Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 16:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Norge
for det er et dopamin jeg nå har satt i gang med å eksprimentere med.
ikke at det er svært å få tak i diverse godsaker i min lille by, men etterhvert trakter man etter noe annet. javel, så røyker jeg min gall med omsorg og forsiktighet, likeså tar jeg min speed med største varsomhet og heller sjelden. ikke minst p.g.a prisen. 400 kr/g. noe Visionært kan man skyte en hvit pil etter, dessverre.
men så til dette nye. jeg kan ikke anses for å være særlig atletisk. jeg spiller gitar. men omdagen er jeg en vanlig mann og arbeider fra en lite bevegelig plass. det er grunnen til at jeg for to uker siden entret et... HELSESTUDIO!! Guds mor. for en helvetes gjeng det var der inne. å den djevelske demoraliserende musikken!

men tok jeg altså mot til meg og løftet opp og ned på disse manualer, strakk ryggen i vinkler den aldri hadde opplevd, bøyde knær og knokkler til kroppens forferdelse, og oppnåde omsider svettedannelse og kjedsomhet. hele trippen varte i 5 minutter. og tiden krøp avsted på larveben. så gjentok jeg det helen oen ganger før jeg tok en dusj som var en god 5'er på streiting skalaen. etterfuglt av bastu. en 6'er!
etter seansen var jeg rimlig utmattet. tom. og et matkick satte inn. jeg åt brødskiver som seg hør og bør her til lands.

men så tok det itl å skje noe bak i hodet.
jeg hadde på dette tidspunkt kommet meg på jobb. og var i ferd med å bedrive likegyldig fabrikk arbeide, da hårene i nakken reiste seg og ble stående i lang tid. det var en rus ikke ulik den gyldende amfetaminens gleder. og jeg tok til å arbeide! med vellyst! nemme tanker tok plass og jeg kunne formelig kjenne hvordan hele kroppen min takket meg for min velgjørendhet! Fuck så blåst jeg var! og det uten det helvetes gode røykekick.

noen dager etterpå forberedte jeg meg på en ny kick.
jeg la et håndkle i min tripbag sammen med en flaske shampo ( 'dobbel dusj'), deretter fylte jeg en flaske kildevann sånn halveis til toppen. man skal være forsiktig med denslags. fant fram min zeppelin trøye og et par sandaler( noe som ikke var vanlig fant jeg ut etterpå) pakket klærne på toppen av min bag for å kunne få det ut først. så la jeg ut på en ny reise til dette bisarre universet. det var ikke fritt for at jeg husket mang en badtrip rapport fra 'medaljens bakside' da jeg sto utenfor og putret på min rullings. men så gikk jeg da inn.

jeg skal ikke gå i detaljer, det må nesten oppleves selv. og tro meg det er ikke for uerfarne! livet kan forandres til det dramtiske, og ikke er det et særlig fett liv heller. virkningen kommer da også først etter badstuen.

om noen skulle våge seg inn i denne litt kalde og bleke verdenen så vil jeg på det sterkeste anmode om å ta forholdsregeler.
jeg vil her prøve å legge frem de viktigste reglene for testing av
Helsestudio- Dopamin:

1. ta med deg din walk-man, eller hva som helst annet som kan fremskaffe en form for lyd med ørepropper! dette er alfa-omega for en hver vellykett oppstart. tilvenningsgraden av musikken der inne i bissaroworld er derimot liten.

2. hårbørste til ettervirkningene av den essensielle dusjen.

3. ikke vær redd for å fylle en liter vann i en flaske. vannet er din venn.

4. ta det med ro under utøvelsen. trippen kommer antagelig som en følge av et nytt belløningssystem i hue ditt. og den kommer uansett.

5. om du blir snakket til av en bissaro, så svar med enkle settninger. og si det du tror er riktig for din setting. ikke få panikk!

