Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 01:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: On top of myself i hope
Sidder her og tænker over hvordan dette site mon ser ud om 10 år? Hvormange nye medlemmer der er kommet, og hvormange af de gode gamle der har forladt siden , det kunne være lidt sjovt at høre om hvordan i tror Psychedelia.dk er om 10 år, bliver det til den presse omtalte hemmelige loge. Hvor man kun kan komme ind på siden ved hjælp af et hemmeligt password, hvor vi må gemme os selv og vores holdninger om stoffer, langt væk fra alt.

Eller vil siden blive tåmbaderet med flere hundrede af brugere om dagen fordi Cannabis endelig er gjort lovligt og andre stoffer accepteret af flertalet :P

Undskyld hvis tråden lyder alt for forvirrende, og uklar (har ikke fået søvn endnu) Men det kunne være lidt spændende at høre fra jeg andre hvor i tror psychedelia er om 10 år ! :D

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Om 10 år er psychedelia.dk lukket. Ethvert forsøg på at taste URLen ind i sin browser vil resultere i en anholdelse for "forsøg på anskaffelse af stoffer, viden om stoffer, eller kendskab til stoffer" hvilket vil straffes på linie med "køb, salg og viderformidling"

Alle de gamle brugere vil være tracket med avanceret software, sådan at ingen undslipper, alle der har været, og vil være på siden vil være fundet og fanget. De vil til den tid enten side i fængsel, ventende på deres dom, være sat på de oprettede "behandlingscentre" hvor syge og perverse individer som psychedelias brugere kan behandles.
De af psychedelias brugere som ikke kan helbredes for deres ugudelige narkomisbrug, bliver juridisk overført til "ministeriet for statens fremtidige overlevelse" og derefter henrettet.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

:lol:

Titel:
Medlem

Bøh skrev:
Om 10 år er psychedelia.dk lukket. Ethvert forsøg på at taste URLen ind i sin browser vil resultere i en anholdelse for "forsøg på anskaffelse af stoffer, viden om stoffer, eller kendskab til stoffer" hvilket vil straffes på linie med "køb, salg og viderformidling"

Alle de gamle brugere vil være tracket med avanceret software, sådan at ingen undslipper, alle der har været, og vil være på siden vil være fundet og fanget. De vil til den tid enten side i fængsel, ventende på deres dom, være sat på de oprettede "behandlingscentre" hvor syge og perverse individer som psychedelias brugere kan behandles.
De af psychedelias brugere som ikke kan helbredes for deres ugudelige narkomisbrug, bliver juridisk overført til "ministeriet for statens fremtidige overlevelse" og derefter henrettet.

*ROFLMAO* Det var sgu da en drastisk udmelding. haha

Nej jeg tror nu at Psychedelia er præcis som idag. Hvis(vi håber stadig) at nogle enkelte af stofferne bliver lovliggjort bliver der måske tilføjet en linksektion med links til diverse bikse, men ellers tror jeg det er ved det samme.
Hvad angår de gamle hajer tror jeg sgu ikke lige de forsvinder sådan med det samme, så de er her nok stadig til den tid.
:lol: De skal jo have deres daglige dosis af at opdrage på newbies hehe.
Det ville også være dødkedeligt hvis de forsvandt for det er jo et fact at de faktisk ved en del om stoffer (suckup! :lol: ).

Nøj hvor jeg syntes det ville været fedt hvis vi havde det ligesom Holland, men ak jeg tror desværre det er drømmetænkning.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
Agrimush skrev:
Bøh skrev:

*ROFLMAO* Det var sgu da en drastisk udmelding. haha

Nej jeg tror nu at Psychedelia er præcis som idag. Hvis(vi håber stadig) at nogle enkelte af stofferne bliver lovliggjort bliver der måske tilføjet en linksektion med links til diverse bikse, men ellers tror jeg det er ved det samme.
Hvad angår de gamle hajer tror jeg sgu ikke lige de forsvinder sådan med det samme, så de er her nok stadig til den tid.
:lol: De skal jo have deres daglige dosis af at opdrage på newbies hehe.
Det ville også være dødkedeligt hvis de forsvandt for det er jo et fact at de faktisk ved en del om stoffer (suckup! :lol: ).

Nøj hvor jeg syntes det ville været fedt hvis vi havde det ligesom Holland, men ak jeg tror desværre det er drømmetænkning.

