Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 jun 2025 23:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 94 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
 Titel: Værnepligt
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aarhus
Så er det i morgen tidlig jeg skal møde til session/Forsvarets dag... Hvor mange herinde har aftjent værnepligt? Hvordan er det, og hvad har i fået ud af det set fra et "Psy.dk" synspunkt? Hvor høj var Brian faktoren? (You catch my drift :) )

Håber for alt i verden at jeg trækker frinummer...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg slap heldigvis for det, så det kan jeg ikke udtale mig om. :D

Titel:
Medlem

bare skab dig fuldkomment sindsygt, så kan de slet ikke få dig ruttet ud hurtigt nok. Vær tvær, ikke samarbejdende, højtråbende, og provokerende særligt overfor folk der har lidt striber på brystlommen og andre steder. jeg lavede sådan en uro, at de til sidst bare viftede mig ud og erklærede mig uegnet. meget nemt.

Det starter ved lægen, nægt at samarbejde, og sig at hvis han vil checke dig nærmere end hvad han kan se med øjnene hvorfra han står kommer han til at bløde for det. Så skal i sidde i en gruppe og lytte på en fyr der lukker varm luft i i ca. 45 min og se lidt dårligt tv, råb op, vær generelt generende, stil spørgsmål hele tiden. vær en attention whore fra helvede. Skidt med hvad de andre imbiciler der sidder der mener om dig, du skal alligevel ikke lege dus med dem, så de kan jo dybest set rende og skide!

Jeg tror også at det at starte et slagsmål med mindst et par stykker af båtnakkerne der sidder der (dem med striberne) vil virke overbevisende, råb evt Allah akbarr når du angriber. De kan ikke slås, så bare roligt. Den sidste metode her KAN dog potentielt give rigtigt ækelt bagslag i form af terorlov og strissere og hvad ved jeg, men du slipper helt sikker for værnepligt, det lover jeg dig.

Hvis du bare nægter, kommer du ud i et eller andet lorte arbgejde, og frinummer kan du ikke regne med at trække. Tilgengæld vil hæren helst ikke have folk som helt indlysende er bindegale.

klar til din oscar performance?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Astralt plan
Enki skrev:

Hvis du bare nægter, kommer du ud i et eller andet lorte arbgejde, og frinummer kan du ikke regne med at trække.

Nægter-tjeneste er hvad man gør det til. Man kan idag sagtens lave en aftale på forhånd med et fedt sted, og på den måde score 8 mndrs godt arbejde på et fedt spillested eller lignende. Beats Bilka, Silwan, fabrikker og hvad man ellers finder af arbejde i den alder.

Derudover tror jeg helt sikkert Enkis idé er skudsikker (pun intended...)

Titel:
Medlem

den virkede for enki, så han taler som en ekspert på området.

Må være noget nyt med de aftaler, da jeg checkede op på det var det i børnehave eller noget andet ral, men det er selvfølgelig også en god mængde år siden :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Enki skrev:
bare skab dig fuldkomment sindsygt, så kan de slet ikke få dig ruttet ud hurtigt nok. Vær tvær, ikke samarbejdende, højtråbende, og provokerende særligt overfor folk der har lidt striber på brystlommen og andre steder. jeg lavede sådan en uro, at de til sidst bare viftede mig ud og erklærede mig uegnet. meget nemt.

Det starter ved lægen, nægt at samarbejde, og sig at hvis han vil checke dig nærmere end hvad han kan se med øjnene hvorfra han står kommer han til at bløde for det. Så skal i sidde i en gruppe og lytte på en fyr der lukker varm luft i i ca. 45 min og se lidt dårligt tv, råb op, vær generelt generende, stil spørgsmål hele tiden. vær en attention whore fra helvede. Skidt med hvad de andre imbiciler der sidder der mener om dig, du skal alligevel ikke lege dus med dem, så de kan jo dybest set rende og skide!

Jeg tror også at det at starte et slagsmål med mindst et par stykker af båtnakkerne der sidder der (dem med striberne) vil virke overbevisende, råb evt Allah akbarr når du angriber. De kan ikke slås, så bare roligt. Den sidste metode her KAN dog potentielt give rigtigt ækelt bagslag i form af terorlov og strissere og hvad ved jeg, men du slipper helt sikker for værnepligt, det lover jeg dig.

Hvis du bare nægter, kommer du ud i et eller andet lorte arbgejde, og frinummer kan du ikke regne med at trække. Tilgengæld vil hæren helst ikke have folk som helt indlysende er bindegale.

klar til din oscar performance?

Fuck yeah, jeg tror sagtens at jeg kan spille en vandrende lunatic... Det er velsagtens en god strategi... omend en anelse radikalt :)
--HØJ metal på hørebøfferne måske?

