unklekarma skrev:
Jeg synes det var ganske udemærket, et rigtig godt tiltag der måske kan være med til at formidle et "godt budskab" på en uformel måde og som alle kan forstå.
Dog må jeg indrømme at jeg gerne ville have hørt noget mere fra foredragsholderne og egne erfaringer.
Det kom der lidt mere af til sidst - men jeg kan godt se at det ville have været sjovere at høre nogen mere personlige oplevelser.
unklekarma skrev:
At høre om Leary, Hofmann, huxley og alle de andre gamle hoveder er da altid sjovt... Men er vi ikke snart nået lidt længere?
Jo, det er vi - men vi havde ingen anelse om at publikum faktisk MEST bestod af inkarnerede syrehoveder, som i forvejen kender alt til historien.
unklekarma skrev:
Kritik:
Bedre forberedelse eller er det bare øvelse gør mester?
Det er begge dele. Vi havde ikke haft tid til at koordinere det på en måde så vi rent faktisk vidste hvad hinanden skulle sige. Derudover var der totalt panik på hvem der skulle tage hvilke emner. En god del nervøsitet over at tale i offentlige forsamlinger gjorde også sit tydelige indhug i professionaliteten.
unklekarma skrev:
Visuals + musik i pauserne?
Ja, det vil være en god idé. Vi havde ikke fået forberedt noget.
unklekarma skrev:
Ordentlig lyd på videoklip?
Vi ved det var et problem. Desværre var der en del vi ikke havde nået at skaffe i ordentlig kvalitet, og på gamle TV-film som "Trip or Trap?" er lyden vist altid ret elendig.
unklekarma skrev:
Bedre sammenspil med publikum?
Jeg synes selv det fungerede ret godt til sidst. Igen, vi var mest indstillet på at de faktuelle områder skulle køre som envejskommunikation, fordi vi ikke regnede med at der var så høj gennemsnitsviden blandt tilhørerne.
unklekarma skrev:
Reklame for jer selv eller det sted i driver?!
Det var først blevet afklaret under hvilke rammer arrangementet skulle køres weekenden før, så vi havde ikke nået at reklamere meget. Med al begyndernervøsiteten, synes jeg alligevel at det var helt fint med det antal tilhørere som der var.
Tak for god kritik. Det skal nok blive bedre hvis vi gør noget lignende igen.
Vi havde udvalgt emnerne efter at vi skulle retfærdiggøre hvorfor det var en menneskeret at tage psykedeliske stoffer. Når det viser sig at alle faktisk i forvejen er "på vores side", er det lidt overflødigt. Vi ville have kørt det på en del højere niveau - og sikker mere afslappet - hvis vi havde vidst at det mest var psykedelikere vi talte for.
Ham den store fyr med skæg og lyst hår som havde en masse guldkorn: Hvis du læser herinde, må du meget gerne PM'e mig!