Hej igen
Jeg er journalisten fra MetroXpress.
Jeg har tidligere talt med en del brugere herinde angående historier, som man kunne lave indenfor jeres interesse-område. De kan sikkert sige god for, at jeg er en seriøs og ærlig journalist

Jeg skriver til jer igen, fordi I måske kan hjælpe mig. Jeg skal være journalist på Roskilde Globe, som er den officielle festivalavis. Vi er dog helt uafhængige og kan derfor skrive, hvad vi synes, er interessant - og ikke hvad ledelsen på festivalen synes er interessant.
Jeg har to artikler, som vi har talt om på redaktionen kunne være fede at bringe.
1. Det kunne være spændende at følge én, som tager på Roskilde Festival for at sælge hash, svampe eller andre stoffer - måske for på den måde at tjene billetten ind igen eller andet. Det kunne være spændende at følge vedkommende nogle timer for at se, hvordan det foregår. Fuld anonymitet gives naturligvis.
Måske skal du selv eller kender du nogen, som skal?
2. Her er jeg nok lidt ude af forummets primære interesse. Men jeg synes, at det kunne være spændende at finde én eller flere, som har planer om, at snige sig ind på pladsen på den ene eller anden måde. Det kunne være specielt interessant set i lyset af, at der er udsolgt på festivalen og mange gerne vil derind. Det kunne være spændende at følge forsøget på at komme ind. Fuld anonymitet gives naturligvis også her.
Måske skal du selv eller kender du nogen, som skal?
3. Du er også velkommen til at skrive, hvis der sker noget andet, som kunne være spændende at skrive om.
I det hele taget er I altid velkomne til at skrive, hvis I har noget på hjertet af den eller anden slags.
Du kan pb mig eller skrive til min mail som er "loa@metroxpress.dk"
Alt godt,
Lars