Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jun 2025 17:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
hej alle sammen jeg er meget erferen cannabis bruger og dyrker og jeg har læst flere stedet at men godt kan fremkalde hallucinationer ved at ryge hash... men har aldrig oplevet det uden at bruge andre hjælpe midler f.eks. kiks osv.. så jeg kunne godt tænke mig at høre om det virkeligt passer.. om man kan med nol træk eller hvordan og hvorledes... :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
Jaa sådan da skulle jeg mene. Røg engang noget sort marokko (hvis jeg husker rigtigt) og begyndte jeg at se spændende ting og sager, vel og mærke med lukkede øjne. Så jeg tror ikke du skal satse på det helt store.

Men det er fedt at sove på, for ens drømme bliver sgu mærkværdige. Jeg drømte for eksempel at jeg fløj rundt og så bygninger som tal og bogstaver, som var det en slags dna kode. Lidt Matrix agtigt. :shock:

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
det skal helst være en sativadominant så, men sats da i stedet på noget ordentligt psykedelika kan remse nogle gode begynder ting op:

2c-I
2c-B
svampe i rigtige doser vel at mærke
HWBWR husk og lav ekstrakt
MG

det plejer man at sige er gode begynderting, de to sidste ting skulle du let kunne få fat i

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus N
sekstoi skrev:
det skal helst være en sativadominant så, men sats da i stedet på noget ordentligt psykedelika kan remse nogle gode begynder ting op:

2c-I
2c-B
svampe i rigtige doser vel at mærke
HWBWR husk og lav ekstrakt
MG

det plejer man at sige er gode begynderting, de to sidste ting skulle du let kunne få fat i

Shinsou fra Bubbles' bruger:

HBWR og Morning Glory er da meget lidt visuelle.

Jeg kan sagtens få hallucinationer, eller nærmere visuals, på cannabis. For mig er det bare et spørgsmål om mængde og administrationsmetode. Hvis jeg er frisk og veludhvilet og ryger en sativadomineret skunk i en blunt f.eks. og derefter lægger mig til at høre musik, få jeg nærmest svampeagtige visuals; ' jord'-farvede, dvs. farverne grøn, rød , gul og brun i mønstre.
På de rette doser cannabis, indtaget oral i f.eks. kager, får jeg bunkevis af CEV's(closed eyed visuals - visuals med lukkede øjne).

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
HBWR og MG er som regel mest visuelle med lukkede øjne :wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
eller spis/drik din urt, så synes jeg det hele bliver mere psykedelisk... 8)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus ;)
den eneste gang jeg har haft seriøse visuals af tjumme kun, var hvor vi(efter at have røget en god slat tjumme i løbet af dagen) så om natten valgte en vi at ryge en 13g skunk joint med ritti god skunk, og for pokker der blev armlænet levende i mønstre helt lsd/svampe agtigt. meeen rart var det ikke, alt for megen hjerte banken som holdt mig vågen hele natten.

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Jeg synes hash har det med at udnytte de trick som dit sind kan i forvejen. Før jeg tog psykedelika blev jeg bare skæv når jeg røg, men nu kan det sagtens tage en psykedelisk retning. Jeg tror det er fordi mit sind i forvejen har fået åbnet nogle døre som fører i en psykedelisk retning, og når jeg så ryger, spiller rusen også på disse tangenter, fordi de ligger i mig.

Hash virker specielt psykedelisk hvis det indtages oralt. Altså i kager. Jeg har haft nogle gevaldig gode hash-trip hvor jeg lå på min seng og drømte mig afsted på god musik. Jeg kan næsten sammenligne oplevelsen med ketamin... det bringer mig til en dissosieret tilstand, hvor jeg kan trænge ned i mange lag af min bevidsthed. Sammen med et psykedelisk stof er det helt perfekt :D .

Hilsen Fanny

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
Det minder mig om en oplevelse på Midtfyns Festival...

Mig og min ven blev tilbudt en hashkage hver så det tog vi imod og åd. Der går lidt tid og så kommer virkningen. Ikke rigtig anderledes end hvis jeg havde røget det, endnu. Til sidst skete en virkning jeg ikke har prøvet ved at ryge det (og de få gange jeg har røget for kraftigt har jeg slet ikke fået det på samme måde). Vi blev sultne :D og besluttede os for at gå op i madteltet. Bedst som jeg står og bestiller lægger jeg mærke til, at gulvet, verdenen, alt begynder at trække sig op over mig. Jeg kigger over på min ven og ser at han står lænet frem i en uhyre stor vinkel, og regner ud at han må opleve det samme som mig, hvad han da også senere bekræftede, og han sagde også at han havde set mig stå på samme måde. Så ja, hash kan godt påvirke hvordan man opfatter ens omgivelser.

