Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 23:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 56 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Jeg ved godt at det her lyder som en rigtig dum ide og håber ikke i mister respekten helt for mig på grund af det :)

MEN piger kan få en til underlige ting :P

På fredag skal jeg drikke om kap med 2 piger i guldturborg. Havde det været i rent alcohol havde det ikke været et problem, men jeg har det lidt sådan at jeg nødig vil tabe så ville høre om ikke i havde nogle gode forslag til hvordan det skal gribes an :)?

Evt. noget der er godt at spise inden, fuld/tom mave, alt den slags :)

Det er min sidste gang på alcohol i meget lang tid, så vil gerne lige vise at jeg godt kan når det er ;) Selv om det er lidt barnligt :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Meget mad. En fuld mave er vigtig! Men heller ikke så meget at du er propmæt lige inden konkurrencen, så kaster du jo op!

Æd en masse ½-1 time før. Og meget gerne fedtholdigt (ikke?)!

Titel:
Admin
Brugeravatar

Hvis du vil være sikker på at drikke dem fuldstændigt under bordet så ville jeg anbefale amfetamin. Evt meth hvis du er oppe imod nogle hardcore drankere. Ellers så spis en moderat mængde mad inden. Det er ikke godt at have alt for meget i maven.

Men i bund og grund handler det vel bare om at hygge sig og ikke om hvor meget alkohol eller andet narko man kan hælde i kraniet :)

-Jimmy Carter

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvilke piger er der tale om? Kan de rent faktisk drikke meget, eller er de post-teenage-agtige festdrikkere? For så kan det meget hurtigt ende i pjat, og talen-udenom.

Og kan du ikke lide GuldTuborg?

Titel:
Methylon Connoisseur

Det drejer sig om en pige der ikke kan drikke så meget igen og så en der virkelig er hardcore, hun drak 4 drenge under bordet igår uden selv at se særlig stiv ud..

Og nej, er ikke så vild med øl i det hele taget, men skal det være øl så er gt min favorit..

Til det med amf'en så har jeg prøvet at blande en gang før og kan jeg tydelighvis ikke tåle, så det kan jeg ikke..

Og nej det drejer sig ikke kun om det skal være sjov, det er super pinligt hvis ikke jeg vinder ;) i hvert fald over hende der ikke er så rutineret ;)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Som Imp siger... amf... Hvis jeg får nok af det inden jeg bliver fuld kan jeg drikke hele natten uden at blive synderligt beruset; men vær opmærksom på amf tilsyneladende ikke rigtig gør noget ved tømmermændene - de svarer helt til normalt :cry:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

LSDrejø skrev:
Som Imp siger... amf... Hvis jeg får nok af det inden jeg bliver fuld kan jeg drikke hele natten uden at blive synderligt beruset; men vær opmærksom på amf tilsyneladende ikke rigtig gør noget ved tømmermændene - de svarer helt til normalt :cry:

Winta skrev:
Til det med amf'en så har jeg prøvet at blande en gang før og kan jeg tydelighvis ikke tåle, så det kan jeg ikke..

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
drik en liter fløde inden, knægt

Titel:
Jeps, fløde... fløde danner en hinde i mavesækken som forhindrer alkoholen i at blive omtaget med normal hastighed.

Pas dog på med at lave for meget akrobatik for ødelægges hinden går det pludselig stærkt og så bliver du meget fuld.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Derude
Kaktus Klausen skrev:
drik en liter fløde inden, knægt

der er ikke nogle tivl om at det virker! men går der hul på fløde hinden nede i maven har man alså et problem! da man bliver stiv og kan få en alko forgiftning.

det virker men pas nu på dig selv!

ellers plejer noget god coke at være godt til alkohol. jeg føler mig ikke lige så stiv hvis jeg tar lidt!

noget helt andet er. Hvorfor drikke om kap? synes det virker lidt dumt! hvis i alle er 100% i stemning for at i skal være stive. mon så ikke det nok skal komme???

MVH JP

Titel:
Flueknepper kongen

Pas på. Tag noget centralstimulerende hvis du kan, og har lyst til at vinde stort.

Titel:
Methylon Connoisseur

Pyskow skrev:
noget helt andet er. Hvorfor drikke om kap? synes det virker lidt dumt! hvis i alle er 100% i stemning for at i skal være stive. mon så ikke det nok skal komme???

MVH JP

Well, det er fordi jeg ikke holder meget af selve det at drikke og de andre kalder mig svag drikker, og så skal jeg jo lige vise at jeg godt kan :P

+ at hun kom til at sige til sidste fest at hun ville drikke lige så mege tsom mig til næste fest og det blev hurtigt til en konkurence ;)

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
ka du ikke bare springe forspillet over og bolle dem?

