Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 20:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg er 30 og har taget alle former for drugs der er (næsten) hvis man kan bruge stoffer og ikke misbruge dem så er de ok men det er så godt som umuligt..... jo i starten 10 år senere er jeres grænser flyttet så meget og langsom at i ikk kan se det..... mange siger nok jaja jeg har styr på det osv.

men ryg en J. EN GANG IMELLEM........

JEG HAR VÆRET GENNEM ALLE FORMER FOR AFHÆNGIGHD
OXO HEROIN OG BENZOER JEG KAN HJÆLPE OG JEG VIL GERNE HJÆLPE.... SKRIV HVIS DER ER NOGET JEG KAN GØRE FOR NOGEN AF JER

i kan ogsaa spørge om hvadsomhelst jeg kan helt sikkert hjælpe...
og jeg forbliver positiv..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Fin tanke, men uden at pisse på din sukkermad, så vil jeg lige påpege, at din signatur ikke lægger op til, at du er den mest fornuftige person at spørge til råds ang. stofmisbrug eller lign.

Dedikeret medlem

buddixxx skrev:
Jeg er 30 og har taget alle former for drugs der er (næsten) hvis man kan bruge stoffer og ikke misbruge dem så er de ok men det er så godt som umuligt..... jo i starten 10 år senere er jeres grænser flyttet så meget og langsom at i ikk kan se det..... mange siger nok jaja jeg har styr på det osv.

OXO HEROIN OG BENZOER JEG KAN HJÆLPE OG JEG VIL GERNE HJÆLPE.... SKRIV HVIS DER ER NOGET JEG KAN GØRE FOR NOGEN AF JER

Hvilken faglig baggrund har du?

Medlem

Flaban skrev:
buddixxx skrev:

Narkoman... :joint:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
Mariannes skrev:
Flaban skrev:
buddixxx skrev:

Narkoman... :joint:

tror ikke man uddanner sig til narkoman.. det er vist mere i praksis :lol:

Titel:
Psychedelia Sponsor

Godt at have en mand ved hånden, som har gået på livets universitet. - Jeg sender en mail, hvis jeg får brug for nogle tips :-)
Men hvis din post i virkeligheden dækker over at du måske selv har brug for hjælp, så sig frem.

Junior medlem

MIN VEN SIDDER HER ALTID OG RÅDER SMÅ PUNKS DER EGENTLIG BARE VIL BLÆRE SIG........

JAG HAR SAGT HVAD SPILDER DU DIN TID PÅ DE IDIOTER FOR...
JEG BRUGER MIN VIDEN TIL AT HJÆLPE DEM!!!
OG DET BURDE DU AF ALLE!! OS... TÆNKLIDT OVER DET... OG DET KUNNE DA VÆRE.... SÅ JEG SKREV ET HJÆLPE INDLÆG.....
OG FIK DET BEKRÆFTIGET..... SMÅ PUNKS DER VED ALT .. DET ER SKU DRUGS DRENGE SÅ FÅR JEG SVAR OMKRING MIN GRAMMATIK ??? HUL I DEN JEG HÅBER I OD,ER
SÅ KAN JERES 14 ÅRIGE VENNER PRALE AF AT DERES VEN HAR FÅET EN OD,ER

I FORHERLIGERE STOFFER OG VIL IKKE HØRE NOGET DÅRLIGT....................................... LIGEMEGET HVAD!!! SÅ LÆS STEN LARRIS HAN KAN BILDE JEG IND DET ER SUNDT AT DRIKKE BENZIN!!!

HÅBER I FÅR VARIGE SKADER... NU ER DER SKU KUN WASU OG DE OFFENTLIGE TILBAGE.. HEHE "MEN DE TALER MED TYSK accante " SÅ DEM KAN I HELLER IKK BRUGE PLUS DE SIGER AT DRUGS ER DÅRLIGE

Titel:
Junior medlem

Jaspar skrev:
Fin tanke, men uden at pisse på din sukkermad, så
Citat:
vil jeg lige påpege, at din signatur ikke lægger op til, at du er den mest fornuftige person at spørge til råds
ang. stofmisbrug eller lign.

JEG DYRKER SVAMPE OG DER ER TIT LIDT TING JEG HAR BRU FOR HJÆP TIL.... MEN DET VED EN 12 ÅRIG IKK EN SKID OM ...........

