Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 04:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg er ikke sikker på, hvor jeg skal placere denne tråd. For egentlig er det en trip-rapport (og har også sendt den ind til Psychedelias trip-rapport-sektion), men på den anden side også mere end det. Og kunst er det alligevel ikke helt, så jeg smider den her i generelt, hvor en moderator så må tage initiativet til at få den flyttet, hvis den ikke hører hjemme her. ;)

Det er en tekst, som jeg endelig er blevet færdig med. MaroK har givet sit besyv med. I skal takke ham for de små detaljer (eks. med menuen), som jeg skulle hjælpe ham med at huske. :P

Der bliver nævnt to personer heri, foruden MaroK. Sten og Sonny er ikke deres rigtige navne, men da jeg ikke regner med at få tilladelse til at publicere deres navne på nettet, har jeg valgt at bruge disse alias.

Jeg vil sådan set ikke kommentere teksten yderligere, men blot bede jer nyde den. Skriv hvis der er fejl, der skal rettes, og kommenter hellere end gerne!

http://www.gamehunter.dk/nytaar.html

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rundt på gulvet
Kjær skrev:
Jeg er ikke sikker på, hvor jeg skal placere denne tråd. For egentlig er det en trip-rapport (og har også sendt den ind til Psychedelias trip-rapport-sektion), men på den anden side også mere end det. Og kunst er det alligevel ikke helt, så jeg smider den her i generelt, hvor en moderator så må tage initiativet til at få den flyttet, hvis den ikke hører hjemme her. ;)

Det er en tekst, som jeg endelig er blevet færdig med. MaroK har givet sit besyv med. I skal takke ham for de små detaljer (eks. med menuen), som jeg skulle hjælpe ham med at huske. :P

Der bliver nævnt to personer heri, foruden MaroK. Sten og Sonny er ikke deres rigtige navne, men da jeg ikke regner med at få tilladelse til at publicere deres navne på nettet, har jeg valgt at bruge disse alias.

Jeg vil sådan set ikke kommentere teksten yderligere, men blot bede jer nyde den. Skriv hvis der er fejl, der skal rettes, og kommenter hellere end gerne!

http://www.gamehunter.dk/nytaar.html

Lyder som en hyggelig nytårsaften i har haft der:)

Men jeg forstår simpelthen ikke hvordan man kan huske sådan en aften der så godt som i kan der.. :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Well, så ser jeg lige endnu en mulighed for at prale med min utrolig skarpe hukommelse. ;)

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Ja, godt husket :D

Og det ser ikke så dumt ud :D

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
hehe lyder da til at du havde en god aften :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ]