Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 02:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Søvn "gave"
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Uglemosen
Hmm jeg har opdaget at 99 % af de gange jeg har taget stimulanser kan jeg sku ligge mig til og sove som det passer mig. Har aldrig haft problemer med at sove. Fandt ud af det da jeg begyndte og drikke kaffe, mine forældre kunne aldrig sove efter 2 kopper men tit tog jeg en kande med ind og så tv og 5 min. efter den var tom lagde jeg mig til og sove.

Så prøvede jeg med efedrin, samme som ovenstående, ja jeg sov ikke engang uroligt. Nu har jeg så prøvet på kokain, MDMA(ecstasy) og amfetamin. Dog brugte jeg 10 min. på amfetamin(Sket en enkelt gang, ellers bare lige de 2 min det normalt tager.)

Nogen forklaringer ? :roll:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Hmm de eneste personer jeg kender der kan gøre det lider af en form for damp.. - Ved selvfølgelig ikke om det er tilfældet med dig også.. men efter hvad jeg ved er det en mulighed :).

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Efter hvad jeg ved af har jeg ikke DAMP.. Man havde vel nok opdaget det hvis dette var tilfældet?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
banditz skrev:
Efter hvad jeg ved af har jeg ikke DAMP.. Man havde vel nok opdaget det hvis dette var tilfældet?

Ja, men det er mit eneste bud :). - Kender et par der har det på samme måde med stimulanser som dig og i de har damp.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Okay tak :) Men er 99% sikker på jeg ikke har DAMP.. Jeg er i hvertfald altid dejlig rolig og afslappet.. :D

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
syntes kun jeg decideret har problemer med at falde i søvn hvis jeg ikke har spist noget for nylig og vil mene kaffen hjælper mig til at sove, og ephedrin i form af ephedra caps tjah havde ikke lyst til at sove havde det bare super godt :P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
ku være nice at prøve på at falde i søvn på et hallucinogent stof så ;)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

ConfusioN well.. Jeg er faldet i søvn mens jeg havde halluer på MDMA.. Men jeg husker ikke noget specifikt. Tror overhovedet ikke det ville være et problem for mig at falde i søvn, men spørgsmålet er nok nærmere om jeg tør.. Man mister vel det element der styrer hvorvidt man ved det er virkelighed eller ej? :/

Titel:
Admin
Brugeravatar

Citat:
ku være nice at prøve på at falde i søvn på et hallucinogent stof så

Jeg falder ofte i søvn når jeg tager svampe. Nogle gange også når det peaker. Lidt stenet, men ret behageligt.

@Banditz: Jeg har ikke nogen anden forklaring end at vi alle er forskellige og reagerer forskelligt. En ting er sikker, du skal virkelig være gald for det. Det fjerner jo stort set de dårlige sider ved amf imo.

-Jimmy Carter

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er så ikke sandt.. Jeg har taget amf ca. 5 gange i alt nu og jeg gider sku ikke mere.. Jeg har så lede "tømmermænd" dagen efter... Sys det er et lortestof :p Har det bedre med noget mdma.. Men det næste bliver nok 2C-B :)

Titel:
Insane psychedelia user!

Imp skrev:
Citat:
ku være nice at prøve på at falde i søvn på et hallucinogent stof så

Jeg falder ofte i søvn når jeg tager svampe. Nogle gange også når det peaker. Lidt stenet, men ret behageligt.

Jeg har også tidligere sovet mig ud af ubehagelig trips; jeg synes tit, jeg bliver enormt søvnig når det bliver for intenst. Eller også bliver det bare enormt intenst, når jeg bliver søvnig. Who knows?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]