Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 05:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lidt nord for regnbuen og så bare forbi møllen (der hvor det altid sner)
Hey all (: tænkte såmen bare på, om der er nogle af jer, som ved noget om det bliver det sidste arrangement på halvandet? Nu var der jo det knivstikkeri sidst og syntes man har hørt lidt om det stopper.
Jeg skal ihvertfald lige ud og "afslutte" da jeg syntes der plejer, at være godt smæk på. + Der jo kommer whicked hayo ( Super Dark psytance ).

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Yeah, vi glæder os meget til Whicked Hayo og PTX! :rocking: Ved ikke, om det er sidste gang.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lidt nord for regnbuen og så bare forbi møllen (der hvor det altid sner)
Hehe yiiir :D BLir nice. Håber bare de fixer noget ordentlig lyd. Kæft sidste gang var der så dårlig lyd at mange gik derfra, og jeg fik også selv ret nedtur over det.. ( so lets hope ) .
Men så ses vi derinde. Jeg nem at finde, bare kig efter en steroide pumpet korthåret fyr med nogle tatoveringer :P

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Darkpsyc0 skrev:
Jeg nem at finde, bare kig efter en steroide pumpet korthåret fyr med nogle tatoveringer :P

Hahaha, ja sammen med alle de andre der ligner dig :D.

In our memories
Brugeravatar

Darkpsyc0 skrev:
Hehe yiiir :D BLir nice. Håber bare de fixer noget ordentlig lyd. Kæft sidste gang var der så dårlig lyd at mange gik derfra, og jeg fik også selv ret nedtur over det.. ( so lets hope ) .
Men så ses vi derinde. Jeg nem at finde, bare kig efter en steroide pumpet korthåret fyr med nogle tatoveringer :P

Nåh, dig har jeg sgu da set før derinde så! Så giver jeg dig lige et anerkendende nik i morgen.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Denmark - Uk - Norway - France
det er den sidste trance fest på halvandet :)

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
CrackWhoreModels skrev:

Øv.

Så kan det være at Steroide-fyrene og deres små coke-ludere begynder at sive ud i byen og inficere de gode steder.

Ved du om der åbner et nyt sted der spiller twance? Amager Bio holder vel stadig fanen højt?

Medlem
Brugeravatar

Håber sørme ikke Amager bio stopper også :( .. Der er jo også et super event her D.6 december med Astral protection (: ..
ps. De fleste "steroide" fyre er sq flinke nok, problemet til de fester er alle de rocker supportere som ødelægger hele stemningen.
Peace, love and harmony :peace:

In our memories
Brugeravatar

Zarathustra skrev:
CrackWhoreModels skrev:

Øv.

Så kan det være at Steroide-fyrene og deres små coke-ludere begynder at sive ud i byen og inficere de gode steder.

Ved du om der åbner et nyt sted der spiller twance? Amager Bio holder vel stadig fanen højt?

Ja, lad os få nogle flere maskuline gutter og frække tøser ud i byen, der er alt for mange af de usle, små bognørder til de gode fester.

P.s. det var da en rimelig fed fest, men der var godt nok meget politi.

Insane psychedelia user!

Minimal skrev:
Zarathustra skrev:
CrackWhoreModels skrev:

Øv.

Ja, lad os få nogle flere maskuline gutter og frække tøser ud i byen, der er alt for mange af de usle, små bognørder til de gode fester.

P.s. det var da en rimelig fed fest, men der var godt nok meget politi.

Ja, der er alt for mange tynde, intellektuelle svin der "kommer for musikken". Lad os få nogle flere steder hvor folk kan slås og blive voldtaget - Strøget og provinsen er ikke nok!

Medlem
Brugeravatar

Syntes jeg sq er at "generalisere". Jeg kommer KUN pga af musikken og kender da flere, som måske ikke ligner en standard "hippi" men som elsker musikken og hader at slås. Men ingen tvivl om, at mange af de idioter som kommer ødelægger det meget. Nu kommer jeg mest i Darkpsy miljøet og der er tilgengæld ingen der er pumpede ( jo nogle få ) :b .. Peace, love and harmony :) det sq vejen frem.
BTW: hvis man lige skal opsumere festen - Jeg syntes satme det var vellykket, eneste minus var at det var hjernedødt højt - havde sku tinitus i omkring 10 timer.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Denmark - Uk - Norway - France
man ak ik undgå sådanne typer hvis man bliver ved med at bruge det samme location om og om igen så går rygtet hurtigt

det bedste for at skabe en god fest er at bruge nyt location hver gang efter min meningen :)

men de ter altså kun for trance at halvandet lukker det er skam stadige af masser af andre fester derude og synets nu ik lige at cph mangler trance fester bare fordi halvandet har valgt at sige stop

http://www.electrobeat.dk/v2/parties.php

en af de bedste fester jeg har været til var til koxbox festen i 2003 derude

In our memories
Brugeravatar

Zarathustra skrev:
Ja, der er alt for mange tynde, intellektuelle svin der "kommer for musikken". Lad os få nogle flere steder hvor folk kan slås og blive voldtaget - Strøget og provinsen er ikke nok!