De gange jeg har taget for store og kraftige hvæs af kvali joints (vi snakker 80-100 krs ryger) har jeg fået meget ubehagelige virkninger. Sidst jeg gjorde det var til Giants of Rock i Gentofte. Pludselig blev alle farver filtreret fra undtagen hvid, og det skete i omkanten af mit synsfelt og til sidst kunne jeg kun se hvidt, så jeg blev nødt til at ligge mig ned. Ikke noget jeg har tænkt mig at prøve igen.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 1.347
Jeg må indrømme at oral indtagelse af cannabis produkter, ødelægger fornøjelsen ved at ryge flere dage frem for mig. Ikke pga. effekten, den er som sådan dejlig nok, men smagen hænger i mig hele tiden og personligt synes jeg ikke lige det er det lækreste :)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Hash/skunk/pot er kan være MEGET psykedelisk, hvis blot du ryger/spiser den rigtige slags. Sativa- dominerede sorter er generelt mest psykedeliske.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Cannabis virker ret kraftigt på mig, og CEVs er en fast del af rusen

Efter min legen med svampe er der dog kommet lidt flere farver og klarhed over dem

Jeg har brugt ½ år på at udforske "den nye verden" hvilket har givet meget morskab. Af specielle ting kan jeg nævne meget klare CEVs som ændrer sig som en hurtigt afspillende film for lukkede øjne. Efter et stykke tid har jeg fundet ud af at skifte billederne ud. Efter lidt øvelse kan jeg på store doser THC (virker bedst med højt indhold af THC, klare eller mælkehvide trichomes) sætte billeder sammen til film, f.eks. har jeg været på savannen mange gange

Ved ikke om det bare er mig der er mærkelig, men jeg kan blive ved med at finde nye sider af hampen selv efter mange år...

Dette er bare en lille kort beskrivelse af mine oplevelser med hamp. Hændelser med OEVs forekommer også, dog har jeg mistanke om at det er pga. svampe.

Og til alle der nu vil brokke sig over at man ikke kan se visuals på hamp, jeg er fu****** ligeglad med hvad i mener, jeg ser dem ;)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Tårnet Der Åd Mennesker skrev:
De gange jeg har taget for store og kraftige hvæs af kvali joints (vi snakker 80-100 krs ryger) har jeg fået meget ubehagelige virkninger. Sidst jeg gjorde det var til Giants of Rock i Gentofte. Pludselig blev alle farver filtreret fra undtagen hvid, og det skete i omkanten af mit synsfelt og til sidst kunne jeg kun se hvidt, så jeg blev nødt til at ligge mig ned. Ikke noget jeg har tænkt mig at prøve igen.

Lyder for mig som om du var gået sukkerkold. Kender flere der har oplevet at det sortnede for øjnene, hvor de også har blevet nød til at lægge sig ned. De pårstod at der havde været ryge-heroin i tjalden! :roll:

Synes det én gang for alle skal slåes fast at det er der ikke! Og hvis man får det dårligt, plejer det at gå over hvis man drikker en sodavand, spiser en banan eller andet sukkerindholdigt.

Hvad angår hallucinationer har jeg ikke fået nogen. Kun virsuals og en halv ud af kroppen oplevelse på skunk.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

oOMagicOo skrev:
hej alle sammen jeg er meget erferen cannabis bruger og dyrker og jeg har læst flere stedet at men godt kan fremkalde hallucinationer ved at ryge hash... men har aldrig oplevet det uden at bruge andre hjælpe midler f.eks. kiks osv.. så jeg kunne godt tænke mig at høre om det virkeligt passer.. om man kan med nol træk eller hvordan og hvorledes... :D

Ud over alt det gode, som folk skriver, så synes jeg at der er én ting, der især betyder noget for oplevelsen: nemlig hvad man laver under rusen. Hvis man går omkring og er for aktiv, så synes jeg at det trænger det vilde og psykedeliske tilbage til fordel for mere nydelsesorienterede ting (som at lytte musik eller spise).

Læner man sig derimod tilbage og går ind i rusen, så synes jeg at CEV'erne lettere kommer. Altså nogen hallucinationer med lukkede øjne - eller en slags vågne drømme.

Titel: wagga...!
hey alle sammen tror jeg ved hvad i mener.. for har godt nok holdt mig lidt tilbage i et stykke tid da det gik galt med kiks osv. men har nu tænkt mig at fortsætte med at dyrke forskellige sorter for weed under halogen.. og prøve mig frem derefter... :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]