Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 12:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: mdma/E
Medlem

hej.. Sad og tænkte på om man godt kunne tilllade sig at tage mdma/e alene uden at tag i byen men man bare sidder derhjemme og lytter musik og nyder rúsen... eller er man så for Junkie artigt.. og vill jeg ødelagge det for mig selv da jeg snart skal til party/10nov parken.
vil gerne have en optimal tur så.. men alligvel vil jeg også godt Prøve det nye mdma af som jeg har fået.. på forhånd tak

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i gryden
Det er op til dig selv at finde ud af om du vil føle dig for junkie-agtig ved at tage MDMA alene. Men hvis du virkelig gerne vil prøve dine piller af, så inviter en go' ven hjem til trip hos dig hurtigst muligt. Prøv at tage MDMA med et så stort mellemrum mellem trip'sne som muligt. Så tolerancen ikke er så stor.
Dog vil jeg sige at hvis du i forevejen ikke tager MDMA så tit, så bare vent til den 10. Så bliver den dag også meget mere "magisk".
Få evt. en ven der ikke skal med den 10. til at prøve dem, så kunne du dope dig på noget andet imens, selvom MDMA IMO er bedst sammen med andre.

Senest rettet af markogronni 23 okt 2007 02:14, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Bare sørg for at have selvskab, ellers kan rusen på MDMA godt blive lidt kedelig IMO.

Titel: ??
Medlem

det er da vel lidt ligesom hash bare lidt mere happy ?? der skal være mennesker til stedet for at kunne nyde rusen ?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Du har ikke prøvet mdma før?
Jeg kunne personligt ikke drømme om at tage mdma alene, hvorimod jeg så sent som for 5 min. siden har røget mig en pibe hjemmedyrk.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det er vel forskelligt fra person til person hvordan folk bedst nyder rusen. Jeg vil bestemt ikke mene at det virker for "Junkie-agtigt" at tage MDMA alene, hvis det da ikke bliver for tit - og man ved hvad man laver. Jeg er overbevist om at, det kan være super lækkert at kunne nyde rusen og følelsen i fulde drag. Uden at skulle forholde sig til alt for mange mennesker.

Det er klart at det ofte kan være rart at have nogen at snakke med på MDMA, og vil da også foreslå dig at gøre det med en rigtig god ven hvis det bare er for at afprøve dem.

//Edit

Hvis det er første gang du prøver det, skal du selvfølgelig ikke gøre det alene ! Sørg for at være sammen med en eller flere, som du stoler på og har det godt med.

Scented

Titel: Re: ??
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

kbhfyren skrev:
det er da vel lidt ligesom hash bare lidt mere happy ?? der skal være mennesker til stedet for at kunne nyde rusen ?

Du bliver virkelig social af mdma. Får kraftig eufori, yderst behagelig kropsfornemmelse, virkelig øget selvtillid, vågenhed, kropsberøringer/intime handlinger føles ubeskriveligt godt.

Spørger du mig passer det bedst sammen med kæresten eller til en rigtig fed fest af en art.

Husk også lige på at det kan være pænt nedern hvis du skal skjule at du er på mdma, da det er lettere umuligt.

Titel: nej
Medlem

Nej jeg skal ikke skjule det havde bare tænkt noget i retningen af at rydde op hører musik på fuld hamer og når det slår virkelig ind at lægge mig ned og Nyde det i fulde drag.. eller hva man nu får lyst til... det er også KUN en enkel gang jeg vil prøve det.. det for dyrt og for hårdt at begynde at gøre det til ungeligt eller noget i den stil.

ja der er stavefejl find dem og jeg siger flot

Titel: Re: nej
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tomler - Jeg er lidt psy -
kbhfyren skrev:
Nej jeg skal ikke skjule det havde bare tænkt noget i retningen af at rydde op hører musik på fuld hamer og når det slår virkelig ind at lægge mig ned og Nyde det i fulde drag.. eller hva man nu får lyst til... det er også KUN en enkel gang jeg vil prøve det.. det for dyrt og for hårdt at begynde at gøre det til ungeligt eller noget i den stil.

