Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 01:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 59 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel: Roskilde '07
Medlem
Brugeravatar

Nu skal der fandeme evalueres!

Hvordan er din Roskilde festival gået på trods af alt?

Titel:
Dedikeret medlem

Det blev sku meget fedt på trods af regnen. Hele fænomenet "vejr" pissede mig dog rimelig af d. 5, totalt gennemblødt, for nederen at lægge sig til at sove - våd.

Udover det var der mange fede koncerter (eller rimelige) og så blev der indtaget noget narko. Hvem så Justice og Trentemøller? - gang i den.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
Jo tak, en rigtig pragtfuld Roskilde med alt hvad der hører til, endnu engang. Lagde mig desværre syg med 39 i feber om lørdagen, så jeg missede Tiesto som jeg ellers havde glædet mig meget til at opleve endnu engang i år.

Ellers fik jeg set alt andet jeg havde planlagt at se, og indtaget alt hvad jeg havde planlagt at indtage!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg kom selv lørdag ved east indgang, men blev utrolig skuffet over at de valgte at åbne for festivallen før kl.8.00 søndag morgen, da vores taktik var at afvente noget at køen også storme ind i venteområdet et par timer før.. rigtig nederen da vi endte med at ligge i F så langt væk fra alt som muligt, på den anden side var der heldigvis ikke mudderbad hos os overhovedet! :lol:

Jeg er generalt godt tilfreds med de koncerter jeg så, udover jeg gerne ville have hørt mere hårdt pumpende elektronisk!

ses næste år.. :wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I din lokale skov
Altså må sige det var noget lorte vejr, og da jeg var hjemme for at hente forsyninger/rent tøj osv. havde jeg mest af alt lyst til at blive hjemme..

Men efter Red hot chili peppers & Dj tiesto, føler jeg sku endelig jeg fik noget for mine penge ;)

Glæder mig alderede til næste år

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Om onsdagen var de sidste af mine 10 g semi-ryger væk, så jeg blev nødt til at nasse mig gennem resten af festivallen :lol: Var nu heller ikke noget problem da jeg havde været rimelig gavmild med mit :)

Havde også 20 g damiana urt med (tobaks erstatning), Men hold kæft en gang krads lort mand, fik op til flere hoste anfald af det, men på trords af det, smagte det nu fint nok. Det er ikke noget jeg vil anbefale som decideret erstatning, men det er meget sjovt at prøve i en joint ind i mellem, gir også en smule anderledes skævert...

Min suverænt bedste oplevelse var søndag til Muse. Stod i forreste bås, helt nede bagi i den så jeg kunne se lige op til bandet igennem crowd safety graven. Fik mig en god skunk pind og nød det bare i fulde drag. 8)

P.S. Jeg boede i K, tæt på hegnet, så det var begrænset med mudder, holde mig tør det meste af festivallen, dejligt :D

Titel:
Medlem

Geografisk sted: På flugt
Havde en god festival på trods af vejret. Var i starten utilfreds med at ligge helt nede ved P, men det viste sig at gavne en del efter der havde været dødsregn.

Havde også glædet mig til red hot, men for satan de gav en elendig koncert. Queens of the stone age var tilgengæld rigtig fede.

En af de sidste dage åd jeg to piller og røg noget god skunk. En time efter var resten af min lejr gået død. Jeg lå inde i teltet og havde et mildt bad trip. (første gang jeg prøvede at ha' et) Det var mørkt inde i teltet. Hvilket gjorde udslag i jeg så syner. Så blod på mine hænder og min ven jeg lå ved siden af var uhyggelig. Havde også onde tanker der kørte i loop. Faldt dog i søvn og havde det okay dagen efter.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Lala skrev:
Jeg kom selv lørdag ved east indgang, men blev utrolig skuffet over at de valgte at åbne for festivallen før kl.8.00 søndag morgen, da vores taktik var at afvente noget at køen også storme ind i venteområdet et par timer før.. rigtig nederen da vi endte med at ligge i F så langt væk fra alt som muligt, på den anden side var der heldigvis ikke mudderbad hos os overhovedet! :lol:

