Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jun 2025 03:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Kan der ikke snart komme en eller anden form for enighed om hvad der er tilladt i forhold til forhandlerlinks?
Reglerne siger at ingen forhandlerlinks er tilladte til hverken lovlige eller ulovlige forhandlere, men alligevel dukker de konstant op uden at der bliver gjort noget ved dette. I svampeforummet er der sågar et opslag kun med forhandlerlinks.
Det er irriterende at der ikke en gennemgående politik på dette område. Og enhver snak om at moderatorerne ikke kan holde øje med det hele er ikke i orden, for så er moderatorerne tydeligvis ikke deres ansvar voksne, og så bør der findes nogle nye.

Titel:
Flueknepper kongen

Jeg kan bare anbefale man lader være.

Reglerne er lidt tynde på området, især fordi der er forhandlerlinks inde i menuen til venstre :P

Men regler er regler, og, tja, hvad er behovet? Jeg tror, alligevel at folk kender de mest gængse.

Til gengæld er det IMO i orden at linke til fx en ebayauktion om en vægt. Altså ting som kan bruges til meget andet.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg er ikke sikker på jeg ved hvad du mener når du siger at reglerne er lidt tynde på området, for punkt 5 i regelsættet er da rimelig utvetydigt.
Forstå mig ret, jeg er personligt fuldstændig ligeglad med at man må linke til forhandlere eller ej, jeg synes bare der skal føres en konsekvent politik på området, for som det er nu er der nogel links der får lov til at blive, andre bliver slettet med et løfte om snarlig Harmageddon, hvis det gentager sig, og det er det jeg ikke bryder mig om.

Titel:
Dedikeret medlem

Well said DeHades. Jeg ser dog både store fordele og ulemper ved denne ene og det andet, der er dog behov for en fælles linie.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Halvvejs mod øst
Sådan som jeg har opfattet det. "Er et link, noget man klikker på, og derefter kommer til en forhandlers hjemmeside" :!:
Eller er jeg helt galt på den :?:
Nu er problemet så, når man skriver en internet adr. her på sitet, bliver den automatisk til et link.

:idea: Lad være med at klikke på adressen, men husk den og skriv den selv i adressefeltet :lol:

Titel:
Administrerende Direktør
Brugeravatar

@DeHades

Kan du komme med et link til det paagäldende opslag? Jeg kan ikke lige finde det...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

http://psychedelia.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=10210

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Jeg har været ved at slette den omtalte tråd, flere gange. Hvis der er enighed omkring det, så væk med lortet.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Halvvejs mod øst
Kaktus Klausen skrev:
Jeg har været ved at slette den omtalte tråd, flere gange. Hvis der er enighed omkring det, så væk med lortet.

Do what ever :!:
Du er moderator og har magten 8)
Meeeen, der skal nok svares på en hel del ekstra spørgsmål, om hvordan man bruger Google :wink:

Titel:
Dedikeret medlem

Jeg syntes at moderatorne skal snakke sammen om det, og vende tilbage med et konkret svar.

Et eksempel kunne være at der er moderatornes job at vurdere om linksne er uønskede, såsom links til sider der sælger frø, svampe, growkits og lign. Hvis en moderator vælger at fjerne linksne, skriver han sin begrundelse i en venlig tone.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det synes jeg lyder som en meget fornuftig måde at håndtere det på.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]