Med den nuværende regering, ja, så er det drømmetænkning. Men at det skulle blive ulovliggjort at diskutere stoffer, virker også en smule drastisk IMO :lol:

Nej, jeg tror ikke der kommer de store ændringer. Om ti år er det stadig de samme gamle fluekneppere og deltids såvel som fuldtids narkotika/psychedelica brugere, der sidder og retter på os andre som stadig ikke fatter en krone af hvordan man opbevarer sin knak og finder en "nøgen spidshat" :lol: :lol:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Jeg holder på lukket og slukket!

Om 10 år er verdenen gået under pga. kikseklapper generationen. Der er ikke længere brug for psychedelia, fordi stoffer er noget man bare smider i kæften. De forskellige E mærker er ikke længere navne på E, men navne på forskellige stoffer, fordi mennesket er blevet så dumt at (må ikke nævne navne her) og (Må heller ikke nævne dem her) er blevet flottere at sige end heroin og diazepam. Alle stoffer kommer i piller og kikseklapperne er glade.

Det håber jeg virkelig ikke.

Men jeg tror ikke siden er her om 10 år og hvis den endelig er, så er den blevet til en database, hvor man bare skriver sit spørgsmål ind og så finder siden selv svaret. Grunden til dette er de gamle medlemmer, de er blevet så trætte af at skrive UTFSE hele tiden og har derfor lavet den ultimative søgemaskine. så selv de har tid til at lamme sig, i stedet for at spilde tiden på svare på simple spørgsmål.

Titel:
Relativistisk båthorn

Bøh skrev:

right on... desværre :(
terror-loven er godt igang med at effektuere dette scenarie.
myndighederne overvåger allerede narko-miljøet. De kort-lægger det. Og når de har tilstrækkelig info, lukker de deres lede sakse-greb omkring det og pif-puf så er alle mennesker der er positive omkring narko (og ytrer det) forsvundet i et blåt hul (et nyt guantanamo, bare _helt_ hemmeligt. hvor de bli'r brugt til medicinske og andre eksperimenter, for at udvikle medicin til de ny-rige super-kapitalister fogh tilbeder som guder, og så de også ka' bruges som organ-donorer, Ufrivilligt naturligvis, til alle de der før-omtalte kapitalister. Ingen vil savne os, fordi ingen vil vide vi eksisterer (nyhederne fortæller kun det staten vil ha' vi ska' høre, og gør det individualiseret da al kommunikation er digitaliseret (nyheds-billeder filmes ikke længere, men laves på computer, så konflikter eller nyheder ka' tilpasses regeringen's ønsker, så befolkningen ka' pascificeres) og personificeret. Hvis der eksisterer en sandhed, så vil den for-evigt (i menneske-regi ihvertfald) være gået tabt))

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

JEL: Jeg skal trippe med dig engang, du er simpelthen så farout at det er fedt!

Nok er fogh et svin, men hvis han er ude i den plan som du nævner, eller tilnærmelsesvis noget der ligner. Så er der kun en udvej tilbage. Styrt regeringen på den hurtigst mindst voldelige måde.

Det er et skrækscenario jeg ikke har lyst til at leve i og det skræmmer mig.
Det er nok lidt for meget Sci-Fi endnu, men fogh har garanteret lysten.

Så planen er dette:

Psychedelia.dk må laves om til en modstandsbevægelse, vi må kæmpe mod ensretningen, regeringen og de latterlige love som de konstant laver.

Om 10 år er psychedelia.dk midtpunktet for en guerillagruppe kaldet "De røde happere" og kæmper indædt mod fogh's rædselsregime og resten af vanderbilt gruppen. Kampen kommer til at forgå i vore egne gader og fjenden vi bekæmper er vores hjernevaskede naboer, som er gået i terminator mode. Danmark om 10 år er ikke et fedt sted at være, slet ikke for folk der ved hvad cannabis er. Vi vil blive jagtet og ønske at det var skynet vi kæmpede mod. Logik er dog lettere at besejre end PIA K og ANDERS A's latterlige forsøg på intelligens.

Som putte skriver længere nede.

DE RØDE HAPPERE ER REN FIKTION, DET ER IRONI

Så fat det i skodjournalister :lol:

Senest rettet af Freakaling 23 maj 2007 20:16, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!

