Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jun 2025 16:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tommerup, Fyn
Jeg har ikke helt kunne finde ud af hvor jeg har skulle gøre af dette indlæg!
Jeg ville bare sige, at jeg syntes, at det er så fantastisk, at jeg endelig har fundet et sted, hvor man kan læse om andre, som har erfaringer med stof(mis)brug!! :o
Ved godt, at der er 1000 andre forums til dette, men det er oftest så usæriøst som det kan være... Elsker psy medlemers dejlige blanding af hjælpsomhed og forståelse!!
Har læst en del indslag efterhånden, og jeg føler virkelig, at jeg endelig har fundet nogle mennesker som er i samme båd som mig!!
Man kan jo selvfølgelig snakke med venner osv. men har det bare som om, at de ikke forstår de ting som jeg går og tænker over i hverdagen!

Nøøøøøj hvor er det godt!!
Og takker for alle informationerne!! :joint:

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Velkommen til, og godt du kan lide det :)

Men din post skulle nok have været i fuck ;)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Brug informationerne fornuftigt.

Min ven kan delvis takke psykedelias flotte indtryk af en verden. En verden som kan fucke dig hårdt. ("dette er ansvarligt" "bare lad være med at gøre sådan her" "uhh det skal prøves" "Husk pause og det er på ingen måder farligt" "sådan gør du")

Han har nu et misbrug. Og det slider på mig at min hjælp ikke holdt. Hans tankegang var allerede suppleret/inspireret af meget klogere mennesker jo

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tommerup, Fyn
Jeg er godt med på at informationerne ikke skal voldtages :)
Men har været weekend narkomand i de sidste 3 år, og har aldrig haft mulighed for at få den rette forståelse af mine problemer...

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Godt at du synes om siden! Og velkommen til :)
Jeg smider tråden op i generelt. Det er vist mest passende.

Hilsen Fanny

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Er også glad for jeg fandt psy, før det vidste jeg ikke der var så mange der gik ind for harm reduction, da det er begrænset hvor mange af dem jeg kender der går op i at passe på sig selv.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 6510 Gram
_Jimmy_ skrev:
Er også glad for jeg fandt psy, før det vidste jeg ikke der var så mange der gik ind for harm reduction, da det er begrænset hvor mange af dem jeg kender der går op i at passe på sig selv.

kendte ikke til hr før jeg læste om det her på psy og 1.5g 5-htp efter en hård tur er mere værd end noget andet når man er frisk dagen efter :wink: (ikke 100% men stadig har man det fint i stedet for at burge 1-2 dage i sengen med slemme drug hangover)

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
HexTrix skrev:
_Jimmy_ skrev:

kendte ikke til hr før jeg læste om det her på psy og 1.5g 5-htp efter en hård tur er mere værd end noget andet når man er frisk dagen efter :wink: (ikke 100% men stadig har man det fint i stedet for at burge 1-2 dage i sengen med slemme drug hangover)

1,5g :shock: :shock: :shock:

Det får jeg så slem kvalme af :S

men du har ret, nogle af de råd man kan få her, er mere værd end rigtigt meget hjælp af diverse "eksperter" :S

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]