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Hakkebakkeskoven
:yeah:

Titel:
Flueknepper kongen

Winta skrev:
Pyskow skrev:

MVH JP

Well, det er fordi jeg ikke holder meget af selve det at drikke og de andre kalder mig svag drikker, og så skal jeg jo lige vise at jeg godt kan :P

+ at hun kom til at sige til sidste fest at hun ville drikke lige så mege tsom mig til næste fest og det blev hurtigt til en konkurence ;)

Du er jo svagdrikker. Bryder dig ikke om alkohol

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Imp skrev:
Hvis du vil være sikker på at drikke dem fuldstændigt under bordet så ville jeg anbefale amfetamin. Evt meth hvis du er oppe imod nogle hardcore drankere. Ellers så spis en moderat mængde mad inden. Det er ikke godt at have alt for meget i maven.

Sorry to be a killjoy, men kraftige CNS-stimulerende stoffer er, hvor lokkende det end virker, efter min mening en meget dårlig idé at blande i en drukkonkurrence.
For det første kan det, med noget som amfetamin/meth, være decideret farligt hvis effekten af stoffet ophører mens man stadig har masser af alkohol i blodet. Så går man fra at have styr på tingene til at ligge og ralle, med fare for at skulle sendes til udpumpning eller ligge og kvæles i sin egen vomitus. Ikke nogen glamourøs død. Hyggedruk på stimulanser kan være great fun, men når det ligefrem er en drukkonkurrence er det en anden sag.
For det andet er det ondsindet snyd i en ædel disciplin!

Titel:
Methylon Connoisseur

Prometheus skrev:
Imp skrev:

Sorry to be a killjoy, men kraftige CNS-stimulerende stoffer er, hvor lokkende det end virker, efter min mening en meget dårlig idé at blande i en drukkonkurrence.
For det første kan det, med noget som amfetamin/meth, være decideret farligt hvis effekten af stoffet ophører mens man stadig har masser af alkohol i blodet. Så går man fra at have styr på tingene til at ligge og ralle, med fare for at skulle sendes til udpumpning eller ligge og kvæles i sin egen vomitus. Ikke nogen glamourøs død. Hyggedruk på stimulanser kan være great fun, men når det ligefrem er en drukkonkurrence er det en anden sag.

Der må jeg nok sige jeg er enig :)

Titel:
Admin
Brugeravatar

Citat:

Det er vel som man tager det. Selvom jeg drikker igennem på stimulanter betyder det ikke at jeg lægger hjernen derhjemme når jeg tager i byen. Jeg har altid nogenlunde styr på hvor meget jeg indtager og selvom jeg er på stimulanter kender jeg stadig mine grænser. Hvilket i øvrigt er alfa-omega hvis man vælger at drikke MEGET ovenpå stimulanter. Er det forkert af mig at antage Winta bare er en smule fornuftig? :)

Jeg har kun været ude for en enkelt gang at blive overrumplet af alkohol da amfetaminen holdt op med at virke og det resulterede bare i at jeg gik heftigt kold i en times tid for derefter at vågne igen. Hvis det går helt galt kan man jo evt tage mere amfetamin for ikke at gå SÅ meget kold (nej, det var ikke en opfrodring Prometheus :) )

-Jimmy Carter

Titel:
Methylon Connoisseur

Imp skrev:
Det er vel som man tager det. Selvom jeg drikker igennem på stimulanter betyder det ikke at jeg lægger hjernen derhjemme når jeg tager i byen. Jeg har altid nogenlunde styr på hvor meget jeg indtager og selvom jeg er på stimulanter kender jeg stadig mine grænser. Hvilket i øvrigt er alfa-omega hvis man vælger at drikke MEGET ovenpå stimulanter. Er det forkert af mig at antage Winta bare er en smule fornuftig? :)

Jeg mente nu også mere til det med at ødelægge den ædle sport :D Men jeg syntes nu også man bør huske at nævne hvor vigtigt det er at tænke sig om når man blander det ;) jeg vidste det f.eks. ikke første og eneste gang jeg var på amf ;)

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Spis godt, ryg smøger (Ny forskning viser at folk der ryger bliver mindre fulde, kan ikke lige finde link men søg selv :) )

Oog lad nu vær med at drikke dig så stiv du knækker dig, du er jo sammen med to tøser og hvis to tøser inviterer dig på druk alene med dem, så er det sgu et bootycall man ikke har lyst til at gå glip af.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 56 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]