Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 01:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: På flugt
Sted: En øde strand uden mulighed for at blive forstyrret. Bål osv.

Tid: Sen aften til nat.

Hvor mange: 3 - 5 mennesker.

Sidste sommer var jeg på stranden om natten med nogle venner op til
flere gange. Det var utroligt dejligt og hyggeligt. Vi flød rundt i vandet og
kiggede på stjerner mens det store bål knitrede inde på stranden og ja..
Så kom jeg til at tænke på hvor lækkert det ville være at gentage succesen igen i år. Bare mens man er påvirket :)

Hvilket stof ville i foretrække. Tænker lidt i retning af svampe eller 2c-b
da det er noget jeg har prøvet og kunne forestille mig ville være fantastisk, men det kunne jo også være spændende med noget nyt.

Giv gerne jeres mening til kende om hvilket stof I ville benytte. Og del også gerne erfaringer hvis I har prøvet noget af det samme. Og kunne anbefale.

Titel:
Medlem

Skal lige siges at jeg selvfølgelig har prøvet det på cannabis og alkohol, så dem behøver I ikke foreslå :lol:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Jeg tror psykedelikaer i forskellige former ville være gode. Jeg ville varmt anbefale svampe, men det er mest fordi det er det jeg mest fortrolig med.

Jeres settings lyder "blide" og lækre, og det er et miljø som I helt selv kan påvirke (her tænker jeg på, at f.eks. til større arrangementer, hvor musikken ikke bliver valgt kollektivt).

Husk at pakke godt med væske, toiletpapir, tuscher + papir, walkman, tæpper og selvfølgelig det gode humør ;)

Lykke til!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Beebob - Bob-bob-bob-bee
Meskalin.

Det er mørkt (det er så afsindigt flot flot), i har bål, der er harmoniske omgivelser - rettere en strand (her kan jeg ikke lade være med at tænke på fear and loathing :lol: )

Meskalin er super hyggeligt, men husk at det varer i lang tid, så drik det som noget af det første (når i har det praktisk i orden altså)

Og så er det forresten ikke mere end højst en medium dosis jeg foreslår her.

Svampe lyder også godt, men jeg synes man får lyst til at bevæge sig på svampe.. men det er der sikkert ikke noget i vejen for. God tur i hvert fald

Er det forresten jer alle eller hvordan? for så må jeg nok hellere rette på mig selv. psy er ikke så godt når der er nogen som ikke tripper, men kan sagtens gå hvis folk bare tor man er skæv fx.. Og husk at I skal alle kende hinanden før i tripper sammen - ellers kan stranden lige pludseligt godt blive MEGET lille..

God fornøjelse :wink:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
heY... nu er jeg ikke så viden på disse områder... men er det lovligt at starte bål på stranden om natten.. og i skoven... jeg er nemlig ved at planlægge mit næste trip.. og kunne være rart med en bålplads...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
waggafnipsen skrev:
heY... nu er jeg ikke så viden på disse områder... men er det lovligt at starte bål på stranden om natten.. og i skoven... jeg er nemlig ved at planlægge mit næste trip.. og kunne være rart med en bålplads...

du har lige sagt ordet.. bålplads!? der er jo "optegnede" bålpladser rundt omkring og det er ganske lovligt.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Han har skrevet, at det kunne være rart med en bålplads.
Det ville nok være en god ide, at forhøre sig om hvorvidt det er lovligt at campere og tænde bål. Jeg ved, at ved skovområder er der specifikke regler omkring det, men jeg har ingen ide mht. strand.

Her hvor jeg kommer fra, har vi en strand hvor vi hele sommeren igennem altid tænder bål, og det er helt fint. Det skal dog lige siges, at bålpladsen er bar, og den er ved en spejderhytte ;)

Forhør jer hos en skovfoged eller lign., for I har ikke lyst til at en sur gammel mand kommer og råber af jer, mens i er påvirkede ;)

Titel:
Medlem

Vi har slevfølgelig styr på tæpper, toiletpapir, papir/blyant, musik og den slags.

