Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 01:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 46 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Homo og hetro kontra stoffer
Ja homoseksuelle kender og bruger mere stoffer end hetroseksuelle 31%  31%  [ 16 ]
Nej homoseksuelle kender ikke til og bruger ikke mere stoffer end hetroseksuelle 69%  69%  [ 36 ]
Afgivne stemmer : 52
Forfatter besked
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
...........

Senest rettet af Troll 25 sep 2007 09:34, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Uglemosen
Altså man hører jo tit om homoseksuelle udenfor danmark, der bruger stoffer rigtig meget så jeg har svaret ja.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus N
Troll skrev:
Efter en tid på dette site er det mig uundgåelig at spørger mig selv.

Bruger og ved homoseksuelle mere om stoffer end heteroseksuelle?

Hvad oplever i ???

Jeg har godt nok aldrig tænkt over det før, hehe. Jeg har en homoseksuel søster, og været til en del selskaber i hendes omgangskreds. Jeg har slet ikke oplevet at stoffer var særligt udbredt, blandt homo'er...

Skal dog siges det primært har været lebbe-kom-sammener, jeg har været til. Er nok en anelse bøssofob, der er sgu ikke noget der ligger længere fra min fatte evne, end to tissemænd der leger sammen :shock:

Det har faktisk, sjovt nok, altid været mig der har introduceret dem for narko. :P

mvh bubbles

/Edit: jeg har svaret nej!

Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
............

Senest rettet af Troll 25 sep 2007 09:34, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

bubbles skrev:
Troll skrev:
Efter en tid på dette site er det mig uundgåelig at spørger mig selv.

Bruger og ved homoseksuelle mere om stoffer end heteroseksuelle?

Hvad oplever i ???

Jeg har godt nok aldrig tænkt over det før, hehe. Jeg har en homoseksuel søster, og været til en del selskaber i hendes omgangskreds. Jeg har slet ikke oplevet at stoffer var særligt udbredt, blandt homo'er...

Skal dog siges det primært har været lebbe-kom-sammener, jeg har været til. Er nok en anelse bøssofob, der er sgu ikke noget der ligger længere fra min fatte evne, end to tissemænd der leger sammen :shock:

Det har faktisk, sjovt nok, altid været mig der har introduceret dem for narko. :P

mvh bubbles

/Edit: jeg har svaret nej!
´

Det må jo betyde at du er homo! Ej spøg til side, jeg havde en opfattelse af at det vare mere udbredt i de kredse men jeg tager åbenbart fejl :)

Quarrelsome sponser

..........

Senest rettet af Troll 25 sep 2007 09:33, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus N
Jeg vil lige understrege at jeg ikke har noget had til bøsser, så ingen angreb fra stødte bøsser, tak(dikki) :P Jeg er bare meget meget uforstående...

Hvorfor skulle homo'er bruge stoffer mere en hetro'er? og have større kendskab til det??

Et bud må være, at bøsser skal bruge noget smertestillende til, de anale udskejelser, men ellers...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

bubbles skrev:
Jeg vil lige understrege at jeg ikke har noget had til bøsser, så ingen angreb fra stødte bøsser, tak(dikki) :P Jeg er bare meget meget uforstående...

Hvorfor skulle homo'er bruge stoffer mere en hetro'er? og have større kendskab til det??

Et bud må være, at bøsser skal bruge noget smertestillende til, de anale udskejelser, men ellers...

Ja eller for at slappe af så det er nemmere :p Jeg har heller ikke noget imod homoseksuelle. Jeg finder det en anelse besynderligt men der skal sku være plads til alle :)

Titel:
Dedikeret medlem

Citat:
der er sgu ikke noget der ligger længere fra min fatte evne, end to tissemænd der leger sammen

Adv! Adv! Adv! Adv!

Lyder faktisk rimeligt klamt når du siger det på den måde!
Tror at kendskabet og brugen af bestemte stoffer, som E er større blandt bøsser. I USA er meth også gået hen og blevet rigtigt populært blandt bøsser (Det hedder party and play, prøv at google det!)

Jeg bryder mig ikke specielt om det, og finder det også en anelse besynderligt, men som en anden sagde: Der skal sku være plads til alle

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jeg tror at når man først har overskredet samfundets normer hvad angår en ting, fx. seksualitet, så har man også større tendens til at tænke selv i andre henseender, fx. stofbrug.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

jim fear skrev:
Jeg tror at når man først har overskredet samfundets normer hvad angår en ting, fx. seksualitet, så har man også større tendens til at tænke selv i andre henseender, fx. stofbrug.

:yeah:

Har selv oplevet, at jeg efter at have åbnet op for stoffer er begyndt at tænke anderledes og se anderledes på verden. Man kan vel sige, jeg er blevet meget mere åben for en lang række inputs, som de fleste velindoktrinerede mennesker ville stoppe for.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
De få homoseksuelle individer jeg kender, bruger eller har brugt stoffer både under og uden for sex. Det er ikke mange, men flere end jeg kender af heteroseksuelle (hvad jeg ved af).