Tror du skal regne med at hegnet blev væltet, og ikke at de valgte at åbne - der florerede rygter om at hegnet var nede i Vest omkring kl. 6 tror jeg det var, så vågnede folk op og tog sagen i egen hånd :)

Min festival var ganske god. Mod al forventning var det eneste stof jeg indtog ud over alkohol, koffein og nikotin, lidt fed, og det var kun nogle gutter der delte to pinde. Tilgengæld blev der i den grad gået til den på ølbongen. Musikken var lækker, regner dog med at skulle se noget mere ukendt hvis vejret er lidt mere til det også fik man vel knaldet et par damer.. Undertegnede er tilfreds :)

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Min lejr og jeg vandrede over hegnet og direkte ind og slog vores lejr op kl. 5.30 om morgenen efter ca 1½ times søvn. Så lå vi ellers bare og chillede til om eftermiddagen hvor vi tog ud og handlede og da vi kom tilbage var der kun 20 minutters kø og så fik vi armbånd på, pisse smart... Godt råd, hvis i finder et hul i hegnet, så udnyt det. De kan ikke klippe jeres armbånd når i ikke har et vel? Men pas godt på billetten ;)

Havde også et par halv dårlige trips på fed, men det for det meste når man skal sove synes jeg, larmen kan godt virke meget mere intens end den er.... Var især ikke særlig afslappet da jeg sidste aften, efter hele min lejr var taget hjem, skulle sove alene i teltet fra søndag til mandag. Ild lige udenfor teltet kan nemt forveksles med ild I teltet i sådan en tilstand.... :shock:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Mig og dem fra min lejr kom klokken 10 søndag morgen og fik mirakuløst en kæmpe stor plads ved D lige ved siden af hegnet så der var overhovet intet mudder da folk ikke gik der, til gengæld var der ikke rigtig gang i den hos os. Skyldes nok at dem fra min lejr er nogle stenere. Men jeg blev en smule skuffet mht, at jeg ikke rigtig fik oplevet Roskilde Ordentligt og mudderet og sådan. Men det gik alt sammen i orden da jeg til Dj Tiesto fik mit første XTC trip med en fra mit arbejde som også sider herinde :D

. .

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Fantastisk tråd. Jeg har en masse røvere i ærmet :)

Nogle af mine venner havde været i kø siden lørdag morgen kl. 09, så da sluserne ind til "venteværelset" åbnede, kom vi helt frem ved hegnet - yes! Vi lå helt foran ved hegnet, og var blandt de første der kom ind på camping-arealet, men før jeg kom derind blev jeg væltet ned i mudderet i min sovepose :(

Vi fik en suveræn lejr mellem gate 7 og 8 (hvis nogen er i tvivl, så er det i en af de telt-felter ud mod vejen, den vej som løber langs scenerne), og det var et værre slæb med alle teltene, pavalionerne osv. - listen er lang! ;)

Hvad angår indtagelse af div. former for knark, så blev det kun til røg og øl. Jeg havde dog nogle hjemmedyrkede svampe med derud, men besluttede mig for at donere dem til nogle mere trængende :)

Alt i alt, en god festival.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2100 KBH
Jaspar skrev:
Fantastisk tråd. Jeg har en masse røvere i ærmet :)

Nogle af mine venner havde været i kø siden lørdag morgen kl. 09, så da sluserne ind til "venteværelset" åbnede, kom vi helt frem ved hegnet - yes! Vi lå helt foran ved hegnet, og var blandt de første der kom ind på camping-arealet, men før jeg kom derind blev jeg væltet ned i mudderet i min sovepose :(

.

