Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 02:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Jeg vil mægtig gerne støtte psy ved at købe merchandise - men er lidt træt af de designs der er tilgængelige. Synes godt der kunne være lidt mere varieret udvalg.

Så hvad med at få de mange kreative medlemmer herinde til at levere nogle designs og evt lave det som en afstemning/konkurrence. Man kunne evt opstille nogle krav der skulle være opfyldt i designet (http://www.psychedelia.dk skal indgå e.l.)

Jeg ville ihvertfald gerne selv deltage helt kvit og frit - for min skyld behøver der ikke være anden gevinst end æren.

Senest rettet af Dekadenz 19 jan 2008 16:24, rettet i alt 1 gang.

Medlem

LVTHN skrev:
Jeg vil mægtig gerne støtte psy ved at købe merchandise - men er lidt træt af de designs der er tilgængelige. Synes godt der kunne være lidt mere varieret udvalg.
Enig! Det nuværende merchandise er ret kedeligt.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Hvis i havde været med da det nuværende design blev valgt ville i måske se hvilken stor opgave/udfordring det er at blive enige om et design. Jeg er ikke selv stor fan af det nuværende design, men synes egentligt bare at folk der vil have noget andet kan lave en uofficiel t-shirt eller hvad de nu ønsker. Der er masser af firmaer som smider tryk på ting.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

hamp skrev:
Hvis i havde været med da det nuværende design blev valgt ville i måske se hvilken stor opgave/udfordring det er at blive enige om et design. Jeg er ikke selv stor fan af det nuværende design, men synes egentligt bare at folk der vil have noget andet kan lave en uofficiel t-shirt eller hvad de nu ønsker. Der er masser af firmaer som smider tryk på ting.

Ja - jeg laver da også mine egne t-shirts og hvad jeg ellers har lyst til.. men du misser vist lidt pointen her... Det var for at støtte siden her ved at lave noget folk gad købe?!

Og det er vel ikke SÅ svært at oprette en afstemning med de designs der er kommet ind og fundet værdige??

Anyways - bare et forslag.... take it or take a hike

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lyngby
synes det er er en fed ide, er dog ok tilfreds med det nuværene design
har dog ikke købt nogen trøje da jeg ikke er særlig vild med hvide trøjer

hvis det er for besværligt at lave et nyt design kunne det være lækert med hvis man kunne få trøjen i evt. sort, grøn, osv.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Saml de bedste idéer og forslag og skriv til Admin.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]