Jeg synes du skal vente til d. 10., så kan du tage MDMA alene på et andet tidspunkt. Som allerede nævnt, vil du opleve en større magi og undgå tolerance, ved at vente.
Jeg forsøgt mig med MDMA og methylone alene en 3-4 gange, tror jeg. Det har været rigtig retrospektivt og selvanalyserende, man har mulighed for at bearbejde nogle ting, som man normalt ville være afskåret fra med andre.
Der er bare den hage ved det, at åbenbaringerne øger kommunikationslysten på et stof som MDMA. Det kan være svært ikke at savne menneskekontakt og så opsøge den. Hvis man oveni købet bliver afklaret med en bestemt person, vil man have en tendens til at skrive eller ringe til vedkommende... doh! Jeg var møghamrende tosset på min ekskæreste engang, og senere på dagen tog jeg hjem og bearbejdede min vrede med et trip på MDMA - jeg blev blødt op under rusen, og det endte med at jeg ringede hende op og gav udtryk for at jeg havde det okay med det hele. Uden at sige for meget, så var det alt for underligt og virkelig akavet. Man skal virkelig tænke sig om, helst vente til rusen er overstået.
Her er det vigtigt at huske på, at personen selv ikke har fået samme åbenbaring, og der er derfor en mulighed for at personen står fuldstændig uforstående på den anden side af røret, som kan være ret ubehageligt for ens rus (=dybere nedtur).
En god regel er, at informere nogle venner på forhånd, at man har tænkt sig at tage MDMA. På den måde skal man ikke forklare sig når man ringer dem op pga. en lyst til menneskekontakt. Ekskludér med hård hånd alle andre fra din telefonbog, som ikke er informerede - selvfølgelig med visse undtagelser, hvis du før trippet ved at personen er åben overfor dig. Vær kritisk overfor dine idéer til at kontakte andre telefonisk.
Klokken er mange og jeg er øm i hovedet efter alle de lektier, så jeg beklager mit rodet indlæg og håber du kan følge mig