Titel:
Medlem

det er temmligt radikalt, men som sagt, for mig var det dengang for 12 år siden et spørgsmål om at jeg ikke ville støtte noget militær, heller ikke Danmarks, og at alternativet var en børnehave, og jeg afskyer børn om muligt endnu mere end soldater.

Jeg siger ikke at det er den rigtige metode for dig, og der kan laves variationer på temaet som er både mere og mindre ekstreme.

Det fredelige måde at opnå det samme er at snitte lidt løg, og smutte op til lægen, lad lige en ven give dig en sheriff stjerne, og så tud dine små øjne ud, og få papirer på at have en svær depression. Det kan cirkus mili heller ikke bruge til så meget

i den her forbindelse er et påstået voldsomt hash og nakotika forbrug et plus, skidt med hvad lægen syntes om dig, jo mere sølle og ynkeligt et skvat du fremstår som, jo bedre.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Enki skrev:
den virkede for enki, så han taler som en ekspert på området.

Må være noget nyt med de aftaler, da jeg checkede op på det var det i børnehave eller noget andet ral, men det er selvfølgelig også en god mængde år siden :)

Min tur igennem den manege ligger også 10-12 år tilbage. Dengang kunne det også lade sig gøre, men det er så vidt jeg ved noget nemmere i dag.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg laver den største, mest perfekte, dejligste pind og lighter den op inden jeg går derind...

"NEJ vi tar IKKE imod hippier her!"

Og hele dagen bliver så meget sjovere :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

--:-- skrev:
Jeg laver den største, mest perfekte, dejligste pind og lighter den op inden jeg går derind...

"NEJ vi tar IKKE imod hippier her!"

Og hele dagen bliver så meget sjovere :D

Det har jeg faktisk hørt om andre der har gjort med held, men måske er det lidt dumt, nu hvor bødetaksterne er lidt ekstreme?

Titel:
Medlem

hmm hvis det BL siger er rigtigt, var det måske det smartere valg bare at nægte, og lave en aftale med...ja hvad med loppen på staden? jeg ved at de altid mangler folk der gider at give en hånd med, og gøre det helhjertet. Det er et hyggeligt sted, og folkene der er virkeligt søde.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Enki skrev:
hmm hvis det BL siger er rigtigt, var det måske det smartere valg bare at nægte, og lave en aftale med...ja hvad med loppen på staden? jeg ved at de altid mangler folk der gider at give en hånd med, og gøre det helhjertet. Det er et hyggeligt sted, og folkene der er virkeligt søde.

-og så får du gratis DSB og buskørsel i det danske land så længe det står på!

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Nowhere land
Var selv meget påvirket af GHB lige fra da jeg mødte, og redoserede en del gange mens jeg var til det, hvilket nok hjalp til med at dagen ikke føltes alt for lang.
Var selv så heldig at trække frinummer :)
Ellers ville jeg helt klart have valgt at aftjene som militærnægter..

Noget avantgarde musik på mp3 afspilleren som passer til situationen (gerne noget med et cirkus tema) kan også anbefales!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Hmm jah... i har nok ret. Måske burde man bare tage det som det kommer... Nu vil jeg kreere mig en kop the, og knalde hovedet i dynen og vente på i morgen :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Jeg har tinitus. Det er hvertfald nok til at man ikke kommer ind.

Det ved jeg.

Titel:
Medlem

Jeg aftjente min værnepligt i slagelse, og der fik jeg faktisk nogle rigtig gode venner, og så er det ret sjovt skyde :) udover det sutter det at være værnepligtig, men det var da oplevelse som jeg ikke ville have været foruden.
Der er i øvrigt ikke flere brianer derinde end der er gennemsnitligt hvis i forstår; det er jo folk fra alle lag der skal derind, og det er altså ikke sådan at en bestemt type bliver valgt fremfor en anden :roll: Jeg røg fed med mine milibuddies inde på værelset den sidste uge af forløbet, det var et hit.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
Sig du er misbruger af alt - jeg synes der var rigeligt med trælse befalingsfolk og soldater med storhedsvanvid for 15 år siden - tror det er det samme i dag.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
Jeg er astmatiker, så fik ikke lov at trække nummer. Det ærger mig egentlig lidt, da det er tradition i min familie, i det mindste at tjene sin værnepligt ud. Men jeg ville egentlig også gerne have haft mig en uddannelse af en art, indenfor mili vel og mærke.

Umiddelbart tror jeg ikke det er Brian, men Jyde-Faktoren der betyder noget i army. Det er ihvertfald min umiddelbare fornemmelse 8)

Titel:
Medlem

det kan jeg godt forstå. det er smukt at lære at dræbe andre mennesker for banker

Titel:
Dedikeret medlem

Jeg er også blevet kaldt ind, de første papirer smed jeg ud i min iver, men bedte dem om at sende et nyt skema for et par dage siden, jeg skal nok sørge for at fortælle dem om at jeg ryger hash hver dag, og medbringer gerne en pind, :D. Men er det idag ?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 94 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]