Kære psychedelia-brugere,
jeg skriver dette indlæg for at følge op på det brev jeg i sin tid postede herinde i tråden "Svada - stoffer er da okay?!", og siden sendte til redaktionen på programmet.
Jeg fik som, det også står beskrevet et meget seriøst svar, og redaktøren anerkendte mange af mine kritikpunkter. Han bedte mig om at komme med nogle ideer til hvordan programmet kunne bygges op så det ville være interessant og relevant, hvor jeg skrev en masse ideer til hvordan jeg kunne tænke mig at se programmet så ud.
Der var mange punkter han har valgt at arbejde videre ud fra for at forbedre deres sidste program som han selv beskrev som "rodet og uden en rød tråd" og at han ihvertfald ikke var blevet klogere på stoffer bagefter.
Han vil bygge programmet op omkring feststofferne amfetamin og ecstasy, da disse stoffer er dem de fleste har et kendskab til, enten på egen krop eller gennem venner og bekendte.
Den opgave han har givet mig er på nuværende tidspunkt at forsøge at finde en seriøs og velovervejet bruger af amfetamin, som ønsker at stå frem i fjernsynet og fortælle om sit forbrug, og hvorfor personen vælger at tage de stoffer.
Programmet har siden det sidste program om stoffer fået ny redaktør, og han har garanteret mig at han vil gøre alt for at få programmet til at fremstå objektivt, og ikke stemple nogen af gæsterne som narkomaner eller "langt ude".
Hvis der er nogen der har lyst til at være gæst eller blot vide mere om programmet, eller eventuelt stille spørgsmål til Tommy (svadas redaktør) kan i kontakte mig over PM.
Mvh. JohnDeere
Topic kan ses her:
http://psychedelia.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=15171&highlight=svada