Jeg har en LG bærbar pc , hvor jeg nu sender den ind til rep . for 4 gang!!!!!!!!!!!!!!!
Håber nogen gider læse min mindre roman

Den første gang var det noget med at den gik ned i fps hver gang jeg satte strømkablet i. og der opladede de bare batteriet , og konkluderede at det bare var det. også fik jeg den tilbage, og så så hvad de havde sagt om sagen. jeg prøvede så det de sagde (hvilket jeg nok havde gjort 1000 gange før - men det var et forsøg værd) men det hjalp ikke en skid. så ventede jeg så med at sende den ind igen..
anden gang, der gik pcen hele tiden ned, pga for meget varme, sys godt nok også at den ikke larmede så meget som den plejede, + det med at den tabte fps når strømmen var sat til. + at jeg ikke kunne skrue op og ned for lyset
så fik jeg den tilbage, også havde de skiftet motherboard, tastatur, også en ting til som jeg ikke lige husker..
så kørte den i ca. 10 min, også gik den bare ned, så tænkte jeg hvad pokker? så prøvede jeg at tænde den igen, men den var total død..
så ringede jeg til dem og fortalte dem dette.. og så sendte jeg den til rep igen..
også fixede de så det hele..
også er det så her jeg så har fået den tilbage, så opdager jeg at en af disse plastik "ripper" der sidder foran de køle-kobber "ripper" der sidder inden i pcen er knækket + at der er en stor pixel fejl i højre side, (på størelse med det hul i en 1-krone!!) også ringer jeg jo og brokker mig over dette (selvfølgelig) ..
så nu skal jeg sende den til rep. igen.......!
MEN HVORDAN SKAL JEG FORHOLDE MIG TIL SÅDAN EN SAG SOM DENNE?! JEG KAN JO IKKE UNDVÆRE PCEN HELE TIDEN PGA. MIT STUDIE!!!