Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 16:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 46 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
Jeg fik en historie fra en af de unge lømler i byen.

En dag dukket panserne op i hans lejlighed. De konfiskeret 4 gram hash og begyndte den helt store formaning.

Knægten blev træt af dem og hentet en flaske lighter gas i skabet, og begyndte at sniffe foran panserne. Og det er jo ikke ligefrem ulovligt. Dertil nævnte han noget om han vidst nok også havde lidt lim.

Klart der blev lidt tumult, men knægten nået at få dem til at forstå, det jo var dem der ikke gav ham andet vælg da de tog hans ryger.

Det hele endte med at de kun konfiskeret 2 gram og tog lighter gassen med sig.

Knægten syntes endelig godt om panserne herefter, og fortæller han siden har haft et godt forhold til specielt den ene, når de har mødt hinanden siden.

Hvis det hele nu er sandt (Udspørger stadig omkring, men ikke fundet huller endnu) vil jeg sgu tage hatten af for de to panser her. Og det må sgu være eder svært for en panser at møde sådan et dilemma.

Senest rettet af Troll 23 feb 2007 13:53, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!

Nå.

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Hehe! God historie i hvertfald! Det lyder til at være de idealiserede landsby-betjente som bare vil det bedste for deres borgere.

Hilsen Fanny

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

underlig historie :) Men tror nu de fleste pansere bare havde været ligeglade med ham og hans lightergas det jo kun ham selv det går ud over. De pansere der lyder dog til at være flinke :lol:

Titel:
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
Fanny skrev:
Hehe! God historie i hvertfald! Det lyder til at være de idealiserede landsby-betjente som bare vil det bedste for deres borgere.

Hilsen Fanny

Det skulle være to ældre landsby-betjente.

Jeg tror heller ikke de unge betjente har overskud/erfaring eller medfølelse nok til at tage sådan en knægt alvorlig, og netop tænke ”Fuck knægten og tænk på din egen termin”,. og så bare efterlade ham pulsene på lightergassen.

Senest rettet af Troll 25 feb 2007 16:29, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Quarrelsome sponser

Farmand8900 skrev:
underlig historie :) Men tror nu de fleste pansere bare havde været ligeglade med ham og hans lightergas det jo kun ham selv det går ud over. De pansere der lyder dog til at være flinke :lol:

Jeg ved med sikkerhed, at den ene af panserne her nyder stor respekt fra de unge.

Relativistisk båthorn

Troll skrev:

Well, det er jo altid dejligt når repræsentanter fra den 3. stats-magt opfører sig sådan at de _ikke_ konfiskerer en af de mest sikre former for narko (hash).

_men_ teknisk set er det jo en kriminel handling de har begået.

Hvad vil regeringen gøre ved det???

Hash bør legaliseres nu!!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
JEL skrev:
Troll skrev:

Well, det er jo altid dejligt når repræsentanter fra den 3. stats-magt opfører sig sådan at de _ikke_ konfiskerer en af de mest sikre former for narko (hash).

Hvad vil regeringen gøre ved det???

Hash bør legaliseres nu!!

Ecstasy bør legaliseres, så kan de lave nogle statskontrollerede piller..!

Quarrelsome sponser

JEL skrev:
Troll skrev:

Du har ret. Også derfor historien er svær at have med at gøre.

Panserne ville aldrig bekræfte historien. Men min formodning udfra knægten plus den ene pansers respekt fra de unge, gør det troværdigt for mig.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Jeg har en ven, der i en klub blev snuppet med ~5 g. god ryger. Min ven var tidligere blevet taget med forholdsvis store mængder(+50 g.), så endnu en besiddelsessag var ikke lige super fedt.
Der var 3 betjente med til at rydde klubben, og to af dem havde travlt med at tage sig af nogle folk udenfor lejligheden, så min ven var altså alene med betjenten i den lille etværelseslejlighed. Han havde før rømningen rullet en meget stor joint, som lå fremme på bordet, da polisen kom ind i lejligheden. Betjenten var nødsaget til at tage hans 5-gramsklump med, da de andre betjente havde set den, men han lod ham beholde jointen, så han kunne falde lidt ned bagefter. Det er sgu alligevel sødt
:wink:

Titel:
Quarrelsome sponser

shinsou skrev:
men han lod ham beholde jointen, så han kunne falde lidt ned bagefter. Det er sgu alligevel sødt :wink:

Aaaaiiii - ja det lyder "sødt"

Kunne det tænke sig der er flere en vi lige tror af den slags positive oplevelser/historier?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Nogle pansere er åbenbart lidt menneskelige ;)