Med hensyn til forslaget omkring meskalin synes jeg forslaget lyder rigtig godt. Har heller ikke prøvet dette stof. Og har i lang tid overvejet det.
Vil heller ikke tage over en medium dosis, da vi planlægger at ligge i vandet og flyde noget af tiden, mens man kigger op i den stjerneklare nat.
Vi skal naturligvis alle trippe. Men måske vi skulle medbringe en tripsitter. Altså med hensyn til når vi skal bade og alt det.

Vi kender stranden og der kan selvfølgelig komme uventede gæster i løbet af natten (måske nogle med samme planer hvem ved) og derfor går vi en lang tur hen ad stranden så den virkelig er øde. Altså så chancen for at møde andre mennesker er minimal.

For pokker hvor jeg glæder mig man :D

Titel:
Medlem

[/quote]Er det forresten jer alle eller hvordan? for så må jeg nok hellere rette på mig selv. psy er ikke så godt når der er nogen som ikke tripper, men kan sagtens gå hvis folk bare tor man er skæv fx.. Og husk at I skal alle kende hinanden før i tripper sammen - ellers kan stranden lige pludseligt godt blive MEGET lille.. [quote][/quote]

Titel:
Medlem

Undskyld. Har ikke lige prøvet at quote før, hehe. Er ikke den skarpeste til computere. prøver lige igen

Citat:
Og husk at I skal alle kende hinanden før i tripper sammen - ellers kan stranden lige pludseligt godt blive MEGET lille..

Og ja vi kender alle hinanden.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det lader til at du har styr på det (ikke det med quote nej :wink: )
Men husk nu at læs en masse om det. Meskalin er godt nok ikke så visuelt (altså hallucinationer osv - dog på meget høje doser oplevede jeg) igen (nærmere blot smukt) men det sætter stadigvæk gang i tankerne som alle andre psy. Derfor skal i kunne være forholdvis ærlige overfor hinanden, eller i hvert fald være forberedte på velvilligt at slå fra.

Det var måske lidt hurtigt skrevet noget af det. Godt at i alle kender hinanden.

Det ham der den nogle gange lidt for hurtige MaroK skrev:
psy er ikke så godt når der er nogen som ikke tripper, men kan sagtens gå hvis folk bare tor man er skæv fx.

Det jeg mente var bare at det kan godt blive anstrengende at skulle holde det hemmeligt - ikke nødvendigvis, men husk trippet står på i lang tid.

Nu har jeg kun prøvet meskalin en gang, en alt alt for for høj dosis, og det var inde i indre by (=badtrip i sidste ende), så jeg synes du skal vente til du har hørt andres mening.. Føler ikke at jeg er så god en rådgiver indenfor feltet (des mindre du altså vil lære reptilerne at kende, hehe)

edit: HOLD KÆFT DER ER MANGE PARANTESER

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
Hej
Jeg har haft rigtig hyggelige ture på stranden både på Svampe og MDMA og de kan begge varmt anbefales...

Men jeg håber du/i for en hyggelig tur... Lykke til her fra... :D

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Jordens røvhul!
lyder som en rigtig fed setting.. nu er jeg ikke selv meget bekendt med psychedelika, men kunne selv forestille mig at MDMA ville være rigtig fedt i denne setting, men er det ikke altid hyggeligt :p..

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Ja, jeg kan jo ikke lade være med at tænke på hvor dejlig den settting ville være på Methylon :D

Titel:
Flueknepper kongen

Tjek din profil, Winta. Der står Mehylon.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Genialt! Og så med stort K! Stort K ztyyyrrererer!

men hvorfor dog e'et på Methylon? Fordi det is english, jeg gætter?

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Levose skrev:
Tjek din profil, Winta. Der står Mehylon.

Ummidelbart ikke mig der har skrevet det :P

MaroK skrev:
Genialt! Og så med stort K! Stort K ztyyyrrererer!

men hvorfor dog e'et på Methylon? Fordi det is english, jeg gætter?

Ehm, det med e'et er rigtigt nok, men stort k ved jeg ikke lige :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
Jeg ville nok holde mig til Hash i den situation. Bare ryge et lille bonghoved eller 2, og ligge og tåge, mens man kigger på stjernerne.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]