6. i det store og hele: ta det med ro! gå inn, løft dine vekter, mind your own bisniss, gå i dusjen, ta din badstue og kom deg ut derfra!
du vil få et kick du vil like og kroppen din vil stå i gjeld til deg.
så kan man kanskje prøve seg på noe aya etterpå.

tilslutt vil jeg si at jeg nå har tatt denne doseringen 3 ganger. hver gang har det slått ut i full blomst rett etter avskylling.

Be carefull. dette er ikke noen lek.

mon hva som der inne i hode?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

HAHA, fed post! Kan godt lide du kalder folk i fitnesscenteret for "bissaroer"! Dagens grin! :lol:

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
Super :)

Jeg har også haft lyst til at bruge min krop noget mere, men det har nu taget mig et halvt år at tage mig sammen..

I sidste uge tog jeg det første lille skridt, som jo egentlig ikke er sværere end at løbe en tur :-)
(Okay, efter 5 års cigaretter og absolut INGEN interesse for sport igennem livet, så er løbetur et anstrengende ord)
Det har jeg gjort hver morgen lige siden, og det er fandme skønt..

Starter op i et træningscenter imorgen, og håber på at 3 gange om ugen ikke er for meget :D

β-endorphin for president!

(Tak for grinet, fed post :mrgreen:)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

flex skrev:
Super :)

Jeg har også haft lyst til at bruge min krop noget mere, men det har nu taget mig et halvt år at tage mig sammen..

I sidste uge tog jeg det første lille skridt, som jo egentlig ikke er sværere end at løbe en tur :-)
(Okay, efter 5 års cigaretter og absolut INGEN interesse for sport igennem livet, så er løbetur et anstrengende ord)
Det har jeg gjort hver morgen lige siden, og det er fandme skønt..

Starter op i et træningscenter imorgen, og håber på at 3 gange om ugen ikke er for meget :D

β-endorphin for president!

(Tak for grinet, fed post :mrgreen:)

3 ganger om uken!? det var da virkelig litt av en kanonfreak.
kunne vært interessant å høre om eventuelle ettervirkninger av det.
men ikke glem Ipoden din da for helvete!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
du er lige begyndt og allerede oppe på at du mener tre gange om ugen er en god dosering for dig.. pas på du ikke bliver hooked..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja god post, med et budskab som mange kunne have glæde af. Jeg har selv spillet fodbold 2-4 gange om ugen i 8 år ind til jeg besluttede at holde op sidste efterår pga gymnasiearbejde og dårligt forhold til træneren. Nu begrænser min motionering sig til at føre joints op til munden og selv om det også er en ganske fornuftig beskæftigelse kan jeg sagtens mærke at jeg mangler noget reel fysisk aktivitet i mit liv.

Så efter sommerferien tror jeg også at jeg skal have helsetripperen på 8)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

ja, nå har jeg vært ren i en hel uke! jeg var like ved å ta en tur bort på mine blades i dag, men jeg kan jo knapt gå på dem. for helvete jeg er snart 40. så fikk jeg da hendene på denne hekkeren og den parkerte meg i sofaen. helvete hvor var det godt å slippe! men så skulle jeg på jobb. og det ble en orgie i søtsaker og pærebrus.

jeg tror jeg skal sprekke i morgen.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

har brukt helestudio idag.
og det var faen meg mange freaks der! narrer!...
løftet 40 kg i benkpress. flere ganger opp og ned... 10 måske...
løftet et hundebein lignenede jernverk opp og ned.
kunne godt finne rytmen i musikken. ja! det var en god rytme.
det var beyonce.
og jeg sang med, mens jeg så meg selv i speilet løfte hundebena ut og inn fra min nå fuktige kropp. jeg så at min Ipod ikke var der og kom meg i garderoben. så dusjet jeg. og dusjet jeg. og skrudde vannet til det skoldhede! og dusjet. og skrubbet! hele kroppen! til den var en rød blemme. SÅ gikk jeg inn i en 90 badstu og satt der i 15 minutter.

da jeg kom ut av gymsalen slo denne rare luften i mot meg igjen. av blåklokker og hvitveis. og jeg så at den første vipe hadde kommet på et lite jorde derborte.
så handlet jeg øl og dro på jobb.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]