Holmes skrev:
Jeg synes det er et meget spændende emne da man som oftes hører at folk bliver mere indelukkede og mere optagede af egne tanker i forbindelse med rusmidler.
Hvordan var din oplevelse da du fik de nye tanker og hvad tænkte du?
Hvor gammel er du og hvad er din historik med hensyn til rusmidler?
Nogle gange oplever jeg det som om man drejer en tur på et lykkehjul og lander et sted i forhold til en ny personlighed, når man tripper.
Det er selvfølgelig relativt indenfor de rammer, der er ens udgangspunkt.
Det interesante for mig er bl.a. om der hvor man lander er et produkt af de tanker, man har haft under trippet og om man kan kontrolerer dette til en vis grad.
Jeg har først set dit svar/spørgsmål nu, er temmelig doven mht at tjekke mine egne tråde herinde :/ Jeg skal prøve at svare så godt jeg kan på dine spørgsmål, og så må du ellers bare spørge igen hvis jeg ikke svarer på det hele eller har misforstået dine spørgsmål.
Hvordan min oplevelse var? Fantastisk! Siden engang jeg blandede Pot og hornskulpe sammen, så næsten hver gang jeg har været skæv, så er det som om jeg bare ud af det blå kommer på ting som kan forbedre mit liv. Hvordan jeg forbedrer min lejlighed, udseende, personlig og hvordan jeg får et bedre forhold til mine forskellige venner. Jeg tænkte at det var for godt til at være sandt, fordi det kan jo ikke blive bedre! Det er sjovt at være skæv, og det er også konstruktivt Jeg er 19 år, fylder 20 D. 11/9, og min historik med stoffer? Hmm. Jeg har siden 17 års alderen prøvet forskellige stoffer, Pot, Svampe, Amfetamin og E. Jeg har altid kunne styre det, dvs jeg ikke har taget det for tit, har ikke taget det i store mængder og har altid haft respekt for de forskellige stoffer, og så skal det siges at jeg er svær at skræmme hvis jeg ser ting på f.eks svampe. Det er inden for de sidste 3-4 måneder jeg er begyndt at interessere mig for naturens rusmidler, og vil gerne lære mere om det, men jeg går også og kæmper med min dovenhed, som så holder mig tilbage fra at gå på nettet og søge efter natur stoffer og finde ud af hvad de gør godt for osv. Håber du kan bruge det til noget, og hvis jeg ikke fik svaret på noget eller misforstået noget, så bare skriv igen.
Nicolai