Sufix skrev:
lol, narkodating.dk <- Haha

Find jeres egne blæser venner in real life ?

Jeg har nok af blæste venner

.. Hvis man vil i kontakt med folk der tager stoffer på en ordenlig måde, så er psychedelia det eneste tilgængelige sted jeg kender

Psychedelia.dk er jo snart det eneste sted tilbage på jorden hvor der stadigvæk findes rigtige levende mennesker! Og når man sidder visuelt og kigger på rigtige levende mennesker næsten vær dag, så får man lyst til at møde dem i real life

(slap nu af .. jeg ved jeg overdriver)
Nu når vi er ved snakken om at møde hinanden. Kunne det så ikke være fedt at psy blev et mere organiseret netværk. Så det kunne fremstå, som en oraganisation? Vi kunne få sat ord på vores fælles holdninger og måske ud fra det kunne folk lettere forstå vores synspunkter!
Jeg siger dette fordi "folk som os" har vær vores fremgangsmåde at præsentere "den psychedeliske verden" på. Og det er jo nok en af grundene til at stoffer er blevet et tabu. Forstået på den måde at, hvis man kan overbevise flere og flere mennesker om hvordan stofbrug virkelig fungere, så vil folks holdninger til stoffer også blive ændret. Jeg har aldrig mødt nogle mennesker i mit liv, hvis holdninger til stoffer ikke kunne ændres ved at forklare om det på en ordenlig måde.
Og nu vil jeg tage et hoved til ... Ha' det godt venner !!