Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 01:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Devil's island - KBH.
JA, tudekiks ønkes..! :cry:

Dette er så mit første indlæg, og et ret så uheldig en af slagsen !!

Så får i lige den sande historie ! (Skal lige siges Michael er min kæreste.)

TILBAGEHOLDT I TYSKLAND PGA THC I BLODET.

Vi skulle ned til Lolland hos en kammerat i søndags ( 6/5 - 2007) for at hente Michaels trommesæt.
Spontane og glade som vi er fik vi lyst til at tage færgen til puttgarden og købe lidt ind i bordershoppen.
Vi fik et special-offer, at hvis man var tilbage på færgen inden tre timer, fik man 200 kr ud af 460 kr igen.
Nå, da kl var 16.15 tog vi færgen og skulle være tilbage 19.15 på færgen (bordershoppen ligger inden på færge havnens område, ca 200m fra nedkørselsrampen. Shopper en times tid og kører tilbage til færgen.
Da vi holder i kø ved billetlugen, kommer der pludseligt en høj middelalrende mand løbende over til os, han smiler sådan lidt glad, og vi smiler igen, vi køre så lidt frem i køen, og så råber han " STOOOOP!!".

Vi tænker sådan lidt...øhh, hvad fanden vil han..
Så tager han sin pung op og viser han flotte polizei skilt, han spørger om hvorfor der ingen nummerplade er fortil på bilen, og spørger om bilens papirer..
Og imens han spørger Michael om hans kørekort, tager hans lille fede kollega et pisglas frem, michael skal pisse i.
Ham den høje gustne tysker kan intet engelsk og, spørger michael om han har taget stoffer, cannabis, kokain eller andet.
Vi indrømmer begge vi røg en hygge joint for en uge siden ca.. (hvilket vi løg lidt om, da det ikke var andet end 17 timer siden sidst)
Han hiver michael ud af bilen, viser michael over til et lille udendørs wc, hvor han skal pisse i koppen.

Da Michael er færdig tager det tyske panzer svin sine gummi handsker på drypper tis på testen som viser tydelige tegn af THC.
Ikke nok med det, kommer hans kollega overfor at tage en sved prøve på Michael's finger spidser, der var intet resultat, = Michael har IKKE siddet og nulret en joint inden for ti timer, han mener så den er godkendt som værende negativ og vi kan efter hans opfattelse køre.

Det er den anden betjent så ikke enig i, Michael skal IGEN pisse i en kop, da han var usikker på det første resultat..
Imens fortæller ham den lille mig på gebrokken engelsk, at de var nød til at tage en blodprøve på Michael. Jeg spurgte hvad bøden vil ligge på, han sagde til mig imellem 450 - 500 EURO.

Jeg kan ikke lade vær med at grine ! Jeg sagde til dem vi havde være i bordershoppen 200m derfra og skulle hjem igen og vi ikke havde kørt andre steder i tyskland ! Han var ret så kold, og sagde det er ligemeget, det er ulovligt at være påvirket af hash. Michael måtte ikke engang køre bilen over til stationen som lå lige ved border shoppen, så vi sad bagi baronen mens panzer svinet kørte.
Vi ventede og ventede på Polizei stationen, Michael blev mere og mere ligbleg om tanken om han skulle stikkes.. efter en halv times venten, kommer der en tysker mutter af en læge, som var så kold i røven...

Det var så synd for michael, han var så ræd for nålen, at jeg måtte rejse mig op og holde om ham, han fik fanme taget 60 ml blod på een gang !!!
Han fik det så dårligt bagefter, jeg rendte rundt og spurgte de 3 om de havde en pose han kunne brække sig i, de grinte bare og rystede på hovedet !! Selv lægen !
Det var så uprofessionelt...at det var til at brække sig over !

Nå men..imens Michael havde det dårligt, skulle han skrive under på dvs papirer...vi måtte jo lige læse dem igennem inden han skrev under, for det var noget underligt noget alt sammen, forvirring og uforståelse på sammentid...
Til sidst vil de have michael’s visa kort, for om 14 dage vil blodprøven komme med resultatet, og trække 650 EURO !!!!! Som bøde for at have kørt 200 meter inden i Tyskland med THC i blodet.

Vi var begge chokeret..

Michael måtte jo ikke køre bilen op på færgen, så den ene politimand forslår at vi ringer til en ven der skal tage færgen over for at køre bilen op på færgen !!!
Vi griner og tænker, det kan vi da ikke gøre !
SÅ siger de begge polizei svin, så må vi finde nogle danskere som også skal med færgen og spørge om de vil hjælpe med at køre bilen op..

