Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 15:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 35 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
Er der nogen der kan svare på, hvor stort et beløb man skal op på, for at få en sponser titel i dette forum???

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
mener det er 100 kr.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

http://psychedelia.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=6642

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Titel:
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
Oki - Hvem! tilhøre kontoen?

Bank: Skandiabanken
Kontonummer: 4033823
Reg nummer: 6610

Den konto har jeg indbetalt penge på. Med RL navn og adresse, samt henvisning til profilnavnet "troll" og formål? - Tror det er over 6 mnd siden. (Kan da stadig fremskaffe bank nota og udskrift)

- Ingen titel til mig endnu?

Så, er det en der bruger vores tilskud op privat. Eller er der nogen der sover?

Eller er det en måden hvor på nogen/en vise mig deres/sin mening om mig på??

Titel:
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Kontoen tilhører sandsynligvis TM, uden det er noget jeg skal gøre mig klog på.
Og hvad mener du med, at pengene bliver brugt privat? Du giver manden en hjælp til at holde siden kørende (hvilket ikke er gratis).

Titel:
Quarrelsome sponser

Frugthat skrev:
Og hvad mener du med, at pengene bliver brugt privat? Du giver manden en hjælp til at holde siden kørende (hvilket ikke er gratis).

Jamen jamen - Hva med den der sponser titel – troede jo på den ….. og nu fortæller du mig det er en and?

Hvorfor har andre så den titel?

- Det er fordi den udeblev, at jeg hentyder til der måske ikke føres kontrol med konto og penge, så de bare forsvinder? Eller nogen viser mig deres mening på en måde .... ?

Senest rettet af Troll 02 aug 2007 17:34, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Det er fordi man skal slikke mere end almindeligt meget røv for at få den. Har du måske gjort det? - Nej!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

hvor meget har du så smidt ind?

Titel:
Quarrelsome sponser

Frugthat skrev:
Det er fordi man skal slikke mere end almindeligt meget røv for at få den. Har du måske gjort det? - Nej!

Hvorfor FANDEN står det så ikke tydeligt .... det er sgu da bondefangeri.

Frugthat skrev:
slikke mere end almindeligt meget røv for at få den. Har du måske gjort det? - Nej!

Hvor ved du det fra og vær venlig at uddybe "slikke mere end almindeligt meget røv " ???

Senest rettet af Troll 02 aug 2007 17:46, rettet i alt 3 gange.

Titel:
Quarrelsome sponser

Portuz skrev:
hvor meget har du så smidt ind?

200

Og klaphattten "Frugthat"'s svar. Giver mig ikke lyst til at indbetale flere .....................

Og til Fanny - Er dette her, det du kalder seriøst?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: vestsjælland
Så så Troll. Slap nu lige af! Prøv at gå ind på mIRC kanalen og forhør dig. Kan jo være, at det er gået i glemme bogen eller noget andet...

Jeg er da i hvert fald sikker på, at ingen er ude efter dig, eller prøver at ramme dig personligt ved ikke at kalde dig "psychedelia.dk sponsor" (eller hvad titlen nu er).

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Betaler du udelukkende for at få den titel... men ok, når/hvis du får den, så bliver du også betragtet som en betydelig højere rangeret medlem, fra min side... Glæd dig

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Det er da bare at snakke med en admin og så får du den titel.

Forstår ikke hvorfor du går så meget amok over en fuldstændig ligegyldig titel. Så længe du selv ved at du har været med til at støtte siden er det da fint. :)

At du så begynder at svine folk er noget helt andet. Hold nu tonen. :)

Titel:
Quarrelsome sponser

Oki oki - Jeg føler blot, at man skal tage økonomisk støtte alvorligt og have styr på den økonomiske styring.

Hvor mange som mig har ikke! råbt op et halvt år efter, om at de ikke får lidt ”lovede” tilkendegivelse af sin økonomiske støtte.

- Den fadæse i styringen, og den manglende seriøsitet, har måske kostet mange støtte kroner fra de stille typer, som jo så ikke har forsat sin støtte. (Så hvor "fuldstændig ligegyldig titel" er det Kemal?)

Og JA FOR F….. – Jeg støtter sgu også for, at vise andre via en titel, at man kan, samt nogen støtter forummet økonomisk.

Også for at vise de ”kloge”, at jeg ikke bare er på forummet for at ……. Ja, alt det useriøse og platte.

