Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 11:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
heY folkens... jeg kunne godt tænke mig at høre lidt om denne kombination.. så vidt jeg har forstået skulle der ikke være nogen fysisk fare (altså udover det man nu risikerer på amfetamin)

men vil gerne høre fra folk som har prøvet denne kombination?

vi snakker om små doser amf, 200-250 mg.

alle kommentarer er ønsket..

Titel:
Junior medlem

hvorfor vil du prøve det? - hvad vil du opnå? - "ingen fysisk skade" - har du overvejet konsekvenserne ved en psykisk skade?.... Har ingen egentlig "viden" (teknisk) at give videre - men vil opfordre dig til at tænke lidt - dit liv - din fremtid..... - hvor ung er du?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

jamen det er skam heller ikke aktuelt overhovedet.. leger bare med tanken..

det jeg vil opnå er en smule ekstra energi og er mere "love/happy" følelse som jeg normalt får af amfetamin, lidt lig med ecstasy hvis du forstår..

og spørger self godt til grunds med denne kombi og overvejere den kraftigt før jeg vil tænke på aktuel handling..

den lave dose er såmænd for at prøve det an, eftersom jeg kunne forestille mig at det kunne gå pænt galt hvis trippet pludseligt fik et spark af "fart"...

og nej, jeg er ikke en af de dersens typer som tænker, fedt nok :lol:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det føles selvfølgelig godt i kroppen, men jeg foretrækker svampe uden amf, da jeg synes, at amf gør mig mere alvorlig og mindre tilbøjelig til at få grineflip. Og så synes jeg også, at amf gør oplevelsen mere melankolsk. Men det er ikke en decideret skidt blanding, og man kan helt sikkert også godt have det sjovt på den.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Minimal skrev:
Det føles selvfølgelig godt i kroppen, men jeg foretrækker svampe uden amf, da jeg synes, at amf gør mig mere alvorlig og mindre tilbøjelig til at få grineflip. Og så synes jeg også, at amf gør oplevelsen mere melankolsk. Men det er ikke en decideret skidt blanding, og man kan helt sikkert også godt have det sjovt på den.

jamen hvordan påvirker det tankegangen? altså, går det hele meget mere stærkt eller?

og i hvilke doser har du taget det når du har kombineret disse ting?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

waggafnipsen skrev:
det jeg vil opnå er en smule ekstra energi og er mere "love/happy" følelse som jeg normalt får af amfetamin, lidt lig med ecstasy

Svampe sammen med amfetamin er ikke anbefalelsværdigt!

Der er ikke en dicederet fare ved at blande disse to, men min erfaring er at det ødelagde svampe trippet fordi jeg blev for opstemt, ikke kunne sidde stille og til sidst syntes det var ubehaligt at være på svampe.

Du får intet "love/happy" -trip af at blande disse to, og hvis du mangler energi under trippet - drik kaffe! :wink:

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
lad vær med at blande stimulanser med svampe og andre psykedeliske stoffer, det kan føre til en voldsom paranoia og der med følgende badtrip. det er mit råd.
har set alt for mange gøre det og ende i noget grueligt galt, har også selv prøvet et par gange....

Titel:
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Jeg er enig med hyene, i øvrigt er det også irriterende og ret frustrerende ikke at kunne sove efter man har trippet fordi amfetaminen stadig virker

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Tilslutter mig hyene og frugthat, amfetamin skal ikke blandes med psykadeliske stoffer, der er ingen måde at udregne outcome på sådan en blanding. Hvis det er pga. happy/love følelsen du vil gøre det så glem det, dine tanker stikker fuldstændig af og du får slet ikke tid til at føle...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

hyene skrev:
lad vær med at blande stimulanser med svampe og andre psykedeliske stoffer, det kan føre til en voldsom paranoia og der med følgende badtrip. det er mit råd.
har set alt for mange gøre det og ende i noget grueligt galt, har også selv prøvet et par gange....

Jeg er enig i at det ikke er en god idé at blande svampe og amfetamin. Men er det ikke en overdrivelse at skrive det kan medføre voldsom paranoia og badtrip?

Hvis man fx mixede alkohol i store mængder og psykedelika ville jeg heller ikke kunne forestille mig det ville være behageligt. Men at det direkte skulle påvirke ens trip i så negativ grad at det løb helt af sporet har jeg svært ved at tro.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

waggafnipsen skrev:
jamen hvordan påvirker det tankegangen? altså, går det hele meget mere stærkt eller?

og i hvilke doser har du taget det når du har kombineret disse ting?

