Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 03:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 97 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
Så er det endnu engang (for mit vedkommende ihvertfald) blevet tid til at glæde sig til Roskilde igen. Så vidt jeg kunne læse mig til, er denne tråd endnu ikke startet for i år, men ret mig endelig hvis min lettere tilrøgede hjerne har overset et eller andet 8)

Som overskriften siger, synes jeg det er på tide at få nogle rygter be eller afkræftet, og nu vi alligevel er ved det, kan vi jo lige så godt få nogle af de allerede bekræftede navne på bordet. Da der allerede er "en del" navne på programmet kan vi jo starte med dem vi personligt synes ser lovende ud:) Her er nogle navne jeg ihvertfald er ved at tisse i bukserne over at høre:

Først vil jeg nævne Björk. Den lille skovtrold skal der sku nok komme en god koncert udaf :P

Red Hot Chili Peppers skal helt sikkert ses. Håber deres liveperformance er iorden denne gang :lol:

Og sidst men ikke mindst, blev det igår morges bekræftet, efter mange rygter, at Dj Tiësto kommer på Roskilde i år :shock: :o Det skal nok liiige ind på lystavlen før jeg fatter det, for det bliver jo årets rave i DK 8)

Derudover har jeg hørt i min høresnegl, at vores elskede dansetelt; Metropol bliver lukket ned, men syns ikke rigtigt jeg kan få det bekræftet nogle steder? Og hvis dette er sandt, bliver det til fordel for hvad?? Får vi et nyt telt vi kan tilbringe de senere festival-timer i, eller hvordan og hvorledes?

Glædelige for-festivals hilsner

deXo-faN

Senest rettet af Tyler 28 feb 2007 23:25, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Administrerende Direktør
Brugeravatar

Metropol og Ballroom bliver skiftet ud med to nye scener: Cosmopol og Astoria.

http://www.roskilde-festival.dk/object.php?obj=7b000f&base=5b522774&code=45

Forfærdeligt at de vælger at lukke de to mest interessante scener Roskilde har at byde på. Kombineret med et so far meget skuffende program ser det umiddelbart ikke ud til at jeg dukker op for 6. år i træk.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
Fuck jeg håber ikke at du har ret med hensyn til nedlæggelsen af metropol. Der har jeg godt nok brugt mange timer, og haft nogle af de største techno oplevelser i mit liv.. I 99 var der to technoscener :P .

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Andreas/Saiko-Pod skrev:
Metropol og Ballroom bliver skiftet ud med to nye scener: Cosmopol og Astoria.

http://www.roskilde-festival.dk/object.php?obj=7b000f&base=5b522774&code=45

Forfærdeligt at de vælger at lukke de to mest interessante scener Roskilde har at byde på. Kombineret med et so far meget skuffende program ser det umiddelbart ikke ud til at jeg dukker op for 6. år i træk.

Efter at have læst hva de havde skrevet om det, synes jeg faktisk ikke at det lyder så skidt. Jeg tror at de blir rigtig flotte og spændende de to nye scener. Metropol var sgu også blevet lidt sørgelig sidste år, da de havde fjernet de store stilladser ude i siderne..
Jeg glæder mig sgu til at se det. -Og det er for 8. år i træk.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
I en ideel verden: RATM gendannes jo i år for at spille et enkelt show på Coachella Valley Music and Arts Festival i CA. Jeg forestiller mig at de genopdager glæden ved at spille sammen og forlænger showet med en europatourne og Roskilde. :mrgreen:

I en mindre ideel, men stadig røvsparkende verden, så udgiver Dream Theater nyt album her til foråret og i den forbindelse planlægger de at spendere sommeren med at tournere de store festivaller. De står absolut højest på min ønskeseddel og jeg har på fornemmelsen at en DT-appearence på Roskilde kunne få den ellers kulturelt kræsne Saiko-Pod ud i solen for at nyde lidt spade-feinschmeckerei?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg hørte idag i radioen at metallica måske kommer forbi. De skal på en lille turne, og de har udtalt at én af bandmedlemmernes hjemland får besøg. Egentlig er jeg ret ligeglad med metallica efterhånden, men et rygte, det er det...........

