Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 09:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Tyve ?
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Halvvejs mod øst
Min kone gik tur med hunden og opserverede tre unge mellem 13-16 år, som gik og tog i alle dørhåntag på de parkerede biler. De er fuldstændigt uanfægtet af min kones beklagelser. Først da hun kommer ind, fortæller det og jeg kommer ud med en giga lommelygte, begynder de at forlade området langsomt. For at skabe lidt aktion, lyser jeg på dem og råber "biltyve" Så var starten gået til vm i sprint, mod nord :lol: :lol:
Hurtigt ind og tage "nat tøjet" på + en god vandre stok.
Mod sydøst "første indskydelse i jægerens hoved" Rigtigt valg. kontakt. konfrontiation, med halvløftet stok. Citat " øh bøh. vi går til kokkedal.

De løb jo nok mere :lol:

Var jeg for ond :twisted: :?:

Hilsen Flimmer

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: On top of myself i hope
nej overhovdet ikke, du skulle have hentet luftgeværet :P

Titel: Re: Tyve ?
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
flimmer skrev:
Var jeg for ond :twisted: :?:

Nej!
Du var nærmere for mild. Jeg er ikke en dedikeret tilhænger af selvtægt, men den slags væsener skal have gjort klart at en sådan opførsel er aldeles uacceptabel.
Lømker, slubberter og drønnerter :evil:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Syntes du skulle ha stoppet ved lommelygten. Resten lyder mere at være for at booste dit eget ego.

Biltyve er noget skidt. Men at følge efter dem er lidt dumt, især hvis du har kone og børn osv. hvad nu hvis de var 5 stykker med køller og du kom der i nattøj med din vandrestok. Kunne hurtigt være gået galt.

Mvh mikkel

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Jordens røvhul!
Du har ikke gjort noget som du ikke skulle, synes det er modigt gjort, for som sagt, så ved man ikke om det er nogle som kunne have haft våben på sig..
Men på den anden side, så burde man også ringe efter polisen, så de kunne komme og tage dem, men med den lov vi har i dag, så ville de nok ikke blive dømt for at "tage i nogle bilhåndtag", så det ville nok ikke hjælpe i sidste ende.. derfor burde man finde en riffel og så gå på "jagt" (lol) ..

Som du har beskrevet det, så er det de drenge render og laver, ikke noget man kan forklare sig væk fra, derfor skulle de også bare have det at føle, IMO...

men du har forhindret noget træls i at ske, så GJ til dig... :)

Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
Der sidder faktisk tre gutter med ondt i fødderne - jeg er nok den med de største smerter, da de andre stoppede på fyn, men jeg skulle hjem til mor - av for satan nogle blodvabler.
"Giga lommelygte" det sidste jeg så var et lysglimt, som blev der sprunget en atombombe - er sådan nogle overhovedet lovlige?

For fanden vi var jo bare til Roskilde og var faret vild, vi er meget kede af det, men vi ville så gerne hjem.

Undskyld undskyld undskyld

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sønderjylland 6000
Jeg har tit, hvis jeg har været alt for fuld, kigget efter en bil som ikke var låst, altså bare for at få et sted og sove!!! og det lykkedes engang, men det var 200 meter fra min seng, så det droppede jeg!!!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Polle pot skrev:
Jeg har tit, hvis jeg har været alt for fuld, kigget efter en bil som ikke var låst, altså bare for at få et sted og sove!!! og det lykkedes engang, men det var 200 meter fra min seng, så det droppede jeg!!!

wtf er der galt med dig :shock:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Resist skrev:
Polle pot skrev:

Dunno... hehe :twisted: Var jo fuld;)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Polle pot skrev:
Resist skrev:
Polle pot skrev:

Det er da absolut ingen undskyldning. Hvis du ikke kan styre din brandert, bør du simpelthen ikke indtage så meget.
Det er rigtigt dårlig stil, det der :!:

Titel:
Medlem

DeHades skrev:
Polle pot skrev:
Resist skrev:
Polle pot skrev:

Det er da absolut ingen undskyldning. Hvis du ikke kan styre din brandert, bør du simpelthen ikke indtage så meget.