ja der er stavefejl find dem og jeg siger flot

Du lyder da griner =D synes du skulle gøre det med mindst 1 person ved din side... han skal da også være påvirket :P også fortæl om hinandens oplevelse imens det er på =D det er min mening i hvertfald.. og jeg synes du skulle høre noget hardstyle f.eks til MDMA. passer helt vildt godt. for mig i hvertfald.

the prophet, dj zany, blutonium boy eller noget i den retning =)
ellers kan du se youtube film =) de er faktisk ikke ringe. søg efter "Achik final battle" -"Melbourne shuffle" - "Running man" - "Jumpstyle" - "Infected mushroom - I wish (Skazi Brutal remix)" eller bare et eller andet stof relateret. som f.eks "Salvia divinorum trip" .. det havde jeg det meget sjovt med. kan du sagtens gøres alene.. men er jo ikke sikker på om du er vant til at tage MDMA? nederen hvis du ikke kan tåle det du får, og ingen ligger mærke til det.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Jeg synes MDMA er bedst som solo-stof. Dog er det ikke godt KUN som solo-stof, en gang imellem til fest og med faa venner er ogsaa rart.
Jeg er dog ret glad for at trippe solo paa andre psykedeliske stoffer ogsaa. Saa det er nok derfor jeg nyder MDMA saa meget naar jeg er alene om det.
Jeg synes slet ikke det er "junkie"-agtigt at tage stoffer alene. Det er vel op til en selv, hvordan man vil indtage sine stoffer og med hvem, hvis nogen.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
jeg har prøvet mdma en gang alene :!:

du skal være opmærksom på at du godt kan komme ind i et stadie hvor du føler dig mere alene end nogensinde før..

sådan oplevede jeg det i hvert fald og derfor vil jeg aldrig gøre det alene igen...

hash derimod skal ryges alene :lol:

hvis du nu springer ud i det så vil jeg råde dig til at sørge for at du kan ringe til en god ven under rusen hvis der skulle opstå noget..

men igen, hvis det var mig ville jeg helt sikkert vente og tage en love trip til tiesto med al magi :wink:

Titel:
Medlem

så skal jeg nok ikke gøre det for føler mig sq alene nok i forvejen... hehe...

Fuck det jeg springer bare ud i det den 10 nov

En passende dosic er vel 135mg højst Hvor man tager det lig inden man går derind.. Gider ikke hvis der er narkohunde osv..
skal man så tage mere eller hva ved godt det højst virker i 4 timer men koncerten er i 8 timer ca ... skal man så tage mere eller hvordan ville i gøre det??

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg redosere aldrig mdma, da jeg tror det er ret så usundt.

Men hvis jeg skulle til Tiesto-koncert ville jeg nu nok gøre det alligevel! Ellers ville jeg tage det 2-3 timer inde i forløbet...

Men du kommer aldrig lige så højt op som efter første dose! Lige meget hvor meget du tager...

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Visias skrev:

Men hvis jeg skulle til Tiesto-koncert ville jeg nu nok gøre det alligevel! Ellers ville jeg tage det 2-3 timer inde i forløbet...

Men du kommer aldrig lige så højt op som efter første dose! Lige meget hvor meget du tager...

Nej, det er faktisk rigtigt, det kan man tilgengæld godt med methylon, også en af grundene til det er bedre til lange forestillinger :P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Winta skrev:
Visias skrev:

Nej, det er faktisk rigtigt, det kan man tilgengæld godt med methylon, også en af grundene til det er bedre til lange forestillinger :P

Hvad kan man egentlig ikke med methylon? :D

Titel: methylon?
Medlem

Okay jeg er totalt noobie og har aldrig hørt om methylon IRL kun herinde... Hvad er det for noget og hvordan tager man det og er det mere eller mindre farligt end MDMA og hvordan er virkening i forhold til MDMA hilsen Noobien...

