Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 11:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Staden
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Nu er jeg jo en af de dersens nye generationer som ikke legede med dengang Christiania var en fristad, og hvor Galaren lå og glimtede i solen, mens glade danskere tog på indkøb. Jeg var ikke med dengang HappyStreet blev ryddet, så nu kommer mit spørgsmål:

hvordan synes I at sælgernes troværdighed er, i forhod til den solgte vares kvalitet m.m? i forhold til dengang man kunne studere sine varer uden at skjule sig fra ordenmagten, og dengang der var skilte med pris osv?

(og lige en indskydelse, er det sandt at man kan købe svampe der ude?)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
En af PSY's grundregler er, at det er folks egen hovedpine at anskaffe sine ting. Derfor vil jeg ikke snakke med dig om salg af hash eller andet på Staden.

Dog har jeg både været på Staden førog efter rydningen af Pusherstreet, og jeg kan blot bekræfte,at stemningen derude var meget bedre før Ordensmagten begyndte at snuse rundt derude.
Politiet på Staden bidrager ikke til at opretholde fred og orden, men har nærmere den modsatte effekt. De ødelægger den gode stemning.
Vær derfor varsom med at færdes derude, og vær diskret, hvis du skal ryge.

Bevar Christiania!

/Drumstick.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Luca-main for f.... :evil:
er du altid så pisse irriterende og grænsesøgende?
Hvor mange gange har vi andre skulle fortælle dig om psy.dk´s grundregler?
Prøv dog at finde grænserne på egen hånd - og respekter dem.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

banisteriopsis skrev:
Luca-main for f.... :evil:
er du altid så pisse irriterende og grænsesøgende?
Hvor mange gange har vi andre skulle fortælle dig om psy.dk´s grundregler?
Prøv dog at finde grænserne på egen hånd - og respekter dem.

Ikke for noget, men det var da en ufattelig ghey comment :?
Hvis du absolut skal poste kan du så ikke poste noget vedrørende topic istedet for bare at bitche ? Var det ikke nok at se drumstick minde ham om reglerne ? Han havde i det mindste noget at tilføje topic..

Men så igen jeg bitcher jo over at du bitcher så jeg er nok ikk meget bedre selv, men jeg gad sku godt se hva folk svarede ham TIL topic..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
Jeg synes at der er kæmpe forskel på hvordan tingene er nu, i forhold til "gamle" dage. Det er ikke rart at henvende sig til pusherne derude længere, men da der ALTID vil være pushere på staden, mener jeg også at politiets indsagt har spillet fallit. De har skabt en meget hadsk og hård stemning, og det sjove er jo at der bliver solgt hash hele tiden, selvom de er der. Der kan gå pansere rundt i den ene ende, og så bliver der solgt i den anden.
Plus at de typer der render rundt og leger pushere nu, er nogle fucking kriminelle rocker/stodder/amager typer.. undskyld generaliseringen. -Og så er alle priserne i mine øjne også steget med minimum 10 kr. grammet. Men det er nu stadig bedre end rygerklub hash og priser. :wink:

Fuck ensretning
Bevar Christiania

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hmm, ved godt det måske er lidt blødt spørgsmål, men hvordan er stemningen på staden i forhold til thylejren ? Har aldrig været i / under / på thylejren, og har kun været på staden 1 gang tilbage for 5 år siden.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
Det er to forskellige ting, så du kan ikke sammenligne stemningen de to steder. Det ville være som at sammenligne agurk og koldskål.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]