Så overdrevet synes jeg ikke, at det er. Man kan ikke mærke amfen ordentligt. Den virker lidt mere diskret end ellers. Men det giver da en friskhed og i hvert fald i mit tilfælde en mere alvorlig tankegang. Man tænker stadig dybt, men jeg synes ikke, at det er lige så sjovt. Jeg ville altså også holde svampene fri for amf. Selvom jeg ikke selv har oplevet det eller set andre opleve det, kunne jeg nemt forestille mig, at det kan lade sig gøre at ende i et slemt trip, som de andre skriver. Amf kan give paranoia og nedtur, og det går nok aldrig godt i spænd med svampe, som også kan give paranoia og gøre en ekstra sårbar.

Jeg har bare taget en god dosis svampe (eller 2C-B/LSC etc.) og så ellers bare sniffet streger, som jeg normalt ville gøre.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Jeg har kun oplevet denne kombination positivt, men det er også amfetamin i mindre mængder(~100mg). Amfetaminen tager (for mig) toppen af den voldsoome bodyload jeg til tider oplever på et trip, så jeg er en kende mere aktiv og ikke ligger og kysser med gulvet hele trippet igennem.
Amfetaminen bør IMO ikke tages i større doser end at det lige kvikker en smule op, så jeg tager aldrig mere end føromtalte dosis.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

heY folkens, tak for svarene alle sammen..

tror jeg er kommet frem til at lade være.. men det man ved jo aldrig om jeg ombestemmer mig engang i fremtiden og i så fald vil jeg følge dehades råd om at holde den på ca. 100 mg.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Den kombination har jeg også kun positive erfaringer med.. bare der, som pointeret ikke indtages store doser amfetamin..

....men hvis der skal blandes med stimulanser, så ville jeg klart vælge MDMA...=)

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
vi har også brugt amfetamin til at tage toppen af bølgerne - fx ved lidt for rundhåndet dosering af sn'erne, men lad som allerede nævnt vær med at tage særligt meget - kender en som godt vil skrive under på at det er en bad combo - lorte ting ikke og kunne finde ro når man er på vej ned af fra en sn'tur.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Kan anbefale svampe og coke... Hvis man har nok coke vel at mærke

Nok et af mine sjoveste trips til dato på svampe

Coke gør mig heller ikke over-frisk, men desværre er det så dyrt

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Har ikke selv prøvet amf, men har prøvet både mdma, methylon og coke, og dem synes jeg nu godt man kan tage, isør methylon'en gør trippet mere roligt så man bare kan nyde det, fjerner body loadet en del ved større doser.

Titel:
Medlem

Generelt er kombinationen af psykedelika og stimulanser en dårlig idé, da chancen for paranoide og skizofrene reaktioner pludselig er mange gange større.

Blandt andre ting skyldes det amfetamins dopaminerge aktivitet oveni svampenes psykiskprægede rus. Man er især udsat, hvis man har taget meget amfetamin samt holdt kroppen vågen i længere tid end den normalt ville gå med til. Mangler man mad og vand oveni, ja, så har man en farlig cocktail.

Så når du leger med denne kombination, så hold i hvertfald amfetamin-dosen nede, hvis ikke dosen af begge stoffer. Undgå redosering. Tag det mens du er udhvilet. Husk at spise sundt inden, drik nok vand. Vigtigst af alt: lyt til din krop.

God fornøjelse.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Har prøvet at tage et trip på hawaii oven på en flere dages heftig amf-koger og har alligevel ikke fået et dårligt trip. Trippet bliver en del mere fjernt og spacey, men farver og bølger bliver forstærket, når man har været vågen længe og ikke har spist, og så længe man ikke er paranoid, kan man godt få et helt igennem sjovt trip. MEN det forøger da selvfølgelig risikoen for badtrip, så man skal da passe på, hvis man forsøger sig med det. Der skal dog ikke være noget i vejen for at eksperimentere lidt med det.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Pralhals :roll:

Fordi du lige har været heldig eller er en enorm standhaftig fætter er det stadig ikke en anbefalelsesværdig blanding. At man efter en heftig 'amf-koger' tager svampe og stadig får et sjovt trip er imø, et utryk for at trippet har været præget af en lettere overfladisk social omgangstone og det lidt dybere spind af tanker der vil opstå med en sådan kombi er således holdt i ave til en anden gang..

Måske dets udtryk i den lange ende vil være en del mere dramatisk og uhåndterligt fordi at det hober sig op.. (Pure spekulationer)

Min pointe er bare at man som ny og lettere modtagelig bruger ikke skal lytte til minimal, minimal har taget rigtig mange stoffer og ved hvor grænsen går. Det gør i andre ikke!!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]