Hvad mener i om at indtage amf, cola og mdma til byture?
Jeg har selv kun benyttet mig af stoffer ved mindre selskaber/fester hvor alle folk enten selv har været med på vognen eller været 100% affundet med at andre gjorde det.
Det er de færreste der bryder sig om at hele verden ved at man tager stoffer, eftersom at der er så mange fordomme omkring det.
Men hvad gør folk når de tager i byen? Det er godt nok ikke så tydeligt at se om folk har indtaget amf eller cola, men mdma/kix er en helt anden sag. Hver anden person jeg kender kommer til at ligne en spassermongol i ansigtet når de spiser kix, og jeg ville bestemt ikke bryde mig om at rende rundt på et diskotek med et sådant fjæs! Nu bliver jeg personligt ikke så vanvittigt grim, men stadig ville enhver person med indsigt i stoffer være i stand til at se det på mig. Adfærd osv er helt for sig selv på kix.
Hvad er jeres erfariner mht. dette? Folk bliver selvfølgelig også til tider vanvittigt skøre at se på når de har indtaget 20 genstande, men det virker bare lidt tamt at sige man er plørefuld hvis nogen spørger ind til ens tilstand?
Jeg har absolut selv 0 erfaring med det, og har stærkt overvejet at tage i byen fucked på et eller andet, da jeg ikke drikker alkohol pga. nogle helbredsmæssige problemer.
Give me your advices pls