Nej tak, vi har nok udlændinge i Danmark i forvejen. Jeg har intet personligt imod udlændinge (Kun i visse tilfælde), og jeg syntes at der er alt for mange af dem. Her er nogle af grundene >
- I Danmark er 10% af alle mennesker fra udlandet, og 42% af alt kriminalitet begåes af personer med udenlandsk herkomst.
- Hvis vi forsætter med at lukke udlændinge in, og at de forsætter med at få gennemsnitligt 1 eller 2 børn mere end vi gør, så ender Danmark (danskere) som en minoritet i deres eget land.
- Når to religioner blandes, opstår der tit komplikationer. Verdenen ville efter min mening være et meget bedre sted uden religion, og selv indtil videre har vi haft mange problemer i Danmark grundet sammenblanden af religioner. Det går bare ikke.
- Tit bliver der nævnt i medierne at der skal tages hensyn til andre folks religioner og lign, og nogle gange tager dette overhånd. Det kan ikke passe at vi skal ændre vores love fordi vi pludselig bliver invaderet af Islamister og Buddister, og fordi de har sådan nogle strikse love og regler hvad angår deres tro

Jeg syntes derfor ikke at disse 800 udenlændinge skal have asyl i Danmark.
Jeg er meget stolt af min nationalitet og det ellers så velfungerende samfund jeg lever i, og jeg ønsker at Danmark forbliver Danmark, og ikke lige pludselig hedder noget andet fordi der er flere udenlændinge end danskere