Tele-Tons skrev:
ke skrev:
Minimal skrev:
De kalder deres research chemicals for "legal ecstasy" hos flere forhandlere, så nogle rent faktisk tror, at det er ecstasy, som bare er lovligt. Far out...
Ecstasy er betegnelsen, der dækker for piller som indeholder MDMA
Jeg var ellers helt sikker på at Ecstasy dækkede små piller som folk bliver blæst af. Mener nu Yellow Sunshine dækker for mdma.
Men nu var det ikke lige det, der blev spurgt om.
Du skal lede efter det produktet indeholder, derefter skal du google det.
De steder jeg handler syntes jeg nu ikke det kaldes "legal xtc".
Nu vil jeg lige sige at nogle af RC's godt kan være temmelig vilde, ved godt princippet "point,click,pay,get stoned" er fristende og jeg ved ikke hvad du har taget før, men hvad med at kaste dig ove,r et stof med et godt omdømme, hvor virkningerne er mere dokumenterede, så du ligesom har noget at gå efter, RC'erne er nok for mere erfarne psychonauter, som har prøvet lidt af hvert. Ville jo nok være lidt kedeligt at indtage 500mcg Dragonfly(DOB) som sit første trip.
Jeg ved ikke lige, hvad du ved, men Ecstasy er navnet på piller, som er ment til at indeholde MDMA - at der findes andet gøgl i er sagen lidt uvedkommende...
Og MDMA er MDMA, i de kredse, jeg har været, kalder man det for MDMA, og hvis man køber det som de klassiske piller med logo (kix), er det oprindelige navn altså ecstasy.
Det kan godt være, nogle research-chems bliver markedsført som Legal Ecstasy, men derfor findes der stadig mere generelt "bestemte" navne som fx Foxy (5-MeO-DiPT) eller Nexus (2c-b)