Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 16:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Hvilket stof?
Junior medlem

Geografisk sted: Danmark
Hej,
der er kommet nogle piller i omløb her i området der bliver kaldt No name...
Pillerne er ca. samme størrelse som vitamin piller og er hvide og blanke.

I starten blev de solgt som ecstasy, men da et par stykker blev indlagt og mange andre fik det rigtig dårligt af dem, blev de trukket tilbage...

Har hørt rygter om at der skulle være meskalin i dem, men synes ikke det hænger sammen med hvad jeg ellers har læst om meskalin, hverken dosen eller virkningen.

Virkningen som varer i 12-14 timer bliver beskrevet som en varm følelse, man bliver meget lattermild, tingene bliver speedet op og uden de vilde hallu'er. Man kan desuden sidde og stirre ud i luften og tænke de mærkeligste tanker, og 2 sek. efter man har tænkt dem kan man ikke huske hvad man tænkte på. Virkningen kommer desuden i bølger, når man allermest synes at nu må trippet være slut kommer det igen med et ordenligt brag.

Har set et par stykker tage en kvart pille og blive blæste i 12 timer.

Kan godt være det er et svært spørgsmål, men hvad kan det være for et stof folk sidder og propper i hovedet?

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
hmm det kan jeg ikke huske har fået at vide hvad der var i en gang, men nu er jeg ikke tilhænger af ecstasy så det hørte jeg jo ikke rigtigt efter

men bare et godt råd lad vær at røre ecstasy eller køb et EZ kit så kan i måske finde ud af hvad i stopper i hovedet

Titel:
Junior medlem

sekstoi skrev:
hmm det kan jeg ikke huske har fået at vide hvad der var i en gang, men nu er jeg ikke tilhænger af ecstasy så det hørte jeg jo ikke rigtigt efter

men bare et godt råd lad vær at røre ecstasy eller køb et EZ kit så kan i måske finde ud af hvad i stopper i hovedet

Problemet er jo at jeg ikke tror det er ecstasy ( i hvert fald ikke MDMA), måske PMA, MDA, MDE eller lign. (kender ikke vikningen af disse stoffer)?

Kan man med det test kit se om det er et af disse stoffer der er i?

Junior medlem

Hvis du vil kende den eksakte sammensætning og dose af forskellige stoffer i pillerne, kommer du nok ikke udenom at sende dem til et laboratorium og få dem analyseret for egen regning.

Jeg ville ikke æde noget af de piller, hverken en 1/4 eller en 1/8 del af dem til jeg vidste det var.

S

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Det du beskriver lyder ikke som nogen af de gængse MDMA-substitutter som MDE, MDA (måske MDA, men det virker ikke i 12-14 timer) eller PMA.

Meskalin tager typisk et par timer før det virker ordenligt og man skal bruge omkring 300 mg, hvilket er en del at komme i en pille, men ikke umuligt.
Men hvis det endelig var meskalin der var i tror jeg ikke at det ville blive solgt som noget andet, da der nok er en del mennesker der ville være interesserede i det.

Mit gæt ville være et eller andet research-chemical, det kunne være næsten hvad som helst.
Ærgeligt at folk ikke bare kan holde sig til at sende det på gaden rent og med korrekt navn, narkomarkedet er gennemsyret af uhæderlighed desværre.

Mvh Jonas!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
Virkningen kunne da godt lyde som om det minder om meskalin.
12-14 timer, mærkelige tanker og at det kommer i bølger..

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det ville være nogle gigantiske hestepiller, hvis det skulle være Meskalin-sulfat, hvor dosen er omkring 400 mg. for et ordentligt trip... Så det kan vi godt udelukke!

Det er måske 2C-T-4 tabletter, som har været i omløb iflg. SST's ecstasy-rapport i 2005.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hvor der er ild
lyder da langt mere som 120µ LSD?!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

ZlazkeDågge skrev:

Aha, så du kan konkludere ud fra sparsomme oplysninger at der er tale om LSD - og endda kvantiteten af det ??? :lol:

Nu er faktum bare, at der aldrig har været nogen analyser af ecstasy-piller her i landet der har påvist LSD, derimod har der været nogle 2C-T-4 tabletter.
Hvis distributørerne vil lave LSD-piller så laver de sgu microdots, ikke kex!

Titel:
Junior medlem

Dextrose skrev:
Nu er faktum bare, at der aldrig har været nogen analyser af ecstasy-piller her i landet der har påvist LSD, derimod har der været nogle 2C-T-4 tabletter.

Har aldrig sagt det er ecstasy piller, pillerne er runde, blanke og uden dele kærv - nøjagtigt som ganske almindelige vitamin piller.

Nogen steder jeg kan finde mere information om 2C-T-4?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langeskov
Erowid

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Nej, men alle beslaglagte piller/kapsler der ikke er produceret af medicinalfirmaer er i politiets øjne Ecstasy.

Tjek Erowid.org for mere information om 2C-T-4...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Dextrose skrev:
ZlazkeDågge skrev:

Aha, så du kan konkludere ud fra sparsomme oplysninger at der er tale om LSD - og endda kvantiteten af det ??? :lol:

tja, mente bare det var mere sansynligt end meskalin :p
Citat:
Virkningen som varer i 12-14 timer bliver beskrevet som en varm følelse, man bliver meget lattermild, tingene bliver speedet op og uden de vilde hallu'er. Man kan desuden sidde og stirre ud i luften og tænke de mærkeligste tanker, og 2 sek. efter man har tænkt dem kan man ikke huske hvad man tænkte på. Virkningen kommer desuden i bølger, når man allermest synes at nu må trippet være slut kommer det igen med et ordenligt brag.

- virkningen kommer i bølger
- 12-14 timer
- speedet up, imo er speed en smule stimulerende.

Men kender så heller ikke virkningen af 2c-t-4 - og det lyder mærkeligt at de hellere vil putte lsd i, fremfor mdma eller speed.
Måske det er en hollænder med begge føder i hardstyle miljøet der íkke kan omsætte lyserg syren :roll:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

ZlazkeDågge skrev:
imo er speed en smule stimulerende.

Nå, det syntes du godt nok? :lol:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Dextrose skrev:
ZlazkeDågge skrev:
imo er speed en smule stimulerende.

Nå, det syntes du godt nok? :lol:

næ egentlig ikke, men hopper bare med på vognen og lader som om! desuden er kartoffelmel heller ikke skadeligt, men giver en fremragende placeboeffekt! :P

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Det her vil ikke blive til andet end en stor gættekonkurrence og evt. efterfølgende tilsvining af hinanden ( :P ) før pillerne bliver analyseret.
Jeg ville bare holde mig langt væk fra dem.

Mvh Jonas!

Titel:
Medlem

Geografisk sted: the K hole
nu får jeg sikkert huk for denne post, men jeg gir det en chance alligevel.. du siger de piller er i DK, fint.. jeg husker for noget tid siden..det blev endag diskuteret her på siden fundet og test af nogen piller fundet i USA (ikke dk).. som indholdet fentanyl,coffein og lidt MDA, jeg vil ik sige det er de samme piller ! men måske du sku kikke lidt over i den boldegade...bare en tanke.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]