Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 20:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: fortabt i intetheden
Jeg sidder lige nu på Messenger, og snakker med en pige jeg aldrig har mødt IRL, som jeg bare snakker med engang imellem over nettet, og det er laang tid siden jeg har snakket med hende, og jeg har ingen problemer med at stille spørgsmål! Jeg har altid haft svært ved at snakke med mennesker jeg ikke kender, fordi jeg for det første har Angst, og fordi jeg ikke ved hvad jeg skal snakke om, da jeg ikke interesserer mig for særlig mange ting. Men! Efter en fest for omkring 1½ måned siden har det bare gået bedre og bedre med at snakke med folk. En vis person sagde engang til mig: "Interesser dig for dit medmenneske, så kommer resten af sig selv" og jeg har ikke troet på ham før for en måned siden. Der har været utrolig mange gange hvor jeg har stillet nogle personer nogle spørgsmål hvor jeg i nogle sek efter har tænkt inde i mig selv "..var det Mig som spurgte om det?" Jeg synes selv jeg har udviklet mig meget det sidste stykke tid ang at snakke med folk, er det meget alm? Har altid fået af vide forandring sker over et stykke tid. Vil bare gerne høre jeres meninger, da det her er noget der har koget rundt i mit hovede nogle uger nu. :roll:

Titel:
Dedikeret medlem

Hehe, udvikling kan selvfølgelig foregå over tid men hvis du får en hverdagsåbenbaring kan det selvfølgelig ændre dit liv radikalt hvis du selv ønsker at ændre dig eller er åben overfor det.
Tror ikke du skal lede længe her på psy før du finder personer der mener at de gennem meget kort tid har udviklet sig meget, gæt hvordan.

Synes det er nogle vise ord ham din ven har fyret af selvom det er ret let købt.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg er helt klart åben overfor det, og jeg har Længe ville ændre mig, hvertfald på det med ikke at kunne holde en samtale igang med en anden person, det er bare kommet som et lille chok for mig. Jeg troede det ville forblive sådan. Jeg tror også "Hornskulpe" som var et stof jeg brugte meget i en periode da det hjalp mig med nogle ting, er medårsag til det der er sket den seneste måneds tid. Jeg fik en slags åbenbaring da jeg var på Pot blandet med Hornskulpe (mon potten også kan have haft en effekt?) og vidste hvad jeg skulle gøre for at kunne få noget at snakke med folk om, og siden da har det langsomt gået frem, men det har så bare gået stærkt den seneste måneds tid. Ja er ved at lære at "stoffer" kan bruges til meget mere end bare at trippe på.

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Det lyder interessant det med hornskulpe. Mon man ikke kan lave en rå-opium af saften fra planten?

Jeg blev også engang gjort opmærksom på at det kunne betale sig at lytte til mine medmennesker. Man lærer intet nyt af at snakke om sig selv, men det kan være særdeles indsigtsfuldt at lytte til andre. De fleste mennesker bliver også glade hvis man stiller interesserede spørgsmål, frem for bare at tale løs om sig selv.

Jo, man kan sagtens udvikle sig hurtigt. Faktisk har jeg indtryk af, at udvikling oftest sker i ryk. Man kan stå i stampe i årevis, for pludelig at rykke hurtigt, ofte på grund af en ny indsigt, eller at man endelig giver slip på noget gammelt.

Godt at høre, at du udvikler dig!

Hilsen Fanny

Titel:
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
..........

Senest rettet af Troll 29 aug 2007 16:09, rettet i alt 4 gange.

Titel:
Junior medlem

Jeg synes det er et meget spændende emne da man som oftes hører at folk bliver mere indelukkede og mere optagede af egne tanker i forbindelse med rusmidler.
Hvordan var din oplevelse da du fik de nye tanker og hvad tænkte du?
Hvor gammel er du og hvad er din historik med hensyn til rusmidler?

Nogle gange oplever jeg det som om man drejer en tur på et lykkehjul og lander et sted i forhold til en ny personlighed, når man tripper.
Det er selvfølgelig relativt indenfor de rammer, der er ens udgangspunkt.
Det interesante for mig er bl.a. om der hvor man lander er et produkt af de tanker, man har haft under trippet og om man kan kontrolerer dette til en vis grad.

Titel: Sent svar?
Medlem
Brugeravatar

Holmes skrev:
Jeg synes det er et meget spændende emne da man som oftes hører at folk bliver mere indelukkede og mere optagede af egne tanker i forbindelse med rusmidler.
Hvordan var din oplevelse da du fik de nye tanker og hvad tænkte du?
Hvor gammel er du og hvad er din historik med hensyn til rusmidler?

Nogle gange oplever jeg det som om man drejer en tur på et lykkehjul og lander et sted i forhold til en ny personlighed, når man tripper.
Det er selvfølgelig relativt indenfor de rammer, der er ens udgangspunkt.
Det interesante for mig er bl.a. om der hvor man lander er et produkt af de tanker, man har haft under trippet og om man kan kontrolerer dette til en vis grad.

Jeg har først set dit svar/spørgsmål nu, er temmelig doven mht at tjekke mine egne tråde herinde :/ Jeg skal prøve at svare så godt jeg kan på dine spørgsmål, og så må du ellers bare spørge igen hvis jeg ikke svarer på det hele eller har misforstået dine spørgsmål.

Hvordan min oplevelse var? Fantastisk! Siden engang jeg blandede Pot og hornskulpe sammen, så næsten hver gang jeg har været skæv, så er det som om jeg bare ud af det blå kommer på ting som kan forbedre mit liv. Hvordan jeg forbedrer min lejlighed, udseende, personlig og hvordan jeg får et bedre forhold til mine forskellige venner. Jeg tænkte at det var for godt til at være sandt, fordi det kan jo ikke blive bedre! Det er sjovt at være skæv, og det er også konstruktivt Jeg er 19 år, fylder 20 D. 11/9, og min historik med stoffer? Hmm. Jeg har siden 17 års alderen prøvet forskellige stoffer, Pot, Svampe, Amfetamin og E. Jeg har altid kunne styre det, dvs jeg ikke har taget det for tit, har ikke taget det i store mængder og har altid haft respekt for de forskellige stoffer, og så skal det siges at jeg er svær at skræmme hvis jeg ser ting på f.eks svampe. Det er inden for de sidste 3-4 måneder jeg er begyndt at interessere mig for naturens rusmidler, og vil gerne lære mere om det, men jeg går også og kæmper med min dovenhed, som så holder mig tilbage fra at gå på nettet og søge efter natur stoffer og finde ud af hvad de gør godt for osv. Håber du kan bruge det til noget, og hvis jeg ikke fik svaret på noget eller misforstået noget, så bare skriv igen.

Nicolai

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]