Jeg har længe villet skrive det, og nu fik jeg mig endelig taget sammen:
Generelt irriterer det mig, at man næsten ikke kan oprette en tråd på dette forum, uden at der skal flames med henvisninger til, at skulle bruge søgefunktionen! Mange emner bliver debatteret flere gange ja, men er der noget galt i dét? Det er trods alt et debatforum, og jeg kan ikke se hvorfor det er så forfærdeligt, at man tager et emne op, som måske allerede
er blevet diskuteret. Man skal huske på at forummet har eksisteret i nogle år efterhånden, og en tråd fra 2003 kan sagtens indeholde forkert/misvisende information, debattørerne kan have skiftet mening, eller også kan der være kommet helt nye medlemmer til, som har noget helt tredje at tilføje...
Det er begrænset hvor meget nyt man hele tiden kan finde på diskutere omkring euforiserende stoffer, hvorfor det kun er rimeligt, såfremt det er i orden at bringe nogle af de samme emner op igen engang imellem.
Jeg kan ikke begribe hvorfor folk overhovedet gider at kommentere på en tråd, hvis de ikke har andet at skrive end bræk om søgefunktionen. For mig vidner det mest af alt, om en person som ååh så gerne vil være moderator el. administrator, men desværre ikke er det.
Vi kan alle blive enige om, at søgefunktionen er ganske glimrende, men lad der nu ikke gå børnehave og sport i det, så det ligefrem bliver prestige, at være den første der skriver
BRUG NU SØGEFUNKTIONEN DIN IDIOT!, i en tråd som bringer et emne på banen som bare
minder om noget, som har været diskuteret før...
Bare min mening - lad mig få jeres!
Ps. denne tråd er i ren protest, naturligvis blevet oprettet uden jeg brugte søgefunktionen først, for at tjekke om andre måske allerede
har lavet en tråd med samme budskab som mig, tidligere...