Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 12:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Er der nogen der kan forklare mig hvordan man ryger med en bong? :)

Og kan disse røgelser (hvis det da hedder det) ryges i en bong?

Catuaba (Erythroxylum catuaba)
Mugwort herb (Artemisia vulgaris)
2Spicy

/andi

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Munden til toppen, hold fingeren for sliphullet (lille hul på siden af bongen), ild til hovedet, sug indtil hovedet er tomt, slip for sliphullet og sug igennem.

Like this

Billede

Og du kan ryge hvad du har lyst til på bong, cannabis er skam langtfra det eneste en bong kan klare

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Du burde måske lige beskrive hvad 2spicy helt præcist indeholder..

Kan ikke helt se hvorfor at du skulle have lyst til at ryge Catuaba på en bong, det indtages normalt i the. Men efter hvad jeg kan forstå, så kan det sagtens lade sig gøre at ryge det, smag og brændbarhed vil jeg dog ikke gøre mig klog på.

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Hvorfor er det lige at folk tror "generelt"-forummet er velegnet til at spille spørgsmål om bongrygning??

Titel:
Junior medlem

Mange tak Farmand, rigtig god beskrivelse! :)

2Spicy og Mugwort herb (Artemisia vulgaris) er to hash alternativer

Catuaba (Erythroxylum catuaba) er for at blive for seksuelt opstemt. Jeg ville bare vide om det kunne lade sig gøre, hvis jeg nu skulle komme i den situation at jeg ikke havde andet at gøre. Jeg vil primært drikke det blandet med alkohol.

Citat:
Hvorfor er det lige at folk tror "generelt"-forummet er velegnet til at spille spørgsmål om bongrygning??

Min fejl! forvekslede det selvfølgelig med Cannabis Generalt. På den anden side kunne man jo også sige, at en bong ikke nødvendigvis har noget med cannabis at gøre?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

En bong er da netop beregnet til cannabis? Eller tager jeg fuldstændig fejl her? Anyways, søg. Det skulle ikke være svært (at ryge på bong). Eventuelt lur af på videoer hvordan man gør (http://www.waytoomany.com > videos).

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Titel:
Psychedelia Sponsor

Er det mig der er paranoid eller er Andi lidt skummel?

Min intuition siger mig at vedkommende bag dæknavnet Andi, stiller newbie-spørgsmål for at undersøge brugen af stoffer til et eller andet projekt, som han ikke er åben omkring.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i gryden
harnz skrev:

Min intuition siger mig at vedkommende bag dæknavnet Andi, stiller newbie-spørgsmål for at undersøge brugen af stoffer til et eller andet projekt, som han ikke er åben omkring.

HØRT!
Han har oprettet flere underlige tråde, og jeg tror han er undercover fra PET og vil nakke os allesammen.
Men her på psychedelia er det kun lovlige substanser vi indtager, alt andet er teoretisk!

Andi du er sikkert flink nok, bag din fine politi/skolelærer/something-uniform.

Desuden Andi, man ryger PÅ en bong, ikke med 8) Længe leve flueknepperiet. Men du har tydeligvis noget af din baggrundsviden iorden, så hvorfor leger du newbie ?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sønderjylland 6000
Farmand skrev:
Munden til toppen, hold fingeren for sliphullet (lille hul på siden af bongen), ild til hovedet, sug indtil hovedet er tomt, slip for sliphullet og sug igennem.

Like this

Billede

Og du kan ryge hvad du har lyst til på bong, cannabis er skam langtfra det eneste en bong kan klare

OFF TOPIC!!!

Undskyld jeg siger det!!! men, FUCK EN KLAM BONG!!! :shock:

Titel:
Dedikeret medlem

Petter skrev:
harnz skrev:

HØRT!
Han har oprettet flere underlige tråde, og jeg tror han er undercover fra PET og vil nakke os allesammen.
Men her på psychedelia er det kun lovlige substanser vi indtager, alt andet er teoretisk!

Andi du er sikkert flink nok, bag din fine politi/skolelærer/something-uniform.

Desuden Andi, man ryger PÅ en bong, ikke med 8) Længe leve flueknepperiet. Men du har tydeligvis noget af din baggrundsviden iorden, så hvorfor leger du newbie ?

Hvad fanden er der galt med jer 2 ? :S han spørger om hjælp til at ryge bong for fanden, han spørger ike hvor han for narko eller noget i den stil så drop dog det der tuderi, det er ærlig talt for nedern at se på.

Andi: tror bare du skal give dig i kast, det er sku ik så svært når man først kommer igang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Ja, lur nogle videoer af. Et andet lille råd med på vejen er, at ikke lade røgen blive for lang tid i bongen, da det får den til at smage lidt fesen i mine øjne.

Titel:
Dedikeret medlem

ER DU RUNDTOSSET :shock: den bong skal jeg aldrig have i munden

hahah :lol: hvor er du syg famse

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

andi skrev:
Er der nogen der kan forklare mig hvordan man ryger med en bong? :)

En bong er af princip en vandpibe.

Du putter det brændbare materiale i bonghovedet/pibehovedet (eller pikhovedet som du kan se ;) ).

Så suger du i bongen (med fingeren for det lille hul i siden) indtil du har trukket røg nok gennem vandet til at fylde bongens kammer.

Herefter slipper du for det lille hul, hvilket giver gennemtræk, og suger så meget af røgen i lungerne som muligt.

Resultat: det nærmeste vi kommer effekten af en nål i armen, bare uden nålen ;) Jeg siger det mest, fordi det er en voldsom rygemetode, der ikke altid er den mest konstruktive rygemetode. Jeg synes også at have bemærket, at hver gang en person har skruet ned for sit cannabismisbrug, så involverer det ganske ofte at skrotte bongen, da den har visse ulemper.

Hvis du ryger andet end cannabis, så vær opmærksom på om stoffet indebærer en risiko for en farlig overdosis. Det er nemmere at overdosere på bong.
(Nu siger du selv at du er newbie, så det forpligter jo lidt med rådene :) )

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]