Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 18:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

hey,

jeg har enorme problemer med at rulle! og vil meget gerne lære det, da der er en del penge at hente, men jeg kan ikke finde en rulle-guide nogle steder

så jeg tænkte på om der er nogle herinde der skulle have kendskab til en hjemmeside eller ligendene, der har en guide

tak på forhånd

Titel:
Medlem

går ud fra det er smørger ud filter du tænker på.. kender ikke lige til nogen guide men man kan købe en rulle-måtte i en tobaks forhandler som er en god hjælp til man for stypå det.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
http://www.youtube.com/watch?v=oXAqgJO-Txg Øvelse gør mester. Vil absolut ikke anbefale måtter eller maskiner, lær at rulle i hånden i stedet :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

1 stk rød bali shag + 1 stk rød rizzla papir (kort)

- lig papiret i din hånd med limen væk fra dig selv, fyld godt med tobak på papiret og rul papiret frem og tilbage mellem tobakken med begge hænder så du former tobakken til en pølse (skal gøres med let hånd så du ikke presser tobakken for meget) sæt langsiden ind mod dig selv ned til tobakken og slik på limen.. bam bam bam så ruller du bare stykket med lim hen over det andet... river det overskydene tobak i enderne af og tænder din ild..

Øvelse gør mester.. efter en pakke bali eller 2 så er du high class, og ja der er meget at spare hvis man ellers ikke føler sig til grin ved at sidde og rulle!

ps. din rizzla pakke kan du gemme i det første knæk på tobaks pakken så har du altid styr på hvor den gemmer sig*!

Titel:
Junior medlem

mange tak for hjælpen folkens!

har lige købt rød bali og rizla. jeg klør på :)

Titel:
Medlem

Geografisk sted: århus
et lille tip kan være at hive hjørnerne af der hvor der ikke er lim, dette gør det meget nemmere at lukke smøgen..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]