende.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Der sker stort set altid et eller andet spændende i Århus, synes jeg. Det er bare et spørgsmål om at lede.
Hvis du er til en smule dubstep og derefter drum n bass helvede er Huset stedet det sker fredag nat - og som psyklon-b skriver er der Richard Devine, puzzleweasel og noianiz lørdag på musikcafeen. Trentemøller, Jack Rock og Djuna Barnes spiller i aften i ridehuset, Veto i morgen og Mutiny fra ministry of sound på lørdag, så der sker sgu en masse ting, hvis man kan lide elektronisk musik.

Og sidste torsdag spillede martinez, i fredags masser af drum n bass smadder og reggae i huset og lørdag spillede super troels, faggot fairys på den sidste, og Jack Rock på essens.

Titel:
Medlem

Electrobeat holder også et par årlige psychedelic trance fester i Århus Firma Sport på Palludan Møllers vej! :wink:

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
grappa_zappa skrev:
Electrobeat holder også et par årlige psychedelic trance fester i Århus Firma Sport på Palludan Møllers vej! :wink:

Hehe, men hvis ikke man er til kødmarkeder, øretæver og det hippe look, så er EB-festerne ikke noget for dig. Med mindre musikken siger dig helt vildt meget, og du er i stand til at lukke af for dine omgivelser. Så kan det sikkert godt være sejt :)

Jeg ville helt sikkert være opmærksom på Husets arrangementer, som flere også nævner. Der sker helt sikkert nogle spændende ting dernede for tiden, hvis du ikke har noget imod punkere ;)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Jeg går ud fra du både har været fordi skibet, ClubR/Kupé, Sams Bar und so weiter?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

shinsou skrev:
Hvis du er til en smule dubstep og derefter drum n bass helvede er Huset stedet det sker fredag nat

Nu har jeg rigtig ledt efter noget info om det drum n bass, men jeg kan ikke finde noget. Hvorfor, er der nogen der har nogle informationer om det, rimelig fuckin' hurtigt :wink: ?
For nu er jeg totalt tændt på feeed DnB...

Hjælp mig, hurtigt! :)

Titel:
Annoying attention wh0re!
Brugeravatar

Geografisk sted: In the chopaaaaaaaa.
Det er Noia Niz som spiller, vist nok omkring midnat. I Huset. Ved siden af Voxhall.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Det var gud hjælpe med fedt!

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Bent J og lignende barer og caféer hvor de bliver spillet jazz, der er som regel rigtig lækker stemning. Hvis man vil være rigtig fuld, rigtig billigt, kan jeg anbefale Passage vinstuen, da der er ½ ltr. fadøl til en 20'er og diverse andre gode shot tilbud.

Men jo, du har ret i at århus er ikke hvad det har været....

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Ambient skrev:
Bent J og lignende barer og caféer hvor de bliver spillet jazz, der er som regel rigtig lækker stemning. Hvis man vil være rigtig fuld, rigtig billigt, kan jeg anbefale Passage vinstuen, da der er ½ ltr. fadøl til en 20'er og diverse andre gode shot tilbud.

Nu er Bent J jo lukket og Passage vinstuen er da godt nok det mest bøvede hul i byen, så der er ikke meget plads at stå på efterhånden.

Men som sagt så er der mere gang i den i aften på musikcafeen!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Ambient skrev:

Hey! Med dét udvalg har I ikke ret til at klage. Herude i provinsen er der ikke andre steder end et ungdomshus. Vi har kun kedelig indie-rock og en Buddy Holly hvor der kun er slagsbrødre. Herude i provinsen virker hvad I præsenterer for en overflod. Ikke kun Ambients forslag, men generelt i denne tråd. Det var bare lige en reminder om, at I århusianerer ikke har det værst, og at I skal være glade for hvad I har.

Vi ses på Walker i aften :roll:

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
Shit mand. Richard Devine. Det er gået fuldstændig under radaren, og så er jeg småsyg. :x

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Tak for alle rådene lyder som om at Århus godt kunne byde på lidt mere for mig alligevel :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dania
Ellers er der jo også Cafe Paradis i Århus, som plejer at holde åbent til klokken 7 om morgenen. Der bliver spillet noget nice dance/club musik somme tider..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]