Dog har jeg observeret en del homoerotisk aktivitet i følge (og deltaget i) af empatogene substanser... ;)

Senest rettet af Dextrose 22 feb 2007 22:42, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Beebob - Bob-bob-bob-bee
Det eneste jeg sådan rigtigt har hørt fra flere er, at poppers oprindeligt blev brugt som, og er beregnet som, elskovsmiddel. Her er der så også blevet nævt en del gange at de er/var meget udbredte i bøssemiljøer.

Til trods for dette vil jeg nok ikke mene at jeg kan svare ja. Det er et ganske fattigt grundlag.

Og hvad skulle gøre homoseksuelle mere udsatte end andre? At de i højere grad ikke er velanset?
Jamen det er da ikke derfor de har "meldt sig ud". De har da bare følt sig nødsaget til at springe ud. Bare og bare er måske så meget sagt, tror det er et forfærdeligt valg at tage. Det er jeg i grunden ret udtilfreds med at det skal være.
Se på fx mange indianerstammer. Der var det velanset at være homoseksuel. Det kan sagtens lade sig gøre, men det er nok bare ret svært at lave om på. Desværre.

Jeg må så til gengæld indrømme at jeg ikke har taget stoffer med/set nogen jeg vidste var homoseksuelle tage stoffer. Det kunne nok godt rokke ved den måde jeg forholder mig til det på. Hvis jeg var inde i bøssemijløet altså.

Hersker der mon en for homofobisk holdning herinde til at der er så mange igen, inde i miljøet, der gider at udtale sig (flere) ? Evt sætte seksualitet på? (ikke fordi det har så meget at sige imo, men det giver vel stadig ordene en vis vægt). Jeg tror det ville sætte tingene lidt i perspektiv for nogle af os.

Selv har jeg intet imod homoseksuelle, har ganske vist ondt at dem, men beundre dem også med en vis respekt for at have sprunget ud. Grundet nederen oplevelser er det dog ikke ligefrem behageligt for mig at se homoseksuelle par, men kan sagtens snakke med dem.

Titel:
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
klart man, bøsser er da altid totalt wasted at høre på! bare lur den homostemning der er blandt medlemmerne af psychedelia....

alle dem jeg kender der har kunne finde på at lege home, har brugt narko på et tidspunkt, hvor nok kun halvdelen af de heteroseksuelle jeg kender kunne finde på det... men det er nok ikke nogen brugbar statestik.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
MaroK skrev:
Det eneste jeg sådan rigtigt har hørt fra flere er, at poppers oprindeligt blev brugt som, og er beregnet som, elskovsmiddel. Her er der så også blevet nævt en del gange at de er/var meget udbredte i bøssemiljøer.

Til trods for dette vil jeg nok ikke mene at jeg kan svare ja. Det er et ganske fattigt grundlag.

Og hvad skulle gøre homoseksuelle mere udsatte end andre? At de i højere grad ikke er velanset?
Jamen det er da ikke derfor de har "meldt sig ud". De har da bare følt sig nødsaget til at springe ud. Bare og bare er måske så meget sagt, tror det er et forfærdeligt valg at tage. Det er jeg i grunden ret udtilfreds med at det skal være.
Se på fx mange indianerstammer. Der var det velanset at være homoseksuel. Det kan sagtens lade sig gøre, men det er nok bare ret svært at lave om på. Desværre.

Jeg må så til gengæld indrømme at jeg ikke har taget stoffer med/set nogen jeg vidste var homoseksuelle tage stoffer. Det kunne nok godt rokke ved den måde jeg forholder mig til det på. Hvis jeg var inde i bøssemijløet altså.

Hersker der mon en for homofobisk holdning herinde til at der er så mange igen, inde i miljøet, der gider at udtale sig (flere) ? Evt sætte seksualitet på? (ikke fordi det har så meget at sige imo, men det giver vel stadig ordene en vis vægt). Jeg tror det ville sætte tingene lidt i perspektiv for nogle af os.

Selv har jeg intet imod homoseksuelle, har ganske vist ondt at dem, men beundre dem også med en vis respekt for at have sprunget ud. Grundet nederen oplevelser er det dog ikke ligefrem behageligt for mig at se homoseksuelle par, men kan sagtens snakke med dem.

Jeg er ikke sikker på jeg forstår hvad du mener, synes du folk herinde er homofobiske fordi de siger at homoseksuelle oftere bruger stoffer?

Jeg synes da mere det er dig der er ret subjektiv, når du siger at du har ondt af bøsser og ikke bryder dig om at se på dem.

