Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 14:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Hvilke stof kan i bedst lide, hvorfor? og er prisen på coke det værd i forhold til Amf? Hvilket stof er "farligst"

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Hvis man bruger stoffer uansvarligt, er de alle dødsens farlige. Koffein, sex, vand og salt iberegnet.
Desuden hedder det methamfetamin og ikke metaamfetamin.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Har aldrig prøvet coke så det kan jeg ikke udtale mig om, men amf syns jeg ikke rigtigt er noget ved - Kan ikke rigtigt bruges til andet end at være længe oppe på efter min mening ;).

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Joker89 skrev:
Hvilke stof kan i bedst lide, hvorfor? og er prisen på coke det værd i forhold til Amf? Hvilket stof er "farligst"

Jeg kan bedst li kokain. Jeg synes man bliver bedre blæst af det, og det virker ikke så forfærdeligt længe så man har bedre mulighed for at få søvn efter rusen.

Amfetamin synes jeg er mere utilregnelig. Enten mærker man for lidt eller også er man vågen hele natten og halvdelen af næste dag inkl. :?

Hvorfor bliver methamfetamin så ofte kaldt meta...?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Mine nuværende farvoritter er mdma og psilocybin svampe..

Hvorfor?:
Fordi jeg ikke har prøvet LSD og DMT endnu :D

I forhold til prisen på amphetamin, så er prisen på kokain heeeelt iorden!! Faktisk vil jeg våge at påstå at kokain er billigt, taget i betragtning af hvor lidt man får for sine penge når man køber amphetamin!! :roll:

Amphetamin er det farligste stof i dk, jeg har set flest mennesker "falde" på denne stimulans. Folk bliver så fucking hooked på det, men hvorfor?
Jeg ser absolut ingenting i dette stof, det er kedeligt, man bliver smadret af det og man bliver åbenbart let afhængelig af det!

Ellers er det Nikotin. Jeg ryger selv og har ingen intentioner om at holde op før det viser sig nødvendigt :D Men efter hvad jeg husker, er nikotin vidst det stof der gør allemest skade på os mennesker.

Best reggards..

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Århus
Kokain er helt klart at foretrække, da det kick man får ud af det ikke slet ikke kan sammenlignes med den til tider kedelige rus man får af amfetamin.

Mht. til prisen så er kokain ret dyrt, til 500 kr. og opefter per gram kan det hurtigt gå hen og blive en dyr aften. Jeg ville derfor foretrække et amfetamin trip blandet med store mængder alkohol frem for kokain, men det er dog også udelukkende pga. kokains høje pris.

Titel:
Site Admin

Hvis man får fingrene i ren metamfetamin, er det absolut at foretrække frem for kokain.

Kokain har så forbandet subtil en virkning, at man næsten ikke kan mærke det. Metamfetamins virkning er derimod lang fra subtil! :D

MVH
KenIshii

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Cocain helt klart hvis man da endelig skal ha en eller anden form for illegal opkviker.

Hvis jeg tager amfetamin, føler jeg mig præcis som en karklud der har været brugt til at tørre lort og bræk op med, og som bagefter har ligget 4 måneder i direkte solslys.

Virkelig et lorte stof efter min mening

Titel:
Flueknepper kongen

eedeolla skrev:
Cocain helt klart hvis man da endelig skal ha en eller anden form for illegal opkviker.

Hvis jeg tager amfetamin, føler jeg mig præcis som en karklud der har været brugt til at tørre lort og bræk op med, og som bagefter har ligget 4 måneder i direkte solslys.

Til gengæld føler du dig som karkluden i lang tid, og ikke kun i 30 minutter :wink:

Amf er ok, IMO

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
eedeolla skrev:

Ja, sådan har jeg også haft det lige indtil jeg prøvede noget meget rent meth.
Den erfaring rigere og jeg vil vove at påstå, at det er alle cutstofferne og/eller biprodukterne, der bærer hovedansvaret for den efterfølgende nedtur hos mig.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
CannaChem skrev:
Ja, sådan har jeg også haft det lige indtil jeg prøvede noget meget rent meth.
Den erfaring rigere og jeg vil vove at påstå, at det er alle cutstofferne og/eller biprodukterne, der bærer hovedansvaret for den efterfølgende nedtur hos mig.

Tjaaeh... At kunne opleve heftig eufori af amfetamintypen efter forgodtbefindende uden nogen markant "straf" kan være en særdeles hård lærevej. Jeg tror at rigtigt, rigtigt mange (i hvert fald undertegnede) vil være disponerede for at kunne opbygge et misbrug hvis de har adgang til ren methamfetamin. Man kan næsten se al den kropslige og psykiske ubehag som kommer ved brug af gadeamfetamin som en velment advarsel om at det ikke er nogen sund påvirkning.
Så næste gang, når I ligger en søndag eftermiddag efter at have taget gadeamf, og føler jer godt og grundigt vold-pule-gennemsmadrede, synes jeg I skulle sige tak! Tak fordi jeg har det så sølle at der går et godt stykke tid før jeg får lyst til det her stads igen. Amfetaminer uden specielt markante bivirkninger, er en creepy form for snigende afhængighed.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Citat:
Jeg tror at rigtigt, rigtigt mange (i hvert fald undertegnede) vil være disponerede for at kunne opbygge et misbrug hvis de har adgang til ren methamfetamin.

Jeg havde heller ikke regnet med at jeg var latent stimulansluder. Men fik dog det modsatte bevist, da jeg i en kort overgang havde meth ad libitum. Når jeg først havde taget den første lillebitte snitte, så gik djævelen op i mig og der skulle hurtigt endnu en snitte til - på trods af renheden. Men nu var man lige pludselig temmelig opmærksom på ikke at overdosere. Efter 100 mg i snuden, var det meget vigtigt lige at holde ½ døgns tid med at redosere.
Tjah - man bliver jo nærmest lykkelig, når det pågældende stash er væk igen. Men på den anden side går der jo heller ikke mange dage, før man på en måde savner stashet - man kan sgu være svær at gøre tilfreds :lol:

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Muligvis har jeg bare aldrig fået fingrene i RIGTIG god kokain, men jeg synes jeg får langt mere for pengene ved amfetamin. Jeg synes rusen kombineret med beskedne mængder af alkohol, er super lækker, hvis man dog formår at holde sig til 1-2 streger per aften a' 75-100 mg. middelgod gadeamfetamin, og husker at indtage dem tidligt på aftenen, gerne inden 22.

Kokain er ganske fint til en lidt stenet aften foran tv'et, men ellers synes jeg rusen er for subtil og for associal (imho!).

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
tror nu nok jeg vil sige amfetamin da det er det jeg har flest erfaringer med man får mere for pengene ved det, men det kan være folk får noget med lidt ephedrin i eller hvad ved jeg siden de får det skidt

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]