Haha tror faktisk jeg så dig ligge med soveposen :P

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: wonderland
Jeg havde et genialt Roskilde Festival.. det var mit første, men overhovedet ikke mit sidste.
Jeg kom søndag kl. 12 men endte alligevel helt nede i S.. nok det sted der var aller længst fra ALT! Og det kunne enhver se hvis de stod med et kort i hånden.. til gengæld var der ikke lige så mudret nede ved os som så mange andre steder, men der var mudret nok til man ikke kunne se noget græs nogle steder :D

Jeg havde mig en røvfuld af et svampe trip om fredagen.. jeg åd en mængde hawaiianske svampe som jeg ikke ved hvad var, jeg havde ingen vægt, så jeg åd bare det der så ud til at være et sted mellem 0,5-1g.. jeg havde aldrig prøvet hawaiianske før, og havde hørt det var meget stærkere, og det fik jeg godt nok også at føle! Det var et meget meget intenst og vildt trip, lige ved at være for meget til et festival, men jeg klarede mig godt nok.. :)

Jeg har dog ET spørgsmål! HVOR VAR I MANDAG VED BROEN??? jeg stod og ventede i en time på vestsiden af broen mandag kl. 15.. men jeg så aldrig en eneste af jer fra psychedelia.. og der var en der sagde han ville have en gul t-shirt på med de forskellige stoffer på... jeg havde et skarpt øje ude efter den, men nix.. der var ingen.. det var sku lidt en bommert... kom i aldrig??

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Jeg tror de stod på øst-siden af broen - har jeg ret?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i gryden
Min Roskilde gik udemærket, fik dog ikke hørt så meget musik jeg havde forventet, men jeg fik mig en god bombe Methylon og en god troldmand til Beastie Boys koncerten, og må sige at den oplevelse alene indfriede samtlige af alle de klejner, mine forældre betalte for min jule/fødselsdags -gave.

jeg fik også mit første bekendtskab med Salvia, dog ikke i fuld effekt, havde heller ikke den store lyst til at ligge og rode rundt i mudderet, men det er bestemt noget der skal prøves igen.
Ellers fik jeg købt noget fantastisk skunk foran Suspekt-koncerten, af den selvsamme mand der forsøgte at prakke mex svampe til ca. 200 kr. grammet af på mig. :shock: Hvem sagde svenskerpriser?!

@Delysid, Vi sad/stod lige ved siden af popcornboden, lige for enden af trappen på vest-siden, vi sad og fyrede 2-3 pinde, alene det burde have fanget din opmærksomhed udover det havde vi et lille skilt hvor der stod
"Fagligt møde
Psy.dk."
Bagefter tog vi over i chill-teltet, lavede os en rundkreds og fyrede op for en masse fede. Det var i hvert fald det tidspunkt på festivallen jeg var skævest :P

Titel:
Medlem
Brugeravatar

jeg gik nu ellers frem og tilbage på begge sidder af den bro.. og jeg tjekkede over alt... godt nok træls jeg ikke opdagede jer.. ville pisse gerne se hvordan folk fra psy.dk så ud... har altid undret mig over om det er hippier eller skinheads med piercinger i øjenbrynet :D

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: jydelandet
tror du kan regne med langt flest hippier... :D
og tror i kan regne med mig til roskilde '08 sådan som det ser ud nu... :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

svedigt.. er selv ret flippet...hehe.. mega til 60'er syre musik og sådan :) men har bare ofte haft den forestilling at det var pumpere med karsehår der bare sugede det meste af det de fik tilbudt.. hehe.. så havde ikke troede det ville være sådan chillet personer :D men er piiiiiiiiiisse nede over jeg ikke så jer.. det havde jeg sku glædet mig mega meget til!
men det må ske næste år så :) hehe..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

svedigt.. er selv ret flippet...hehe.. mega til 60'er syre musik og sådan :) men har bare ofte haft den forestilling at det var pumpere med karsehår der bare sugede det meste af det de fik tilbudt.. hehe.. så havde ikke troede det ville være sådan chillet personer :D men er piiiiiiiiiisse nede over jeg ikke så jer.. det havde jeg sku glædet mig mega meget til!
men det må ske næste år så :) hehe..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

..

Senest rettet af guldsky007 23 okt 2010 00:10, rettet i alt 1 gang.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 59 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]