Dertil er jeg blevet "skældt" ud af eksv, Fanny (pm) over ting jeg ikke vil lægge åbent ud på forummet, trods hendes opfordring. Da det ville kunne give bagslag.

At jeg åbenlyst brokker mig og ikke skriver en PM til en af de "kloge". Er netop Fanny’s opfordret til åben dialog - Og den opfordring blev ikke til den bedste reklame ... som i nu ser!

Man kan også vælge at se det som, at der er MASSER af penge støtte. Så mange, så man ikke behøve være seriøs omkring det mere.

kemal skrev:
At du så begynder at svine folk er noget helt andet. Hold nu tonen. :)

Vær venlig og præcisere dig .... tak :?:

Bergthora skrev:
Så så Troll. Slap nu lige af! Prøv at gå ind på mIRC kanalen og forhør dig. Kan jo være, at det er gået i glemme bogen eller noget andet....

Øh ….. jeg er på og støtter dette forum ….. Hva skal miRC ind I billedet for? Der er tonen og seriøsiteten langt nede.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: vestsjælland
Det var hverken din støtte eller din seriøsitet jeg ville sætte spørgsmål ved. Jeg undrede mig blot over denne stærke reaktion, hvilket du pænt har præciseret grunden(e) til i den ovenstående post, så fred være med det.

Grunden til, at jeg bringer mIRC ind i billedet er, at jeg ved, at man der kan skabe direkte kontakt til dem, som står for denne side, og du derved kunne få afløb for din utilfredshed i en dialog med en person, som i dette regi, er i stand til at give bedre feedback - ligegyldig, hvilken tone og seriøsitet de øvrige tilstedeværende skulle have.

Det var kun ment som en hjælp.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Jeg ville sådan set bare lige gøre opmærksom på at jeg kun skulle give 50 kr for min titel. In your face troll!

Mvh Farmand

PS: Husk at have respekt og gøre honnør når jeg skriver, jeg er trods alt sponsor

Titel:
Quarrelsome sponser

Bergthora skrev:
Det var hverken din støtte eller din seriøsitet jeg ville sætte spørgsmål ved. Jeg undrede mig blot over denne stærke reaktion, hvilket du pænt har præciseret grunden(e) til i den ovenstående post, så fred være med det.

Grunden til, at jeg bringer mIRC ind i billedet er, at jeg ved, at man der kan skabe direkte kontakt til dem, som står for denne side, og du derved kunne få afløb for din utilfredshed i en dialog med en person, som i dette regi, er i stand til at give bedre feedback - ligegyldig, hvilken tone og seriøsitet de øvrige tilstedeværende skulle have.

Det var kun ment som en hjælp.
WAuw .... :oops: (Læs: mit "navn")

Farmand skrev:
Jeg ville sådan set bare lige gøre opmærksom på at jeg kun skulle give 50 kr for min titel. In your face troll!

Mvh Farmand

PS: Husk at have respekt og gøre honnør når jeg skriver, jeg er trods alt sponsor

Fuck ................ Hvordan! gjorde du det så nemt?

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Overførte pengene og mærkede indbetalingen "Mvh Farmand".

Da jeg efter noget tid stadig ikke havde fået min titel mens Winta havde fået sin, så skrev jeg til Kaktus Klausen. Hvad han helt præcis har med det at gøre ved jeg ikke, udover at han giver gratis kaktus til gengæld for en indbetaling. Så jeg fik støttet et godt formål, fik en San Pedro mutant (Tak igen KK) og en cool titel. Best 50 ever spent!

Mvh Farmand

Titel:
Medlem

Den med kaktussen er så også ny 8)

Men jeg indbetalte i sin tid pengene, og så smed jeg lige en meddelelse til Truckermuffin, fordi jeg var lidt i tvivl om hvad jeg egentlig havde lavet (var ny i det netbankpis) så ville checke om han havde fået det. Derefter fik jeg titlen.

Jeg kan ikke se hvorfor det bliver gjort så stort et problem ud af det. Det er sgu da så simpelt... Der er jo brugere herinde der hedder Insane Psychedelia Users, og enhver kan vel tænke så langt, at de nok har bare "lidt" en idé om hvad man skal gøre.
Det er da bare at kontakte én af dem. De er faktisk slet ikke så "onde" som de giver sig ud for at være hehe :P
Øehm... men hold dig fra Dr. Phibes :lol:

Titel: Sommetider
Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
Tror jeg på at enhver form for humor er død - eller lever i en skygge verden, hvor kun de udvalgte kan se den. :x :x :x

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 35 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]