Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 13:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
På baggrund af R. Girks nyoprettede tråd, kom jeg lige i tanker om et spil der ligner lidt.
Det er i stil med fx Quake og Unreal Tournament

http://www.rasterwerks.com/

Spillet bruger Shockwave, og det tager lidt tid at hente grafikken.
Det er muligt at spille multiplayer.

Billede

Du kan også spille mod bots, der kan sættes til forskellige sværhedsgrader.

Titel:
Insane psychedelia user!

Men hvorfor spiller I wankere ikke bare FEAR Combat, den gratis multiplayerdel af FEAR? Jeg er hooked på stadset.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Eller World Of Warcraft... Det er ikke gratis men FUCK hvor er det bare en fed verden at tjille rundt i, man kan fiske og lave bål hvis man keder sig lidt!!

Man kan nakke low level ppls hvis man er en spasser, eller man kan tage kampen op i Aranthi Basin hvis man selv tror man er en hård negl med supergear!!

World Of Fuck Ing War Craft..... Its da bom beeaytch!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Cubensis Apprentice [ZL] skrev:
World Of Fuck Ing War Craft..... Its da bom beeaytch!

Ja, i omvendtland.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Ja, er det ikke sådan et sted folk tager hen, hvis de ikke rigtig har noget kørende for sig i den virkelige verden?

De fleste jeg kender, der er begyndt at spille det, er blevet afhængige af det, og det har skadet deres ambitioner, uddannelse, sociale liv osv. osv..

Titel:
Dedikeret medlem

man skal ihvertfald sætte lidt tid af til det ja, nej folkens COUNTER-STRIKE 1,6 er det eneste der holder.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Zarathustra skrev:
Ja, er det ikke sådan et sted folk tager hen, hvis de ikke rigtig har noget kørende for sig i den virkelige verden?

De fleste jeg kender, der er begyndt at spille det, er blevet afhængige af det, og det har skadet deres ambitioner, uddannelse, sociale liv osv. osv..

"Folk tager stoffer for at glemme deres problemer i en virkelighedsflugt" - yes? Ikke altid.

Jeg har selv spillet MMORPGs i ret lang tid, jeg spiller ikke hver dag, og nej, mine ambitioner er stadig store. Du slapper måske af med en fed, jeg slapper af med lidt gaming.

Hvis dine venner er afhængige, så slå dem.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det er sguda fuldstændig individuelt hvordan man forholder sig til spillet, jo det er 'næsten' en verden for sig selv og ja man sætter lidt tid af til det men man ka sgu godt leve et liv samtidig...

Det er kun fordi det er et computerspil folk har sådan en forstokket holdning til det, hvad med folk der tar hash hver dag er det ikke os bare folk der ikke har noget kørende i det virkelige liv? Aj vel!

Jeg syntes sgu det er mere fornuftigt at bruge min tid på at udvikle min character, klare gruppequests med andre players for derefter at rose hinanden til skyerne over den gode indsats og blære sig med det nye gear, fremfor bare at hoppe ind i counterstrike og bare plaffe løs og råbe hysterisk af folk der camper!

Men jo folk kan blive afhængige, der er faktisk en i kina der er død af at spille det alt for længe, har også en ven der spiller det IMO lidt for meget (hver dag) men han passer da skolen samtidig, får gode karakterer og ser folk i weekenderne.. En anden af mine venners stedfar spiller det også en del og han har da sit eget firma som kører fint, i dette tilfælde er konen dog ved at blive lidt jaloux på PCen!

Jamen hvorfor spiller folk så meget... Fordi det er FUCKING fedt at spille!
Hvorfor tager du stoffer hele tiden... Fordi det er FUCKING fedt at tage stoffer!
Hvorfor gider din mormor at spille banko.. Fordi det er FUCKING fedt at spille banko!

Same shit, different thing!

Hav lidt tolerance og prøv at se ud over egen næsetip, bare fordi jeg ikke syntes det er skide stimulerende at strikke skal jeg ikke proppes i en nolife-boxen bare fordi jeg finder spænding i et onlinecomputerspil!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Ellers er der America's Army, der også er et gratis og ret så vellykket spil man kan prøve kræfter med :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Rylle skrev:
Ellers er der America's Army, der også er et gratis og ret så vellykket spil man kan prøve kræfter med :)

Haha Rylle, du er jo i lommen på Den Store Satan! It's the spirit-killing brain-poison of Babylon and you know it!

Titel:
Medlem

grunden til at jeg ikke spiller WoW må siges at værre fordi at jeg er bange for at misse someren :P

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Det er kun fordi det er et computerspil folk har sådan en forstokket holdning til det, hvad med folk der tar hash hver dag er det ikke os bare folk der ikke har noget kørende i det virkelige liv? Aj vel!

Jeg kender heller ikke særligt mange (måske ingen?) mennesker der ryger hash hver dag, og samtidig er ambitiøse, under videregående uddannelse, har et udfordrende job osv..