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Psyke Project kommer... Det bliver nice!

Titel:
Dedikeret medlem

Skulle man ikke også lige nævne, at hr. Trentemøller kommer? Jeg kan godt nok ikke se det på den officielle side, men jeg er nu ret sikker på, jeg har hørt, han skulle komme. Og så kan man jo godt forvente en ganske god fest :-)

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Danmark.
My Chemical Romance :roll: :roll:

:roll:

Tror bare jeg bliver hjemme i år - der er sgu andet jeg hellere vil til.

Titel:
Medlem

glæder mig helt til at hoppe hegnet ;D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i gryden
Petter kommer!

Altså ikke den svenske rapper, men MIG :twisted:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Kommer også :)

Kunne egentlig være morsomt nok, at mødes, dem af os der kommer på Roskilde. Eller måske ikke?

Glæder mig i hvert fald til dette års festival.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Beebob - Bob-bob-bob-bee
Hvis Trentemøller kommer! Klap perker -tsh tshtsh - Klap perker -tshtsh tshtsh. Fåk dig, jeg smadrer din fåking bums!
Jeg går helt amok.

Det skal nok blive gak og haz. Ses på grillen

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neurotika
Går og håber lidt på Suffocation selvom det måske er lidt usandsynligt. Håber der er hold i Metallica-rygterne, for det ville være for vildt hvis de kom forbi. I øvrigt ville det være 2. gang jeg ser dem så. :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jaspar skrev:

Kunne egentlig være morsomt nok, at mødes, dem af os der kommer på Roskilde. Eller måske ikke?

Sidste år mødtes der en masse på broen og gik et eller andet sted hen og røg lidt sammen osv.. Jeg selv lå selvfølgelig og sov, og gik glip af det hele, men når roskilde begynder at nærme sig, så aftaler vi bare tid og sted til en gentagelse...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
MethylOle skrev:
Jaspar skrev:

Sidste år mødtes der en masse på broen og gik et eller andet sted hen og røg lidt sammen osv.. Jeg selv lå selvfølgelig og sov, og gik glip af det hele, men når roskilde begynder at nærme sig, så aftaler vi bare tid og sted til en gentagelse...

Jeg drønede rundt oppe i Roskilde og prøvede at behandle mine tømmermænd med noget mad, og glemte tiden :)

Men jeg er helt sikkert også til stede på rusgilde 07, større, vildere og skævere

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Sidste år mødtes vi på broen, vi lavede senere en hyggelig ryndkreds ved campingscenen hvor et par med god tobak og et af de gode cigaretter gik på omgang - det var rigtig hyggeligt!
Senere splittes vi op og en gruppe endte ihvertald i min lejr i lejr is øst.
Jeg kan kun opfordre til at der bliver lavet et møde, bare husk at det intet har at gøre med denne hjemmeside og skal ikke reklameres med som sådan.

Jeg kommer nok ikke på roskilde i år. Jeg havde ikke tænkt mig at være der sidste år, men så spillede Roger Waters og jeg var solgt.
I år står jeg ved mit løfte og jeg kan ikke forestille mig hvad der skal få mig til at skifte mening, jeg har ellers været der 5 gange efterhånden.
Jeg kommer nok igen, men i år vil jeg udenlands, gerne noget progressivt og lækkert ambient chillout og med en masse flot at kigge på.
Jeg er også træt af pladsproblemerne på rusgilde festival og gider ikke det ræs om pladserne længere, det er til grin.

Mvh Jonas!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Undertegnede har allerede billet.

Og han skal se Metallica... Resten af tiden skal han være beruset.
Egentligt også imens.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
Endnu en et navn er blevet offentliggjort, og vi er nu næsten 100% sikre på at komme til at opleve Basement Jaxx i år. Endnu et navn som virkelig formår at stimulere mine øregange 8)

Titel:
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
R. Girk skrev:
Undertegnede har allerede billet.
Og han skal se Metallica... Resten af tiden skal han være beruset.
Egentligt også imens.

Så må Herr R. Girk tage til Århus, i følge http://ekstrabladet.dk/flash/musik/article274094.ece

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 97 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]