... Google er min ven jeg ved det....

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Xtreme skrev:

Hvad kan man egentlig ikke med methylon? :D

Jeps, man kan ikke være sikker på hvad bivirkningerne er på længere sigt :P og det er ikke sikkert det virker lige ufarligt på alle :)

kbhfyren skrev:
Okay jeg er totalt noobie og har aldrig hørt om methylon IRL kun herinde... Hvad er det for noget og hvordan tager man det og er det mere eller mindre farligt end MDMA og hvordan er virkening i forhold til MDMA hilsen Noobien...

... Google er min ven jeg ved det....

Præcis, google er din ven :P Selv om du næppe finder ret meget, men brug vores wiki og erowid :)

http://psychedelia.dk/wiki/index.php/Methylon

Da det er ret nyt ved man ikke ret meget om hvor skadeligt det er på længere sigt, så det er svært at sige om det er mere eller mindre skadeligt end MDMA, men på kort sigt virker det umiddelbart mindre skadeligt.

Det kan både indtages oralt og nasalt, men det er mest brugt oralt.

Titel: ..
Medlem

Det virker lidt kedeligt altså set sådan at man ikke skulle få et vildt peak men sådan et roligt et... men når det er ved at dø hen kan man tage noget mere og så er det ligeså vildt ??

Titel: Re: ..
Medlem
Brugeravatar

kbhfyren skrev:
Det virker lidt kedeligt altså set sådan at man ikke skulle få et vildt peak men sådan et roligt et... men når det er ved at dø hen kan man tage noget mere og så er det ligeså vildt ??

Hvis du kalder det at stønne af beruselse i over en halv time, kun efterfulgt af "ååårh, det nice", for at mildt peak. Så vil jeg nødigt se et vildt peak.

Titel:
Medlem

Jeg synes du skal vente til d. 10., så kan du tage MDMA alene på et andet tidspunkt. Som allerede nævnt, vil du opleve en større magi og undgå tolerance, ved at vente.

Jeg forsøgt mig med MDMA og methylone alene en 3-4 gange, tror jeg. Det har været rigtig retrospektivt og selvanalyserende, man har mulighed for at bearbejde nogle ting, som man normalt ville være afskåret fra med andre.

Der er bare den hage ved det, at åbenbaringerne øger kommunikationslysten på et stof som MDMA. Det kan være svært ikke at savne menneskekontakt og så opsøge den. Hvis man oveni købet bliver afklaret med en bestemt person, vil man have en tendens til at skrive eller ringe til vedkommende... doh! Jeg var møghamrende tosset på min ekskæreste engang, og senere på dagen tog jeg hjem og bearbejdede min vrede med et trip på MDMA - jeg blev blødt op under rusen, og det endte med at jeg ringede hende op og gav udtryk for at jeg havde det okay med det hele. Uden at sige for meget, så var det alt for underligt og virkelig akavet. Man skal virkelig tænke sig om, helst vente til rusen er overstået.

Her er det vigtigt at huske på, at personen selv ikke har fået samme åbenbaring, og der er derfor en mulighed for at personen står fuldstændig uforstående på den anden side af røret, som kan være ret ubehageligt for ens rus (=dybere nedtur).

En god regel er, at informere nogle venner på forhånd, at man har tænkt sig at tage MDMA. På den måde skal man ikke forklare sig når man ringer dem op pga. en lyst til menneskekontakt. Ekskludér med hård hånd alle andre fra din telefonbog, som ikke er informerede - selvfølgelig med visse undtagelser, hvis du før trippet ved at personen er åben overfor dig. Vær kritisk overfor dine idéer til at kontakte andre telefonisk.

Klokken er mange og jeg er øm i hovedet efter alle de lektier, så jeg beklager mit rodet indlæg og håber du kan følge mig :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]