Citat:
Iøvrigt kan man ikke få lov til at blive bedøvet med ketamin på de danske hospitaler...
Jeg er ikke klar over hvordan reglerne er nu, men jeg blev bedøvet med Ketalar 2 gange engang i firserne. Grunden var at jeg var sindssygt ansgt for den maske, man som barn får lagt over næse/mund, for at give narkosegassen. Overlægen besluttede så at bruge Ketalar istedet. Da jeg blev lidt ældre fik jeg en Venflon-kanyle lagt i hånden og fik "dykket" på den måde. Har gennemgået en lang række operationer gennem årene, men det er altså kun ved 2 lejligheder at jeg har oplevet denne noget alternative bedøvelsesform.
Jeg fik det injiceret intramuskulært i låret, og så blev der givet besked om at der skulle være fuldstændigt ro i de 20 min som indsovningen tog. Min mor der var til stede, har siden fortalt at en sygeplejerske blev ved med at skramle med noget metalgrej og hun blev lavmælt, men meget bestemt, bedt om at forlade lokalet.
Jeg havde i mange år efter nogle underlige "minder", om denne indsovning, og det er først efter jeg begyndte at ekperimenterer med svampe, DMT osv at jeg forstod, at jeg muligvis har trippet ganske hårdt .
Er der andre der har lignende oplevelser?
Uddyber gerne eller svare på spørgsmål
Mvh
Dwarfen