Minimal skrev:
Det fungerer rigtig godt ellers. Touch-knapperne er nemme og gode, og det føles cool at sidde med den.
Ok. Jeg er godt nok også lidt interesseret i at kigge nærmere på den

. Et problem med tlf tit er at knapperne er for små synes jeg, så jeg ka' godt li' hvis de er nemme, så man ikke nærmest ska' side med en pincet for at ramme rigtigt.
Og kameraet er fornuftigt hurtigt si'r du? Og billederne også tilpas kvalitet? (du har ikke set dem på en computer-skærm endnu vel?)
Minimal skrev:
Desuden hvis du er totalt popsmartz og skriver sms'er med lynets hast, så er det ikke den bedste, for de skal lige trykkes ind.
Haha, nej ikke endnu, men det er det jeg håber på at blive med ny tlf

Nej, pjat

Den gamle jeg har er gået i stykker, så det er svært at læse sms'er på den længere, og derfor er jeg mere eller mindre nødt til at købe en ny, og så ville jeg gerne ha' en der er så go' som muligt (det er jo flere tusind kroner man ska' af med trods alt)
elmand; jeg regner med at prøve at kigge i en butik, formentlig i næste uge, og se på nogle modeller up-close. Min plan er godt nok at købe over nettet, da der er en del penge at spare på den måde.
men det er nu meget rart alligevel lige at høre et par meninger fra brugere som har lidt erfaring med de forskellige tlf (især sådan noget som det der problem med joysticket. Den slags opdager man jo ikke så let på en ny model man prøver i en butik

)
gonzo; Motorola's razr v3 har jeg også kigget lidt på, men jeg er ikke så vild med klap-tlf. Den jeg har nu er det nemlig klappen der er gået i stykker på (det er godt nok en nokia og ikke en motorola altså, men de ledninger der løber i klappen er blevet slidt næsten i stykker, så ind-imellem går displayet ud), så det er jeg mest opsat på at holde mig fra.
Well, nu må vi se hvad det ender med

Jeg vender tilbage med lidt indtryk når jeg har set på nogle forskellige.