Jamen hvorfor spiller folk så meget... Fordi det er FUCKING fedt at spille!
Hvorfor tager du stoffer hele tiden... Fordi det er FUCKING fedt at tage stoffer!
Hvorfor gider din mormor at spille banko.. Fordi det er FUCKING fedt at spille banko!

Jeg synes, at der er forskel på at bruge sin tid inde i en simuleret virkelighed, og at bruge sin tid "ude i den virkelige verden".
Derfor synes jeg også det er federe at have fodbold, selvforsvar, bøger, musik osv. som hobbyer end at have for/misbrug af stoffer.

Jeg synes det er en værdi i sig selv at leve autentisk. Jeg ville også synes at en mand der brugte hele sin tid koblet til en maskine, der simulerede sanse-indtryk og følelser, og lod ham opleve alle sine vildeste fantasier, levede et fattigt liv.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Zarathustra: Nu ønsker alle jo ikke det samme her fra livet, jeg synes lidt du dømmer/ser ned på folk der har en anden tilgang til hvad de gerne vil bruge deres tid på.
Vi er alle indrettet forskelligt, hvilket jeg personligt synes er dejligt! :)

Måske læser jeg din post helt forkert, men personligt hylder jeg sgu forskelligheden - uden den ville her være goddamn kedeligt.

Mvh Jonas!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ja Zara du har ret i at hvis man sidder hver dag og spiller computer og interesserer sig for intet andet så er man en halvsørgelig eksistens, men min pointe er jo netop at man sagtens kan leve et normalt aktivt liv med masser af interesser SAMTIDIG med at man spiller næsten hver dag... Det er jo ikke fordi at os nørder kommer ind ad døren og sidder foran pcen ca. 5 minutter efter og så sidder der resten af dagen.. Det drejer sig vel nok om en time eller to om aftenen...

Du siger at du kender en hvis ambitioner og 'livsgnist' forsvandt efter han startede med at spille.. Helt ærlig så er han da bare et slattent skvat hvis han lader et sølle computerspil overtage hans liv!

Du siger du ikke kender nogen der ryger hver dag og samtidig lever sit livs drømme ud og har et godt job... Så har du bare været uheldig ikke at møde nogen for de findes fandme.. Måske er det heller ikke noget man praler med så måske du allerede kender en!

Anway jeg syntes det er noget pis at man skal ses ned på bare fordi
man spiller et computer spil mens folk der læser bøger skrevet af spassere fulde af pis, eller bruger sin eftermiddag på at rende rundt på en lille brun grusbane og slå efter en fjerbold tror de er så skide hellige!

LOOK AT MEEEEE, I READ BOOKS AND PLAY GOLF AND TEACH HANDICAPPED KIDS AND MAKE CHINESE POTS AND I PLAY THE PAN FLUTE BANG Headshot by stress!

Edit/ De eneste jeg har det fint med kritiserer mit forbrug af tid er dem der rent faktisk gør en forskel i verden, redder liv, opfinder det umulige, starter revolutioner eller spiller pingvinfodbold (Så har man nosser :lol: )... Resten lever jo i princippet os i en virtuel lille verden opbygget af latterlige normer for hvad der er en sund livstil!

Senest rettet af Cubensis 15 mar 2007 20:26, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Take a chill pill, maestro...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Kammerat Hvirvelvind skrev:
Take a chill pill, maestro...

Ja ok jeg undskylder mit voldsomme sprogbrug, håber ikke jeg har stødt dig :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Næ næ, overhovedet ikke. Du reagerede bare som om at nogen havde skidt dig i munden.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Kammerat Hvirvelvind skrev:
Næ næ, overhovedet ikke. Du reagerede bare som om at nogen havde skidt dig i munden.

LOL Nogen gange får du mig altså til at flække af grin over dine formuleringer :D

Ja man kan vel godt sige jeg mangler et agressivitets/bandeordsfilter men sådan bliver jeg nu engang når jeg går lidt op i tingene, gir den bare hele armen og så må folk sgu syntes hvad de vil, ka jeg ikke ta mig af!

Måske er det en miljøskade.. Har hørt for megen hiphopperi med voldelige tekster med amoralske pointer og lignende....

OH NO!! Jeg er et produkt af en rådden mandsdomineret, kynisk kultur uden hæmninger... Ka jeg få det på papir?

Anyway lad os da starte en debat om hvilke hobbyer der er iorden at have og generelle synspunkter på hvordan man lever et værdifuldt liv!

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Arhm prøv at hør her det her.. nu syns jeg bare at øhm.. stemningen er kørt totalt for vildt op i et eller andet psyko-stress ikk'. Så nu syns jeg lige.. nu tar jeg ihvertfald lige 5 minutter der hvor jeg slapper fuldstændig af.. for det her det kører slet ikk' særlig fedt vel

-Steneren Sune fra Rumskibet

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]