Jeg kan ikke fordrage den der holdning der er om at "Jeg har ikke noget imod bøsser, de skal bare ikke gå og holde i hånd/kysse/whatever i nærheden af mig!". Det viser da netop hvor snæversynet man er. At kærlighed mellem to mænd er ulækkert, er jo bare en subjektiv holdning som de fleste drenge er opdraget med.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

jim fear skrev:
Jeg kan ikke fordrage den der holdning der er om at "Jeg har ikke noget imod bøsser, de skal bare ikke gå og holde i hånd/kysse/whatever i nærheden af mig!". Det viser da netop hvor snæversynet man er. At kærlighed mellem to mænd er ulækkert, er jo bare en subjektiv holdning som de fleste drenge er opdraget med.

Du mener vel ikke, at man er snævertsynet, fordi man synes, at det er ulækkert at se to bøsser være sammen? I så fald er du snævertsynet, hvis du synes, det er ulækkert, at en 71-årig morfar er seksuelt sammen med sit 8-årige barnebarn. :P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

OT OT>

Minimal>> Jeg vil gerne frabede mig sammenligningen mellem pædofili og homoseksualitet. Det synes jeg faktisk er ekstremt nedladende og intolerant, og jeg havde taget det meget lidt pænt hvis du havde lukket den slags ud til mit homo-øre IRL, dig?

Ja, vi er alle opdraget til at synes at to mænd hellere skal holde geværer end holde hinanden i hånden, det er bare sådan det er, men det betyder sgu ikke det giver mening. Naturligvis er verden sådan at mange mænd tror at homoseksualitet er noget de skal sammenligne med selv at gøre på egen krop pga. alle de forventninger der er til mænd som seksuelle væsner, og det gør at de synes det er meget ulækkert uanset hvad deres følelser på området er. Men lad nu være at sig at det er sådan "det er", for så kommer vores samfund aldrigt videre. Spread the love, ing!

Nå, det var lidt af et sidespor..

Topic>

Troll>> Jeg er kæreste med en mand, og jeg tror der er en decideret niche inden for homo-miljøet der bruger rigtigt, rigtigt mange stoffer. Det er vildt overdrevet efterhånden.

Men igen, det er jo også mest homoseksuelle mænd mellem 15-40 der giver den gas, og mest dem der er til den elektroniske scene i ind og udland. Jeg svarede ja hvis man snakker om subkulturelle bøsser, udenfor må det være et nej, der er homoseksuelle ikke anderledes end heteroseksuelle.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Tias skrev:
OT OT>

Minimal>> Jeg vil gerne frabede mig sammenligningen mellem pædofili og homoseksualitet. Det synes jeg faktisk er ekstremt nedladende og intolerant, og jeg havde taget det meget lidt pænt hvis du havde lukket den slags ud til mit homo-øre IRL, dig?

Ja, vi er alle opdraget til at synes at to mænd hellere skal holde geværer end holde hinanden i hånden, det er bare sådan det er, men det betyder sgu ikke det giver mening. Naturligvis er verden sådan at mange mænd tror at homoseksualitet er noget de skal sammenligne med selv at gøre på egen krop pga. alle de forventninger der er til mænd som seksuelle væsner, og det gør at de synes det er meget ulækkert uanset hvad deres følelser på området er. Men lad nu være at sig at det er sådan "det er", for så kommer vores samfund aldrigt videre. Spread the love, ing!

Så er jeg ked af, at du føler dig stødt. Det skal ikke forstås som en sammenligning, jeg sammenligner på ingen måde de to ting. Det var en grov én, men selve meningen bag var, at det var samme princip, intet andet... at nogle synes, noget er ulækkert, og andre synes, noget andet er ulækkert. Og så regner jeg med, at de fleste synes, at grov pædofili er ulækkert, så jeg var rimelig sikker på, at så er man sikker på at forstå, at man har lov til at synes, at noget er ulækkert. Det er jeg ked af, Tias...

Titel:
Quarrelsome sponser

............

Senest rettet af Troll 25 sep 2007 09:26, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Minimal>> No harm done, jeg sidder heller ikke og græder snot, der skal efterhånden lidt mere til :D Jeg er glad for at du uddyber, men håber også du tager til efterretning hvorfor jeg tror oprigtigt på at mænds homofobi ville forsvinde hvis man holdt op med at tvinge dem til selv at tage stilling til om de selv ville prøve alle mulige former for sex.

Troll>> Der er i københavn en ret stor såkaldt "queer-rave" scene, hvor der spilles electroclash, dance, trance, gabber mm. Af DJs kan nævnes Martin Minimal, DVA Frukta og Djuna Barnes. Det tiltrækker mange homoseksuelle, og der tages ret meget kokain til shows. Det er sådan at når man ikk kan komme på toilettet efter 20 minutter er chancen lige god for at der står to mænd og boller ELLER der står to mænd og tager coke! Der kommer i hvert fald altid to fyre ud af døren :lol:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 46 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]