Og så er det vist heller ikke værre..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Hovedpuden skrev:
DeHades skrev:
Polle pot skrev:
Resist skrev:
Polle pot skrev:

Og så er det vist heller ikke værre..

HEHE... lol!! jeg har jo ikke engang gjort det, kun forsøgt!! ;)
og jeg ville jo bare finde ly for vinterens kulde!!!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

@Polle Pot:
Om du kun har forsøgt eller gjort det gør da ingen forskel, intentionen er den samme og det er krænkende.

@Hovedpuden:
Mange i dag tror at hvis man har gjort noget i en brandert er det okay, fordi 'man jo var fuld'. Det er sgu da en ussel indstilling at have. Man bør tage ansvar for sine handlinger og ikke skyde skylden på alkoholindtagelse, for så bør man ikke drikke.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Jeg har engang skamferet min nabos hund, brændt hans bil af, nikket hans kone en skalde og pisset i hans whiskeeeeey, men hey, jeg bar stiv.

Titel:
Medlem

DeHades skrev:
@Polle Pot:
Om du kun har forsøgt eller gjort det gør da ingen forskel, intentionen er den samme og det er krænkende.

@Hovedpuden:
Mange i dag tror at hvis man har gjort noget i en brandert er det okay, fordi 'man jo var fuld'. Det er sgu da en ussel indstilling at have. Man bør tage ansvar for sine handlinger og ikke skyde skylden på alkoholindtagelse, for så bør man ikke drikke.

Enig. Det er på ingen måder sjovt. Man kan lave mange dumme ting i en brandert og selvfølgelig må man da også skeje ud men det skal bare ikke involvere tilfældige mennesker.
Polle Pot forestil dig at du så havde fundet en bil som du var kravlet ind i og næste dag når den 10 årige dreng til ham der ejer bilen skal til fodboldtræning og render ud og åbner døren til bilen og ser en fremmed mand, så er situationen pludselig ikke bare sjov og spas mere.
En anden ting er at hvis jeg fandt en gut sovende i min bil så blev det med garanti den sidste gang han gjorde det!

Titel:
Dedikeret medlem

Om du var for ond? Næ, hvis de alligevel kun var 13-16 år tror jeg helt sikkert det kunne have en præventiv effekt, thumbs up flimmer :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

ahhh!!! hallå!!! NU synes jeg i strammer rebet!!! prøv lige at ta jer sammen!!!

I har måske aldrig selv lavet et eller andet mærkeligt, i en brændert??

SOM OM!!!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Polle pot skrev:
ahhh!!! hallå!!! NU synes jeg i strammer rebet!!! prøv lige at ta jer sammen!!!

I har måske aldrig selv lavet et eller andet mærkeligt, i en brændert??

SOM OM!!!

Jeg ved ihvertfald jeg aldrig har krænket private folks ejendom, ej heller haft hensigten.
Der var da engang hvor også jeg havde svært ved styre min brandert... Men så fyldte jeg 15...

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
"Jeg ved ihvertfald jeg aldrig har krænket private folks ejendom, ej heller haft hensigten.
Der var da engang hvor også jeg havde svært ved styre min brandert... Men så fyldte jeg 15..."
Skrev DeHades

Jeg bliver lidt bekymret for dit mentale ve og vel når jeg læser den slags. :shock: :shock:

Du har jo ikke gennemgået det vigtigste stadium af puberteten, som omhandler oprør og hærge - set som barnets oprør mod de voksnes verden med faste rammer og struktur, som barnet sørger at omdanne ved under indflydelse af hæmningsdræbende stimulans (læs alkohol) at overtræde så mange af voksen verdens love og regler som muligt.
Denne perioder er væsentlig for den endelige finpudsning af det spæde voksen jeg.
Gennemlever barnet ego ikke denne periode er der stor fare for at det senere vil opløses til laveste fællesnævner af alle og bliver politikker. :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

@Badblindboy:
Hehe... Jeg bliver ikke politiker, bare rolig.
Og jeg har skam været igennem den anti-autoritære 'hærge-smadre'-fase, den har bare aldrig rettet mod privatpersoner, men derimod systemet, om man så må sige.
Men jeg sætter stor pris på din omsorg og bekymring for mit helbred, det køler på en varm dag :wink:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]