HVIS DU HAR LÆST MINE INDLÆG SÅ HAR DU KUNNE SE DET ELLER NEJ FOR HVAD FANDEN ER VERMICULITE VS PERLITE

Titel:
Medlem

du er godt nok skudt af :roll:

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Billede

Titel:
Dedikeret medlem

Har du et særligt forhold til farven gul?

Titel:
Junior medlem

TAK FOR TILBUDET........ VAR SKU DA DET MINDSTE EN KUNNE SKRIVE

MEN I ALLE INDLÆG SVINER I MIG TIL...
ER DET FORKERT AT TILBYDE SIN HJÆLP????
HVAD FANDEN ER I FOR NOGLE RØVHULLER

Titel:
Junior medlem

BLIV I TROEN OM NARKOENS FANTASTISKE VIRKNING DRENGE
SÅ KAN I GRÆDE NÅR ET PAR AF JERES VENNER DØD
OG NOGLE RYGER PÅ PSYK.

Titel:
Administrerende Direktør
Brugeravatar

@Buddixxx

Vi har jo sådan set et forum for folk, der har dårlige oplevelser med stoffer, misbrug og den slags. Det hedder Medaljens Bagside og hvis du kan holde tonen lidt mere sober, skrue den der caps lock lidt ned og ellers acceptere at fordi man har været afhængig af alt fra bananer til kokain betyder det ikke at man kan komme ind på et anonymt internetforum og fortælle alle om hvordan verden hænger sammen, så kan du sikkert finde nogle for dig relevante emner som du kan fyre et par gode råd af i.

I øvrigt, hvis du vil have at folk lytter til det du siger så skriv i en tone som er mere udholdelig...

Titel:
Junior medlem

MIT INDLÆG OM HJÆLP VAR VENLIG
SÅ EFTER ET HAV AF DU ER EN IDIOT AGTIGE INDLÆG
SÅ BLIVER JEG SKU DA SUR....

AT TILBYDE VILDT FREMMEDE MENNESKER HJÆLP ER SKU DA EN GOD TING....

DET FORSTÅR I NÅR I GÅR UD AF FOLKESKOLEN

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: DK - Kolding
Go stil buddi.. Manden kommer med et seriøst tilbud og i "hakker" ham ned? What the fuck sker der for jer !

Titel:
Administrerende Direktør
Brugeravatar

Hvis man går ind, som ny ukendt bruger på et anonymt board og venligt, men utrolig gammelklogt, tilbyder folk rådgivning om stofmisbrug... så må man være klar på at folk kan blive provokerede. Særligt når man ikke har fundet ud af at det er dårlig stil konsekvent at skrive (og ulideligt at læse) i CAPS LOCK. At man poster i det forkerte forum taler heller ikke til forfatterens fordel og at man nedlader sig til at svare så aggressivt og barnligt på IMO ganske uskyldige indlæg vidner bestemt ikke om en person, der har en rådgiver inden i sig.

Folk har i øvrigt rost dit initiativ og spurgt ind til dine rådgivningskompetencer, men det har du jo valgt ikke at svare på. Du har bidt mærke i at ikke alle er lige vilde med dit indlæg og det har tilsyneladende pisset dig af. - Kom over det, deltag aktivt med det du har at byde på i stedet for at føle dig trådt over tærerne. Så kan det være folk faktisk begynder at lytte til dig.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

ZwitoN skrev:
Go stil buddi.. Manden kommer med et seriøst tilbud og i "hakker" ham ned? What the fuck sker der for jer !

Han kommer med et lorte tilbud, og han begynder at svine folk idet han opdager at alle folk ikke gider høre på hans pis.

Buddixx, du har åbenbart slet ikke fattet meningen med dette forum, og du har ingen anelse om hvem os medlemmer er. De færreste her er folkeskole elever.

Hvad laver du med dit liv buddixx? Dagpenge gætter jeg på.

En mand der konsekvent skriver i caps er ikke en man skal søge hjælp af.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: DK - Kolding
Lad vær med at svar hvis du syns det er lort han kommer med ect.

btw. syns jeg tit folk har det med at "hade" her på boardet

Titel:
Administrerende Direktør
Brugeravatar

@ZwiToN

Fandme nej! Hvis man skriver noget lort, så har andre sgu lov til at kommentere på det.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]