waggafnipsen skrev:
hvordan gør i så f.eks.? skriver de ting ned i vil arbejde med på et stykke papir og læser under trippet eller?
og hvilke doser vil i anbefale når man snakker om selvudvikling?
Glemmer helt at svare på dine egentlige spørgsmål, silly me.
Altså det er en fordel at skrive tanker ned i det hele taget. Du kunne f.eks. skrive nogle indlæg om dine tanker her på boardet, skriv så detaljeret som muligt, dvs. få det hele med, selvom det ikke nødvendigvis er 100% gennemtænkt. På den måde kan du jo starte en debat om netop dine tanker og læse andres tanker som du kan sætte i relation til dine egne, det er altid godt at spejle sig i andre mennesker.
Mht. doser er der sikkert nogen der har en anden opfattelse men jeg mener ikke man nødvendigvis skal op på en høj dose hvis man ønsker større indsigter men det er vel meget individuelt hvordan man har det med dét.
Jeg har selv haft det meget godt med at eksperimtere med meget små mængder svampe (0,5 gram) i sociale sammenhænge, det gør mig meget mere selvbevidst/kritisk og er ikke umiddelbart det man i den lnage ende ønsker men fokus på det giver jo en bedre indsigt i hvad præcis, der gør sig gældende.