Du foretrækker måske, at alle mennesker er små, tynde, blege og boglige, sådan så du ikke behøver leve i evig frygt for at blive skubbet til af en større gut? Det er godt nok sjældent, at uskyldige mennesker lander midt i slagsmål og slåskamp, og det kunne lige så vel ske det ene sted som det andet. Det er nok stadig muligt ikke at være en idiot, der kommer for at slås, selvom man gør noget ud af sig selv og sin krop og har en sød kæreste.

Admin
Brugeravatar

Hvorfor blir boglige mennesker altid opfattet som tynde og blege? :P

-Jimmy Carter

In our memories
Brugeravatar

Imp skrev:

Fordi de sidder indenfor og læser bøger og glemmer hele tiden at drikke af deres cola, fordi de bliver grebet af at være intime med bøgerne. De er også farlige, de skyder folk ned på skoler og pisser i din kaffe for at føle sig hævet over dig.

De er mærkelige og asociale og holder sig af samme grund mest indendøre uden at gå op i deres udseende og kost ( = tynde og blege), hvilket automatisk får dem til at fordybe sig i lektier og bøger, da de ikke har nogen venner.

Men de er sgu ikke værre end alle de drenge, der har sat fod i et træningscenter, eller de piger, der har været kærester med dem! De smadrer alle og tager al kokainen i Danmark. :peace:

Insane psychedelia user!

Minimal skrev:
Imp skrev:

Fordi de sidder indenfor og læser bøger og glemmer hele tiden at drikke af deres cola, fordi de bliver grebet af at være intime med bøgerne. De er også farlige, de skyder folk ned på skoler og pisser i din kaffe for at føle sig hævet over dig.

De er mærkelige og asociale og holder sig af samme grund mest indendøre uden at gå op i deres udseende og kost ( = tynde og blege), hvilket automatisk får dem til at fordybe sig i lektier og bøger, da de ikke har nogen venner.

Men de er sgu ikke værre end alle de drenge, der har sat fod i et træningscenter, eller de piger, der har været kærester med dem! De smadrer alle og tager al kokainen i Danmark. :peace:

Enig.

De eneste nogenlunde udholdelige mennesker er dem der ikke har nogen krop eller bevidsthed.

In our memories
Brugeravatar

Zarathustra skrev:
Enig.

De eneste nogenlunde udholdelige mennesker er dem der ikke har nogen krop eller bevidsthed.

Der er altså intellektuelle blegkræfter på spil bag sådan et reply. :lol:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Minimal skrev:
Det er godt nok sjældent, at uskyldige mennesker lander midt i slagsmål og slåskamp, og det kunne lige så vel ske det ene sted som det andet. Det er nok stadig muligt ikke at være en idiot, der kommer for at slås, selvom man gør noget ud af sig selv og sin krop og har en sød kæreste.

QFT! Jeg har aldrig nogensinde fået tæv eller været tæt på. Dog har jeg uttalige gange bumbet ind i folk, store, små, skaldede, langhårede osv. Det handler jo bare om at se på folk, og lige sige "undskyld", eller smile. Til gengæld har jeg uttalige venner, som gang på gang har fået tæv i byen (ikke til trance fester). De forstår ikke et pap af det selv, men fra mit synspunkt har de selv været ude om det. Det kan da godt være at folk, med vilje har gået ind i dem, men de vælger sgu selv at fare op og svare igen. Det er de færreste som har lyst til at slå, på en som ikke spiller op.. Om det så skader folks stolthed at sige undskyld, selvom det er den anden part som er skyld i et evt. sammenstød, må de sgu selv om. Det skader i hvert fald ikke min :)

Junior medlem

Det var fandme nice på halvandet i fredags! Var min første og desværre sidste gang på halvandet :( men men men, så er der jo psytrance og goa på TUBEN på lørdag i stedet for sensation. og selvfølgelig astral projection i amager bio d 6 december. det bliver for svedigt!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg synes også det var helt vildt i fredags. Virkelig godt gang i den, god stemning og behagelig temperatur :)
Rendte rundt og snakkede med alle mulige mennesker, hvilket var god griner. Var der fra 00-luk og jeg blev næsten helt deprissiv da de lukkede. Kunne godt lige have brugt et par timer mere derude 8)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]