Min far som startede med at ryge nol på jordhooka, syntes ikke det var noget for ham. Han kendte mange hashhoveder der ikke var kommet videre, og ønskede ikke det for mig. Han er/var ikke glad for det, men han kunne jo ligesom ikke gøre noget. Eller det kunne han godt, hvilket han gjorde på et tidspunkt, og så skred jeg. Nu kan der gå måneder uden at vi snakker sammen
Min mor har aldrig røget selv, men går ind for fri hash. Hun brød sig ikke om at jeg røg hver dag, men synes det er helt fint at ryge engang i mellem.
Det hænder da også når jeg er på besøg i en weekend, at hun forslår at jeg går en tur ned til stranden og ryger et eller andet mærkeligt

Det er sku også hyggeligt nok at sige til sin mor at man lige går ud og ryger en pind

Har lige fundet ud af at min lillesøster som er en del år yngre end mig ryger engang i mellem, så vi har aftalt at ryge på et tidspunkt, måske i morgen. Skal sku nok blive sjovt, hun er ret interesseret i cannabis
Det er sku en menneskeret at beruse sig. Hvis forældre nedlægger forbud, synes jeg de skal gøre det mod beruselse som helhed og ikke forbyde enkelte stoffer mens andre og mere farlige er lovlige og helt fin-fin
Der er dog ingen af dem der ved hvor meget jeg egentligt ryger, og de kender da heller ikke til min brug af psykedelika, mest fordi jeg ikke har haft tid til at tage snakken med min mor. Tror 100% ikke at hun vil have noget imod det, men på den anden side kan jeg jo være skide ligeglad med hvad mine forældre tænker og mener

Men kan helt klart anbefale en åben dialog hvis ens forældre er til at snakke med.