Psychedelia er blevet lukket fordi dem der skulle betale for web-hotel har røget for meget tjald og glemt at betale til tiden :lol:

Titel:
Dedikeret medlem

Schizophreniak skrev:
Psychedelia.dk må laves om til en modstandsbevægelse, vi må kæmpe mod ensretningen, regeringen og de latterlige love som de konstant laver.

Du bliver hentet inden 14 dage, og tiltalt som leder af modstandsbevægelsen :lol: tro mig den sætning ville være guf for journalisterne hehe.

Kære strisser, journalist eller lign. DET HEDDER IRONI :wink:

Desuden vil jeg tro at psy stadigvæk lever om 10 år, hvor de gamle og kloge er blevet ældre og klogere, og de unge og dumme for længst har klappet hjernen væk, grundet manglede HR.. Personligt så vil det for mit vedkomne være mine daværende små børn, der dagligt har 5 timers HR-undervisning på skemaet, så de kan studere sig store og kloge, overtage regeringen, og dermed lovliggøre Cannabis :wink:

Og til den tid vil psy være en stor fællesklub, eller snarere en hemmlig loge som folks diskret mødes i, for at diskutere emner. Alle mand vil også have hver deres computer, så der er rig mulighed for at søge inden man stiller et spørgsmål over bordet. Og fri bar mellem 20-23.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Om 10 år har jeg 4 mio. indlæg, og er den mest hardcore bruger af sitet. Samtlige brugere har dybfølt ærefrygt for mig, og forguder mine geni(ti)ale udsagn. Jeg har fået hår på pikken, og har lært at spille "Whole Lotta Love"-riffet på min akustiske spade...

Fremtiden ser KRAFTEDME sweet ud...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Treasure skrev:
Psychedelia er blevet lukket fordi dem der skulle betale for web-hotel har røget for meget tjald og glemt at betale til tiden :lol:

Haha. Den kan jeg hvertfald ikke lade være med at grine af..

Den skal skrives ned :D

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg R. Girk! skrev:
Om 10 år har jeg 4 mio. indlæg, og er den mest hardcore bruger af sitet. Samtlige brugere har dybfølt ærefrygt for mig, og forguder mine geni(ti)ale udsagn. Jeg har fået hår på pikken, og har lært at spille "Whole Lotta Love"-riffet på min akustiske spade...

Fremtiden ser KRAFTEDME sweet ud...

:stupid:
*bukker sig i støvet*

HIL R. GIRK :lol:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det er garanteret det samme pis... en flok nysgerrige unge danskere og en flok negative nørder, som lader deres daglige underskud gå ud over de andre, der faktisk får fisse og er mere cool i virkeligheden. Folk har stadig ikke indset, at det er nederen altid at bruge energi på at skrive "brug søgemaskinen", og jeg brokker mig sikkert stadig, når folk bliver for højrøvede. :wink:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Om 10 år har de katastrofale følger af den globale opvarmning banet vej for en politisk revolution. Stoffer er fuldt lovlige og psychedelia, med sine 1.000.000 brugere, der er fordelt over forskellige afdelinger i Skandinavien, er hovedsædet for fantastisk vejledning i HR. Anders Fogh er gået bort ved en bilulykke forårsaget af hans høje promille og resten af de tykke mænd og skrappe damer fra Venstre, Konservativ og Dansk Folkeparti lever et hyggeligt liv på den psykiatriske afdeling. Deres hårde sørgelige liv, der kun var fyldt af had og stress, tog for hårdt på dem. Psychedelia fejrer stadig at mængden af tilhængere steg som narko-lovene blev ændret. Med sine mange brugere og den nye forskning i narko, er psychedelia blevet hjemsted for god HR i form af præcis viden og kloge hoveders erfaringer.

Jeg lighter min joint up, mens jeg færdiggør min nyoprettede tråd: kan i huske dengang stoffer var ulovlige?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i gryden
Treasure skrev:
Psychedelia er blevet lukket fordi dem der skulle betale for web-hotel har røget for meget tjald og glemt at betale til tiden

:yeah:
Det er det mest sandsynlige indtil videre.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Om 10 år har jeg læst nok til at kunne hacke NASA og Pentagon. Jeg flyver derfor ud i rummet og bosætter mig på månen, mens I kan nyde de atombomber, der vil slette Jorden fra vores solsystem.

...så der findes Psychedelia ikke længere.

:twisted:

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Om 10 år findes internettet slet ikke, det en grille, et modefænomen jeg giver det ét år.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]