Enki skrev:
bare skab dig fuldkomment sindsygt, så kan de slet ikke få dig ruttet ud hurtigt nok. Vær tvær, ikke samarbejdende, højtråbende, og provokerende særligt overfor folk der har lidt striber på brystlommen og andre steder. jeg lavede sådan en uro, at de til sidst bare viftede mig ud og erklærede mig uegnet. meget nemt.
Det starter ved lægen, nægt at samarbejde, og sig at hvis han vil checke dig nærmere end hvad han kan se med øjnene hvorfra han står kommer han til at bløde for det. Så skal i sidde i en gruppe og lytte på en fyr der lukker varm luft i i ca. 45 min og se lidt dårligt tv, råb op, vær generelt generende, stil spørgsmål hele tiden. vær en attention whore fra helvede. Skidt med hvad de andre imbiciler der sidder der mener om dig, du skal alligevel ikke lege dus med dem, så de kan jo dybest set rende og skide!
Jeg tror også at det at starte et slagsmål med mindst et par stykker af båtnakkerne der sidder der (dem med striberne) vil virke overbevisende, råb evt Allah akbarr når du angriber. De kan ikke slås, så bare roligt. Den sidste metode her KAN dog potentielt give rigtigt ækelt bagslag i form af terorlov og strissere og hvad ved jeg, men du slipper helt sikker for værnepligt, det lover jeg dig.
Hvis du bare nægter, kommer du ud i et eller andet lorte arbgejde, og frinummer kan du ikke regne med at trække. Tilgengæld vil hæren helst ikke have folk som helt indlysende er bindegale.
klar til din oscar performance?
Fuck yeah, jeg tror sagtens at jeg kan spille en vandrende lunatic... Det er velsagtens en god strategi... omend en anelse radikalt

--HØJ metal på hørebøfferne måske?