Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 01:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
http://www.sendspace.com/file/tnpf3o

Jeg fik tilsendt et opslag omkring job som rusmiddelguide af en veninde da hun mente jeg var den rette, jeg ville utrolig gerne men tror ikke jeg ville gå i spænd med arrangørerne og har allerede et job der tager al min tid.. Det er en god løn og et godt formål!

I skal være velkomne til at sende en ansøgning til dem, kontakt mig via PM hvis i gør og jeg vil få min veninde til at anbefale jer! :wink:

PS: Fristen udløber meget snart så det er om at være hurtig!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Det lyder som et fedt job - lige noget for en psykonaut
Havde jeg dog bare været i starten af tyverne......
Men ok jeg beholder mit eget job og håber for skolelevernes skyld,
at de ansætter kompetente folk, der ved hvad de taler om.
Faktisk en supergod ide at lede på psy.dk
:)

Titel:
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Det ser da umiddelbart ud til at være et fint initiativ, men er bange for, at man skal ud og fortælle om hvor farlige stoffer er, på skolerne.

Men er ikke fra Kbh og så er jeg ryger, så har ikke tænkt mig at høre nærmere

Titel:
Insane psychedelia user!

Det virker til at være sådan en rigtig omgang statspropaganda, hvor man bliver frosset ude, hvis man ikke er ultra politisk korrekt og siger alt det man skal sige. Jeg tror ikke de er interesseret i at få en erfaren psykonaut ude, men snarere en der er veltalende og up-to-date med hvad der bliver formidlet i pressen og medierne omkring stoffer nydelsesmidler. Jeg kan lige forestille mig sådan en rigtig stræber-Marianne der altid har læst sine lektier og altid siger det rigtige og møder til tiden, der skal stå og forklare unge om hvor farlige stoffer er... :roll:

Senest rettet af erusaerT 24 maj 2007 19:56, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

banisteriopsis skrev:
Det lyder som et fedt job - lige noget for en psykonaut
Havde jeg dog bare været i starten af tyverne......
Men ok jeg beholder mit eget job og håber for skolelevernes skyld,
at de ansætter kompetente folk, der ved hvad de taler om.
Faktisk en supergod ide at lede på psy.dk
:)

Det er det jeg er bange for at de ikke gør.. Det bliver jo bare en blandet skare af ååh så velmenende gymasietanter der ikke ved en skid om de negative sider der kan være ved et stofbrug og kæfter op om hashpsykoser og lsd flashbacks... Ikke særlig troværdigt imo!

Derfor poster jeg det her og håber der er nogen der når at skrive en ansøgning IAFTEN så vi kan få noget ordentligt HR på bordet

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Treasure skrev:
Det virker til at være sådan en rigtig omgang statspropaganda, hvor man bliver frosset ude, hvis man ikke er ultra politisk korrekt og siger alt det man skal sige. Jeg tror ikke de er interesseret i at få en erfaren psykonaut ude, men snarere en der er veltalende og up-to-date med hvad der bliver formidlet i pressen og medierne omkring stoffer nydelsesmidler. Jeg kan lige forestille mig sådan en rigtig stræber-Marianne der altid har læst sine lektier og altid siger det rigtige og møder til tiden, der skal stå og forklare unge om hvor farlige stoffer er... :roll:

Du har sgu nok ret :roll:

Men med lidt charme og selvtilld skulle det være muligt at overbevise sådan et skrankedyr om at man er skidekorrekt.. Det vigtigste er at ungerne får den korrekte information, og ærlige svar på deres spørgsmål!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg var til et forældremøde i min søns klasse for et par år siden, hvor der var nogle rusmiddelguider,
der fortalte de unge (dengang vistnok 6.kl.) om deres egne erfaringer med stoffer.
Det var vist både godt og skidt - men ingen direkte skræmmekampagne.
Mere en erfaringsudveksling, hvor ingen lagde skjul på sine erfaringer på godt og ondt.
Det ville være så godt hvis nogle herfra kom i en position hvor de kunne fortælle nogle facts udfra egne erfaringer til skolebørnene.
Gotta go - skal meget apropos se "De fordrukne børn" på TV2 nu kl. 20.
Ciao.....