Nå, vi står og fryser os selv ihjel kl 20.30, vi spørg samtlige dansker om de vil hjælpe, men ikke EN ville hjælpe, selvom de havde kørekort. ALLE af dem sagde de ikke ville blandes ind i det.
Det skal lige siges at færgen sejlede kl 20.45.
Vi var SÅ meget opgivende.. og specielt i et land, hvor ingen kan snakke engelsk, og hvor man ikke kender deres system. Imens sad de tysker svin i deres dyre BMW station-car og drak kaffe og grinte..

Til sidst var vi heldige.. Den næstsidste bil, var en stor chevrolet med 6 svenske gutter der udgjorde et trucker punk band , Michael og jeg tænker det samme "dem må vi helt sikkert spørge"..og der var ingen tøven , selvfølgelig ville de hjælpe. ENDELIG en go oplevelse med svensker, som man sjældent har set mage. :D

´Haha.. fuck det var fanme nice..de fik også lige en ramme øl som tak.

Det var et helvede og samtidig en sjov oplevelse.

OBS ØNSKES. :

Hvis der er nogle der har været ude for samme problem, så kom lige med en opdate på om du/I fik en bøde eller ej. Eller bare kender de tyske færdsels regler ?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Fuck hvor bizart. :S
Det lyder alligevel som noget af en oplevelse :?
Har heldigvis ikke prøvet noget lignende :P

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Syd for universet
Jeg har ikke hørt om noget ligende men sørg da lige for at få spærret det visa kort inden svinene får hævet så meget som en euro på det

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i gryden
Skræmmende læsning.
Jeg er lammet over den opførsel i har været ofre for.
Tysk politi har også et ry for at være ekstra skrappe(/dumme). Det er det samme med danske tursiter fra tjekkiet af, de tjekker altid ekstra godt efter våben dèr.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

_Jimmy_ skrev:
Fuck hvor bizart. :S
Det lyder alligevel som noget af en oplevelse :?
Har heldigvis ikke prøvet noget lignende :P

Ja, det var det også, vi kom først tilbage på Lolland kl 23, stadig rystet, og måtte lige dele en joint med en kammerat, heh. :oops:

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

MB skrev:
Jeg har ikke hørt om noget ligende men sørg da lige for at få spærret det visa kort inden svinene får hævet så meget som en euro på det

Det nytter desværre ikke noget, banken siger at så længe at han har skrevet under, ville de stadig kunne trække pengene. Ellers skal kontoen lukkes helt, men hvilken forklaring skal man give banken derefter. :?

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Petter skrev:
Skræmmende læsning.
Jeg er lammet over den opførsel i har været ofre for.
Tysk politi har også et ry for at være ekstra skrappe(/dumme). Det er det samme med danske tursiter fra tjekkiet af, de tjekker altid ekstra godt efter våben dèr.

Ja, jeg har skrevet alt dette idag i håb om at dele det med andre. :)

Vi har ringet til nogle danske og selv fire tyske politi stationer om noget hjælp angående hvor meget "promille" eller bagatel grænsen skal være på før han får bøden, 2 tyske betjente kunne lige klemme en smule engelsk ud og sagde pengene var "lost". :cry:

Selv den tyske ambassade kunne ikke hjælpe os, oveni købet rets afd.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tror bare generalt man skal passe på med stoffer kombineret med rejser til andre lande, men ville sku nok heller ikke tænke over det hvis jeg sku til Tyskland en dag :S

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Det lyder fandme fucked det der. Det undrer mig, at det ikke er forfatningsstridigt, at tilbageholde en person for at have THC-metabolitter i blodet og derefter tvinge ham til selv at betale for sådan en omgang lort. Forpulede pansersvin - erhvervet tiltrækker åbenbart den samme type magtliderlige sataner verden over. Og det er fandme også skuffende, at der ikke var en eneste landsmand, der gad at hjælpe jer. Fy for helvede, hvor småligt :x

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

shinsou skrev:
Det lyder fandme fucked det der. Det undrer mig, at det ikke er forfatningsstridigt, at tilbageholde en person for at have THC-metabolitter i blodet og derefter tvinge ham til selv at betale for sådan en omgang lort. Forpulede pansersvin - erhvervet tiltrækker åbenbart den samme type magtliderlige sataner verden over. Og det er fandme også skuffende, at der ikke var en eneste landsmand, der gad at hjælpe jer. Fy for helvede, hvor småligt :x

