Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 01:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Plejer i at tage stoffer i byen, eller tager i kun til privat fester? Personligt tør jeg simpelthen ikke at tage stoffer i byen. Er bange for at man kan se det på mig for tydeligt, og at der evt. skulle være nogen der skulle stikke mig.

Har i nogensinde oplevet at være i byen og blive taget? Hvad skete der, og hvordan skete det?.

Fortæl :D

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det ville hjælpe mig hvis du fortalte hvilke stoffer du tænke på?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Freddy17 skrev:
Plejer i at tage stoffer i byen, eller tager i kun til privat fester? Personligt tør jeg simpelthen ikke at tage stoffer i byen. Er bange for at man kan se det på mig for tydeligt, og at der evt. skulle være nogen der skulle stikke mig.

Sådan har jeg det også. Derudover er jeg ikke så glad for alle de voldsmænd der huserer, især ikke i påvirket tilstand. Men nu er jeg også lidt et begyndende svampehoved, det er lidt noget andet end eksempelvis stimulanser.

Titel:
Junior medlem

Bare sån generelt.

Men jeg plejer at tage ecstasy

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg ville aldrig tage noget i byen, for mig betyder det også utrolig meget at jeg er i trygge omgivelser. Men And pas på med psy i byen, det skal man godt nok have styr på sig selv :)

Titel:
Junior medlem

Har nu ingen problemer med at gøre det i byen. Er ikke alt for bange for at folk kan se det , de fleste ved det vist nok i forvejen, men er aldrig blevet stoppet af panserne eller noget.
Det blir dog kun amf nede i byen hvis det er, har prøvet nogle gange med robber, men der blev det lidt for underligt hvilket ikke er så fedt igen dagen efter og høre hvad man egentlig har lavet af mærkelige ting :s

Titel:
Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
Jeg er mest til privat fester og en go tripper. Men når jeg endelig går i byen så sys' jeg kun det er lækkert og krydre med diverse substanser :-)

Syre, keta, methylon og coke sys jeg bla. er gode til byture. Dog ikk samtidig nødvendigvis :wink:

Er aldrig blevet taget så vidt jeg husker, men går ikk' så meget op i om folk kan se jeg er blæst. Men kommer også mest steder hvor der er lidt mere acceptabelt og være på knark.

Senest rettet af Қeta-Smølfen 31 mar 2008 23:11, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Får for det meste noia når jeg er i byen offentlige steder på drågz, dur bare ikke :)

Det bedste er at sidde en 5-6 stykker og hygge privat en aften med en god dosis MDMA :)

Psychedeliske stoffer såsom svampe og mdma, en, MAX 2 venner med, gerne alene hjemme og ellers ud og gå og opleve noget (Trafiklys er særledes anbefalelsesværdigt :D )

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Jeg plejer bare at trippe hjemme. Går stort set aldrig i byen og hader stimulanser, undtagen mdma, men det er sjældent. Men her til sommer skal jeg være på svampe og gå rundt i byen og i naturen :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2100 KBH
Arius skrev:
Jeg plejer bare at trippe hjemme. Går stort set aldrig i byen og hader stimulanser, undtagen mdma, men det er sjældent. Men her til sommer skal jeg være på svampe og gå rundt i byen og i naturen :)

:yeah:

Er helt enig med Arius, dog kan jeg godt lide at spice visse koncerter lidt op med lidt forskelligt :D

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Arius skrev:

Jeg bliver nød til at bede dig om at genoverveje det med at gå rundt i byen på svampe. Har selv gjort noget ligende og det gik galt, og det er bestemt ikke sjovt.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Well, jeg går ikke i byen og drikker ikke alkohol, så det er kun narko-privat-fester jeg kommer til :p. Og hvis jeg kan komme til det, så tager jeg psykedelisk narko til alle festerne (psykedelisk narko er så hyggeligt). Og der skal gerne være nok af folk, for ellers kan det nemt blive lidt steneren.

Noget jeg nyder, er at handle når jeg fx er på syre :D.
- det er herre nice at gå rundt inde i netto med headset i ørene og handle, når man er lidt små-sprød :D

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Enten tripper jeg psykedelika alene, eller i mindre forummer hvor alle kender alle - har da været i byen på svampe og syre, men det har egentlig mest været i forbindelse med et musik arrangement..

