Doiiing skrev:
Jeg har fundet mig en sød kæreste og vi har nu været sammen i ca. 4 måneder. I de 4 måneder har jeg overhovedet ikke rørt andet end alkohol. Inden jeg mødte hende var jeg også stoppet med alle former for stimulanser og gået over til det psykadeliske.
Er dog begyndt at savne det nu.. Drømmer rigtig meget om et svampetrip eller måske meskalin. Jeg ved dog at min kæreste tager en del afstand fra det. Hun ved hvad jeg har lavet før men hun er ikke sådan at snakke med omkring det. Jeg tror det bunder en del ud i at svigermor er panser (yes godt valg

) og at hun har fået tudet ørene fulde hele sin skolegang.
Jeg er så heldig med at svigermor der godt vil diskutere lidt og hun ser egentlig let nok på hash.
Nogen forslag? Skal jeg bare leve lykkeligt med min kæreste og droppe drømmen, eller blive ved at jage den og måske miste hende?
IMO bør du til at starte med gøre op med dig selv om du vil leve med eller uden stoffer. Såfremt du kommer frem til at du vil prøve det igen, vil jeg anbefale at melde klart ud overfor din kæreste. Jo før, jo bedre.
Og du bør efter min mening insistere på at tale om det.
Overvej tingene grundigt, men vigtigst af alt; involvér din kæreste i dine spekulationer.
Der er ingen grund til at "spilde" både hendes og din tid, hvis ikke I vil samme vej.
Jeg har for nylig mistet en kæreste jeg havde haft gennem næsten 2 år. Dette skyldtes stoffer, men hovedsageligt den faktor at jeg ikke meldte klart ud fra starten og løj omkring det.
Håber en smule erfaring kan bruges...

//blazR