TAK for din udtalelse, kunne ikke have sagt det bedre selv. :D

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: jydelandet
lyder som en sindsyg nedern oplevelse og er glad for det ikke er overgået mig. på den anden side, så er det jo heller ikke tysk politis skyld at man ikke sætter sig ind i de regler der er i det land man rejser til. altså... er en eget ansvar.
At de så var nogle dumme røvhuller ud over det er bare dårlig stil.

har i evt prøvet at kontakte den danske ambasade i tyskland for at høre om de kunne hjælpe en anden gang? kunne forestille mig at man ikke får lov at smutte før bøden er underskrevet, men ambasaden gør jo hvad de kan for deres statsborgere, især i nød, og vil mene man har krav på at få lov at tale med dem.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Sikke et grimt eksempel på nogle sindssygt afstumpede politibetjente :evil:
Kan egentlig godt forstå du lige måtte ryge med på den joint med en ven.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

tiffany skrev:
lyder som en sindsyg nedern oplevelse og er glad for det ikke er overgået mig. på den anden side, så er det jo heller ikke tysk politis skyld at man ikke sætter sig ind i de regler der er i det land man rejser til. altså... er en eget ansvar.
At de så var nogle dumme røvhuller ud over det er bare dårlig stil.

har i evt prøvet at kontakte den danske ambasade i tyskland for at høre om de kunne hjælpe en anden gang? kunne forestille mig at man ikke får lov at smutte før bøden er underskrevet, men ambasaden gør jo hvad de kan for deres statsborgere, især i nød, og vil mene man har krav på at få lov at tale med dem.

Ville aldrig have røget en fed umiddelbart før man tager over grænsen.

Tænk at man skal planlægge 4 måneder før, bare fordi man vil ned og købe billige sodavand, det er sku' da dybt sygt.

Men jo, vi har tænkt os at ringe til den danske ambassade i tyskland imorgen alligevel, for at snakke med dem om omstændighederne. :)

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Etherlungs skrev:
Sikke et grimt eksempel på nogle sindssygt afstumpede politibetjente :evil:
Kan egentlig godt forstå du lige måtte ryge med på den joint med en ven.

Ja, det trængte man til. Men er stadig rystet.. Men det hjalp lige at sidde med normale mennesker som rent faktisk kunne snakke dansk. :lol:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja, jeg synes det er vildt at et land kan være så langt væk, men stadig så tæt på :S De har da ingengang engelsk i skolerne, har de ?

Men ja, man må vel tage et mindre rygestop inden man fiser over grænsen så :P

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

_Jimmy_ skrev:
Ja, jeg synes det er vildt at et land kan være så langt væk, men stadig så tæt på :S De har da ingengang engelsk i skolerne, har de ?

Men ja, man må vel tage et mindre rygestop inden man fiser over grænsen så :P

Det tror jeg ikke det har så dårligt som de snakker engelsk, selv på politi stationen i Berlin havde de ikke en engelsk talende panzer. Men er lidt opgivende.. :cry:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Det er godt nok uheldigt det i har været ude for.

Men okay, i tyskland har man 0 tolorance overfor stoffer.
Hvilket jeg et eller anden sted også synes er fint nok.-.

Site Webmaster
Brugeravatar

+..ROTTEN CUNT..+ skrev:
Hvis der er nogle der har været ude for samme problem, så kom lige med en opdate på om du/I fik en bøde eller ej. Eller bare kender de tyske færdsels regler ?

Uanset hvad, skal i ikke betale bøden.

Udenlandske bøder er ligesom dem man får i metroen og s-togene. Fuck dem, betal dem aldrig.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel: Nemlig!
Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
Luk kontonen fuck banken de skal ingen forklaring have på at man lukker en konto, det har man lov til.
Er der bøvl med banken så skift bank eller lav en forspørgelse til diverse banker - få tilbud - vis tilbud i egen bank og spørg om "der er et problem" medd og få lukket en konto hos dem og åbne en ny - tilsyneladende er der joi andre banker.

FUCK DE DER DANSKE SVIN SOM KØBER TYSKE VARER OG IKKE ENGANG ER ISTAND TIL AT HJÆLPE EN LANDSMAND.

DET ER FOR LAVT FØJ

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Rystende læsning. :o

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]