En af mine venner sad engang og røg en 1½g joint sammen med en anden på en legeplads. De havde lige tændt den og røget lidt, da de hørte en bil stoppe på parkeringspladsen bag ved det skur de sad ved. De tænker ikke videre over det, men lige pludselig ser han to pansere et par meter derfra komme direkte imod sig. Han sad med jointen lige oppe i luften foran sig, ude af stand til at gemme den. Den ene unge betjent beordrer ham til "lige at lægge den der fra sig" hvilket han så gjorde.
De spørger ham om han har mere på sig, hvilket han svarer nej til, det var det sidste røg. Begge to bliver kropsvisiteret, og de finder selvf. intet. Efter en lille snak omkring farligheden af røg, kigger panserne på hinanden, vender om med et "god ryger", og går tilbage til bilen :shock:

Ingen bøde, og de røg jointen færdig. Fuck en optur! :lol:

Nogle gange har man lov til at være heldig. Var så også før nul-tolerancen, men alligevel

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Jeg tror tit, at en betjent dømmer efter dit look og din væremåde.
Ser de en skinhead med aggresiv attitude ryge en joint, jamen så slipper han nok ikke, men ser de to "fornuftige" unge, som lader til at vide, hvad de har gang i, så tror jeg måske at de er mere tilbøjelige til at lade én gå.

Men ja, betjente er da humane, det er bare ikke altid, at man giver dem ret i, at deres handlinger er til ens eget bedste.

Titel:
Relativistisk båthorn

Ja ja, bliv nu ikke alt for rosen-røde. Der er squ stadig flere historier af den negative slags.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Citat:
Ja ja, bliv nu ikke alt for rosen-røde. Der er squ stadig flere historier af den negative slags.

Det da klart. Så snart man hører en blive taget med knark til eget forbrug hører den jo under de negative hændelser i stof brugers hoved. Selvom politiet engelig bare gør deres arbejde. Det jo ikke politiets fejl men regeringens

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Troll skrev:
Klart der blev lidt tumult, men knægten nået at få dem til at forstå, det jo var dem der ikke gav ham andet vælg da de tog hans ryger.

Så historien går på, at hvis vedkommende ikke havde noget hash, så ville han uden tøven ty til inhalering af butan?

Hvis det er tilfældet, så har han et problem...

Dedikeret medlem

JEL skrev:

Nej, det er teknisk set ikke en kriminel handling, de har begået.

Quarrelsome sponser

Kammerat Hvirvelvind skrev:
Troll skrev:

Så historien går på, at hvis vedkommende ikke havde noget hash, så ville han uden tøven ty til inhalering af butan?

Hvis det er tilfældet, så har han et problem...

Nope - Knægten er! en provokatør af format. Han bruger ikke butan, men har gjort sin korte erfaring. Et væsen der ikke er bange for, at det skal koste ham selv en pris for det han tror på.

Kammerat Hvirvelvind -> Ting er ikke altid umiddelbar ................

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Uglemosen
Altså der findes sq også fine politimænd, de er også mennesker :)

Har selv oplevet det flere gange. Har bla. stået totalt blæst på mdma og snakket med 2 betjente i byen, de spurgte så om jeg var påvirket af stoffer hvortil jeg svarede ja og af hvad. De spurgte om jeg kunne styre det selv og om jeg havde det fint. Efter de så havde snakket lidt med mig kunne de godt se jeg vidste hvad jeg lavede og ønskede mig fortsat god bytur :) Jeg havde ikke lavet ballade var bare i snakkehumør og ude at tage frisk luft, da de så kom ku jeg da lisså godt sige hej. De hverken tjekkede om jeg havde noget på mig eller var ubehøvlede.

Titel:
Relativistisk båthorn

Farmand skrev:
Så snart man hører en blive taget med knark til eget forbrug hører den jo under de negative hændelser i stof brugers hoved. Selvom politiet engelig bare gør deres arbejde. Det jo ikke politiets fejl men regeringens

Jeg er Uenig. Politiet er den 3. stats-magt (dvs de _også_ har et direkte ansvar for at justits og menneske-rettigheder bli'r opretholdt) og er friviligt gået ind til jobbet. Der er ingen der tvinger disse mennesker til at udsætte narko-brugere for hetz eller anden tvang. Når de så gør det alligevel er det et valg disse mennesker selv træffer (og dermed er de med-ansvarlige for narko-krigen og de døds-fald den i nogle tilfælde med-fører)

(da grænse-vagter i det hedengangne DDR skød og dræbte folk der ønskede at flygte til frihed, var de _ikke_ fri-taget for ansvar. Det er samme mekanisme. At en soldat/politi-mand/grænse-vagt får ordre fra højere sted fri-ta'r ikke for ansvar. Det var heller ikke bush der fik straf for abu-ghraib fængsels-skandalen, men soldaterne der udførte handlingerne)

TheBo skrev:
Nej, det er teknisk set ikke en kriminel handling, de har begået.

Hvorfor er det ikke det?

dikki skrev:
Altså der findes sq også fine politimænd, de er også mennesker :)

Selvfølgelig. Der findes også flinke politikere og flinke narko-brugere og flinke gangstere og flinke muslimer osv.

Men hvorom alting er, så er det altså dem med kniplerne der angriber dem med narko'en i lommen, og ikke omvendt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 46 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]