Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 22:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: ?
Junior medlem

Hvad er det værste man kan overdosere?

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Well, alle overdoser der leder til døden, som langt de fleste ting kan er vel slemt?

Personligt syntes jeg ikke der ser rart ud at od vand :twisted:

Senest rettet af Winta 20 aug 2006 00:44, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Junior medlem

jeg vil gerne væk herfra. jeg har før overlevet 100 panodil så denne gang vil jeg gerne være sikker

Titel:
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
jeg er ked af det, men jeg tror jeg taler på alles vegne, når jeg siget at det ikke er vores opgave (ej heller store passion), at give dig gode ideer i den retning.

hvad er der, af så stærke følelser i dig, at du bare må væk fra overfladen?
jeg har haft en dukket nakke, og mange mennesker har prøvet at hjælpe mig med kloge livserfaringer, og smukke synspunkter men lige meget har det hjulpet.
noget af det jeg har gjort, er at finde mig et dejligt arbejde, hvor man kan svinge en mukkert, og så kommer ud og ser nogle ting.
dernæst er det fedt at komme ud og se noget nyt - ikke kajen i esbjerg, men en stor svensk skov, eller et krater i tyskland fra krigstiden...

hvad er der los?
/Torben

Titel:
Junior medlem

der er ikke noget specielt på færde nu. Sådan har det være i mange år. Bare glem at jeg spurgte

Titel:
Junior medlem

Jeg er blevet misbrugt blandt andet. Ville gerne hævne mig på manden, meeen jeg kan jo ikke så godt forgifte ham , så...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: honolulu
jar skrev:
der er ikke noget specielt på færde nu. Sådan har det være i mange år. Bare glem at jeg spurgte

ked af at høre og lidt svært at prøve at få dig til at lade være da jeg ik kender dig men synes du skulle blive :wink: masser af kærlighed herfra

tribe

en ting til tror måske slet ik der bedre at være død end levende måske bare anderleds

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I dine sko
Det er sgu trist at høre. :(

Jeg har en stor lyst til at opfordre til selvtægt, men så ville jeg jo nok få politiet på nakken, så det gør jeg ikke!
Noget jeg dog kan opfordre dig til, er at anmelde svinet. Om det er en mulighed for dig ved jeg ikke, men det er nok det eneste råd jeg kan give.

Under alle omstændigheder, så lad være med at overdosere håndkøbsmedicin! Du kan let riscikere at lave dig selv en permanent hjerne-, lever- eller nyreskade!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
Har du ikke lyst til at snakke lidt med os om det? Jeg er sikker på der nok skal være nogen her på boardet som kan sætte sig i din situation, og måske komme med lidt hjælp til at du kan få det bedre - kun hvis du har lyst selvfølgelig..

Ved ikke hva du har været igennem, eller hvordan du har det, men er der ikke noget/nogen i dit liv som er værd at blive og kæmpe for?

Er der ikke en mulighed for at du kan ændre konsekvenserne ved hva der er sket ved at bearbejde noget af det?

Håber ikke jeg lyder for lommefilosofisk. Kender dig ikke, men vil alligevel opfordre dig til at kæmpe for dit eget liv!!
-What doesn´t kill you makes you stronger-

kærlighed herfra også..

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Nowhere land
Er meget ked at af høre du har det sådan.
Men hvis du virkelig overvejer at tage dit eget liv, hvad med at prøve at klemme så meget sjov ud af det som muligt inden?
Dette siger jeg selvfølgelig ikke fordi jeg mener du skal tage dit eget liv på noget tidspunkt, selvom det selvfølgelig er dit eget valg. Men hvis du ikke føler det i øjeblikket er værd at leve, hvad med så at tage nogle chancer og se om du ikke kan ændre lidt på din situation. Hvad er det værste der ville kunne ske?
Tag ud og rejs, meld dig til et yogakursus og mød nogle nye mennesker, prøv at gå til en psykolog, læs noget religion, meld dig som nødhjælpsarbejder i udlandet, trip noget LSD osv. Der er vel altid noget mere at udforske eller måder til at ændre på sin nuværende sitiation, hvorfor ikke prøve at få så meget med som muligt?

Ovenstående er sikkert bare en gang pladder som du ikke kan bruge til noget, men synes jeg ville skrive min mening alligevel..

Senest rettet af NowhereMan 20 aug 2006 01:57, rettet i alt 1 gang.

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
TimeKiller skrev:
...trip noget LSD osv...

Mener du helt seriøst at LSD er det rigtige at anbefale til en person, der er blevet misbrugt? Jeg kan sagtens følge din pointe ellers, men jeg tror ikke at psykedeliske stoffer er den bedste løsning i situationen her.
Hellere en psykolog/psykiater, eller hvis man er mere til det åndelige så en præst/rabiner/åndemaner whatever.

Eller hvis det endelig skal være stoffer, så MDMA der jo også er blevet brugt som led i behandlingen af voldtægtsofre (dog kombineret med andre former for terapi) Men jeg vil ikke ikke anbefale nogen stoffer i den givne situation.

Mvh. Psyko

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Nowhere land
Du har sikkert helt ret at det nok ikke er den bedste løsning i denne situation.
Det var mest for at give nogle eksempler på ting som ville være værd at prøve inden man gav op. Det var ikke ment som en opfordring.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
@jar: Læs dine privatbeskeder, du gør det ved at klikke oppe i højre hjørne. :)

Og så en lille opfordring om at dette emne ikke går over i det originale spørgsmål, keep it clean please og giv god rådgivning istedet!

Mvh Jonas!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
TheBo --> done! :)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Split topics til medaljens bagside, fucking hyklere...

I går jo selv OT hele tiden.

ARK kunne bidrage med en god del her.

Finito.

Ontopic: Lad være med at slå dig selv ihjel, det vil være sørgeligt og efterlade en masse sørgelige minder fra din familie og vennerm chat-venner osv.

Fortæl en histore i Medaljens Bagside, så er jeg sikker på at vores hvide heks (Fanny) vil give dig nogle gode råd. :)

Vi er faktisk nogle ret sympatiske mennesker her på psy.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]