Ellers er naturen altid et hit i forb. med psykedelika - mig og moder natur er i et....

Men hvornår; det er hele året, gerne om dagen, eller ud på morgenen så der er noget dagslys at trippe i....

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
Xtreme skrev:
Psychedeliske stoffer såsom svampe og mdma, en, MAX 2 venner med, gerne alene hjemme og ellers ud og gå og opleve noget (Trafiklys er særledes anbefalelsesværdigt :D )

Hell Year my friend !

Men jeg plejer nu bare tage det som jeg lige har lyst til, og så i byen. syre, mdma, amf, haaash, kix ? alt ?

Det kræver bare jeg har Xtreme til at passe på mig ;)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Portuz skrev:
Arius skrev:

Jeg bliver nød til at bede dig om at genoverveje det med at gå rundt i byen på svampe. Har selv gjort noget ligende og det gik galt, og det er bestemt ikke sjovt.

Okay, men jeg kan nu sagtens styre det når jeg går rundt i byen, det er dog lang tid siden at jeg har gjort det. Men sidste gang jeg var på svampe var det alene i min lejlighed, det blev lidt for meget kaos, kan bedst lide at være udenfor, især om sommeren på stranden, og så skal det være med en god ven.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: honolulu
Portuz skrev:
Arius skrev:

Nu er vi jo ikke alle ens portuz som du også selv skriver på nogle andre tråde og det der måske ikke er så godt for dig kan jo være skide fedt for andre :wink:

Jeg synes godt at det kan være sjovt på psykedelika ude i byen men det kommer selvfølgelig an på mange ting.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg er før blevet stoppet af politiet med stoffer på mig, men blev ikke opdaget. De stoppede mig og nogle venner i byen, det var anden gang for mig den dag :roll: det var ved at være aften, så bedte de mig om at tjekke mine lommer, altså tømme dem, så jeg stak hånden ned i lommen, der lå 10 kiks i en cigaretpose, den tog jeg så i hånden og knyttede den, det så de slet ikke, det var sku tæt på :) Jeg blev også engang tilbudt noget amf af en gut på et lokalt diskotek, så vi gik ud på toilettet og skulle til at hælde lidt ud på toiletbrættet, det nåede vi ikke før der kom en vagt der bad os åbne døren, så jeg skyndte mig at kaste posen om bag toilettet. Han flåede så døren op og bad os tømme lommerne og han tjekkede hele toilettet men fandt ingenting, så spurgte han hvad vi lavede, vi snakkede bare sagde jeg så, okay i får en øl på husets regning, så det var jo fint nok :D

Titel:
Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
Arius skrev:
Jeg er før blevet stoppet af politiet med stoffer på mig, men blev ikke opdaget. De stoppede mig og nogle venner i byen, det var anden gang for mig den dag :roll: det var ved at være aften, så bedte de mig om at tjekke mine lommer, altså tømme dem, så jeg stak hånden ned i lommen, der lå 10 kiks i en cigaretpose, den tog jeg så i hånden og knyttede den, det så de slet ikke, det var sku tæt på :) Jeg blev også engang tilbudt noget amf af en gut på et lokalt diskotek, så vi gik ud på toilettet og skulle til at hælde lidt ud på toiletbrættet, det nåede vi ikke før der kom en vagt der bad os åbne døren, så jeg skyndte mig at kaste posen om bag toilettet. Han flåede så døren op og bad os tømme lommerne og han tjekkede hele toilettet men fandt ingenting, så spurgte han hvad vi lavede, vi snakkede bare sagde jeg så, okay i får en øl på husets regning, så det var jo fint nok :D

Lol. Ja for mænd går jo tit på toilettet sammen for at snakke lidt, utroligt han troede på den :o

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Alene, hjemme eller i naturen, eller hos en ven med LSA og svampe.

Foretrækker dog at trippe alene, det giver mig mulighed for at fordybe mig 100%

Tjald ryges der overalt, bajere drikkes der engang i mellem

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Keta-Smølfen skrev:
Arius skrev:

Lol. Ja for mænd går jo tit på toilettet sammen for at snakke lidt, utroligt han troede på den :o

Ja præcis hehe og så at vi fik fik to store fadøl gratis fatter jeg slet ikke :D Jeg tror sku posen sidder fast bag toilettet endnu, det er ca 3 år siden :D Men griner det var det da :P

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]