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

banisteriopsis skrev:
Gotta go - skal meget apropos se "De fordrukne børn" på TV2 nu kl. 20.
Ciao.....

Der, lidt offtopic, pisker en fuldstændig syg stemning op IMO.

Til OP: Tror desværre heller ikke man får lov til at komme med en fremlæggelse af det at bruge/indtage narkotika på en positiv måde :?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Vil også mene den de søger er en som ikke selv har noget erfaring med stoffer sådan rigtigt. Især siden de selv vil lære den der for stillingen op efter hvad de nu syntes der er rigtigt.

OG så skal man være røgfri. går ud fra de mener smøger. Hvad har det nu med sagen at gøre. okay man skal kunne være en rollemodel. Men så kan man vel bare lade være med at ryge når nogen af dem man skal være rollemodel for ser det eller i fritden. Det er sgu da diskrimination.

Mvh Mikkel

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
Mangler de ik bare den sædvanelige hærgede junkie, som får sit metadon for ikke og gå i bad og fortælle at alt hvad der er ulovligt er forfærdelige ting, som vil få jer til at ligne mig? :twisted:

Titel:
Junior medlem

Altså da jeg havde en rusmiddelguide ude da jeg gik i folkeskole, så fortalte han kun om hash, hvordan det fungere oppe i hjernen, og at der er nogle som ikke skulle ryge hash da de kunne blive afhængige første gang, (skal jeg så ikke kunne sige om er rigtigt) han sagde så også at der var nogle der godt kunne ryge hash - men at lige meget hvad ville det ikke være godt for kroppen og hovedet.

Titel:
Dedikeret medlem

Det ville være en rigtig god idé at få en erfaren bruger ud på skolerne og fortælle om rusmidler - korrekt og forkert brug, koncekvenser og lign. Ikke sådan en kommunal-ssp-propaganda person. Ville gerne tage chancen, men jeg er ikke den idélle type til det da jeg har for lidt erfaring med det.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det kunne da være vildt fedt, hvis vi fik nogle HR-minded folk ud på skolerne!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det kunne være at vi selv skulle starte en gruppe, vi kan jo som stofbrugere godt skjule os bag begrebet Harm Reduction hvis vi ellers er nogle velsoignerede, nydelige og velformulerede unge mennesker.. Spørgsmålet er hvordan vi sælger ideen til klasselærerne eller inspektører for den sags skyld!

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Må give kjær ret her, jeg ville faktisk også gerne, bare lige 2 dage for sent jeg så det :/

Titel:
Dedikeret medlem

Ganske simpelt, understreg at man har/har haft et forbrug. Få inspektøren indsat i at uden HR vil alt foregå som det gør nu, og med HR vil man sparer så utrolig mange ulykker og langvarige skader. Hvis han er klar over at intet bliver ændre af skræmmekampanger og løftede pegefingre, vil han også indse at en fornuftig omgang med rusmidler vil lette enormt meget på resikoen ved et forbrug.

Er overbevist om at der findes erfarne brugere herinde, der ville kunne håndtere sagen korrekt - og håber da også at det kan blive aktuelt..

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Winta skrev:
Må give kjær ret her, jeg ville faktisk også gerne, bare lige 2 dage for sent jeg så det :/

Jajeg fik opslaget ret sent, det er en skam for jeg er sikker på at der var nogen der var friske og kvalificrede herinde, jeg vil holde jer underrettet hvis der bliver søsat lignende projekter!

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Cubensis Apprentice [ZL] skrev:
Winta skrev:

Jajeg fik opslaget ret sent, det er en skam for jeg er sikker på at der var nogen der var friske og kvalificrede herinde, jeg vil holde jer underrettet hvis der bliver søsat lignende projekter!

Ja tak, det vil jeg meget gerne høre hvis der bliver :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]