Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 01:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Nu har jeg kigget lidt rundt i nogle ældre emner i mine søgninger, og jeg undre mig lidt over en ting.

Hvordan kan det være der ikke er blevet ryddet op i de mange indlæg hvor folk er kommet i tanke om at slette det de har skrevet ?
Har fundet mange indlæg hvor der kun står "..." ! Hvorfor i alverden er de ikke bare blevet slettet ?

Er det ikke lidt en plat måde at beholde sine post-counts på ved bare at have eksempelvis 500 gamle indlæg der kun står "..." i ? :?
Det er da i hvert fald nemt efter min mening.. men ikke ærligt. Det kunne vi jo alle gøre, men hvad var der så tilbage at søge i for nye brugere ? Intet..

Dette var bare en tanke jeg fik, og ville så lige dele den med jer, for det er lidt irriterende at læse et emne igennem med noget interessant indhold, og så skulle gætte sig til hvad hveranden mon har skrevet, fordi vedkomne har valgt at slette det. Hvorfor ikke bare stå ved det man har sagt ? Det kan jo ikke passe der har været ulovlige links i dem allesammen... Get my point ?

Medlem
Brugeravatar

Agrimush skrev:
Har fundet mange indlæg hvor der kun står "..." ! Hvorfor i alverden er de ikke bare blevet slettet ?

Så vidt jeg ved hænger det således sammen: man kan slette posts indtil der er kommet en ny post i den tråd man har postet i. Efter dette kan man kun rette dem. Dette er sandsynligvis gjort for at sikre at brugere ikke sletter alle deres posts når de forlader psy - da dette efterlader nogle "hullede" tråde, som du selv har bemærket. Desværre kan folk jo også effektivt fjerne indholdet i deres posts, ved at erstatte det med "..." som du selv har observeret. Jeg tror bestemt ikke det har noget med bibeholdelse postcounts at gøre (hvem fanden bekymrer sig om postcounts??).
Hvis posts skal slettes efter der er kommet nye posts skal det være moderatorer/admins der gør det, og de gider næppe gå de tusinder af lamme posts igennem, for at slette et par enkelte "manglende" posts.

De indlæg der er blevet rettet til uigenkendelighed fortjener det dog som oftest, og vi går næppe glip af store visdomsord på dén konto.

Edit: rettet til at passe bedre til virkeligheden - jeg må have tænkt på et andet forum mht. de 90 minutter.

Senest rettet af Mecka 06 jun 2007 13:06, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem

Okay tak for svaret. Jeg var ikke klar over at man ikke kunne slette dem efter en kort periode. Troede egentlig altid man kunne slette dem, men jeg kan godt se pointen i det.
I det hele taget kan jeg godt se pointen i alt det du siger, så tak for at vi lige fik det på plads.
:wink:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Jeg kan godt se din pointe i, hvor irriterende det er, når man sidder og søger efter et givent emne, og den eneste relevante tråd man finder er fyldt 50/50 med slettede indlæg og info. Det er irriterende, og tager en del seriøsitet væk fra foraet, noget som nogle allerede har påpeget ved den konstante kikse-snak.

Hvad angår postcount, så er jeg ret ligeglad. Selvfølgelig ser nyankommere efter de gavede postere (dvs. dem med højeste postcount), men jeg synes det er skide irrelevant fordi jeg dømmer selv efter indlæggets indhold.

Men jeg så gerne selv den lille forbedring, men jeg er bange for, at det ville være for meget ekstra arbejde til de allerede overbelastede mods :wink:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Et eller andet sted synes jeg det der post counts er dybt latterligt.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Det er da dybt latterligt at gå op i.. ! Kan det ik helt være lige meget hva man har i post count?!

Så længe der står noget fornuftigt (Og ja - Jeg har skrevet massere af pis! Men der er da også kommet fornuftige ting ud)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I am everywhere
Jeg må også løfte min stemmme og råbe: SKÅL :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hans Nissen skrev:
Det er da dybt latterligt at gå op i.. ! Kan det ik helt være lige meget hva man har i post count?!

Så længe der står noget fornuftigt (Og ja - Jeg har skrevet massere af pis! Men der er da også kommet fornuftige ting ud)

:yeah: Jeg er fuldstændig enig.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Lilleso skrev:
Hans Nissen skrev:

Undskyld og det er ikke personligt.

Sådan en post som din pisser mig virkelig af.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

kan nogen forklare mig hvorfor jeg godt kan slette posts efter 90 min?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

-Shiva- skrev:
kan nogen forklare mig hvorfor jeg godt kan slette posts efter 90 min?

Man kan slette posts indtil der er kommet en ny post i den tråd man har postet i, svjv. Mecka tager i hvert fald fejl mht. de 90 minutter.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

FlÆmMinG skrev:
Lilleso skrev:
Hans Nissen skrev:

Hvorfor? Så må du da uddybe, ellers er din jo endnu mere meningsløs.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Lilleso skrev:
FlÆmMinG skrev:
Lilleso skrev:
Hans Nissen skrev:

Tror han mener at en post som din er ligegyldig fordi du ikke selv kommer med noget indhold og bare erklærer dig enig.

Men vil da mene at en 'enig' post kan være relevant en gang imellem, da det jo bekræfter en andens udsagn.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

kemal skrev:
Lilleso skrev:
FlÆmMinG skrev:
Lilleso skrev:
Hans Nissen skrev:

Tror han mener at en post som din er ligegyldig fordi du ikke selv kommer med noget indhold og bare erklærer dig enig.

Men vil da mene at en 'enig' post kan være relevant en gang imellem, da det jo bekræfter en andens udsagn.

Ja, altså jeg synes det har relevans så længe det ikke bare er en doven :yeah: og hvis der er ti af dem i forvejen er det ligegyldigt, men var der det her? Nej.

Titel:
Medlem

Jeg har nu ikke noget problem med de post-counts. Jeg syntes da det er en sjov lille ting.
Men det er dog ikke det jeg er her for, at arbejde som besat på at stige i post-counts. :wink:
Syntes da det er sjovt nok at man kan stige til at hedde forskellige ting hen ad vejen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]